Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan iemand een gifje maken van:



0:37 tot 0:39

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

@ 0:31 staat Danny er ook nog op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen mensen vam het goede leven :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:28 
 

p-stylez schreef:
kan iemand een gifje maken van:



0:37 tot 0:39

:woot:

dus dat is onze p-styles :P

dat einde is wel episch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jup, jij ken wel giffie maken toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Goedemorgen mensen vam het goede leven :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijft balen dat ik niet naar Decibel heb kunnen gaan vooral als ik alle foto's en filmpje voorbij zie komen.

Ach ja dan maar me heel de dag vermaken met een herinschrijving en studiefinanciering... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:55 
 

Markos schreef:
Blijft balen dat ik niet naar Decibel heb kunnen gaan vooral als ik alle foto's en filmpje voorbij zie komen.

Ach ja dan maar me heel de dag vermaken met een herinschrijving en studiefinanciering... >.<

Daar ebn je dan ook wel een beetke laat mee ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:55 
 
Artiest

Sprakeloos van de condoomreclame... "Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje." wait wut?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Markos schreef:
Blijft balen dat ik niet naar Decibel heb kunnen gaan vooral als ik alle foto's en filmpje voorbij zie komen.

Ach ja dan maar me heel de dag vermaken met een herinschrijving en studiefinanciering... >.<

Daar ebn je dan ook wel een beetke laat mee ofniet?

Kan tot de 31e xD Kost alleen niet zo heel veel tijd, dus boeie.

En je zult altijd zien, mag je hard aan de leer...denk de zon opeens "ohja, Nederland bestaat ook nog". It's true: God Is A Sadist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Markos schreef:
Blijft balen dat ik niet naar Decibel heb kunnen gaan vooral als ik alle foto's en filmpje voorbij zie komen.

Ach ja dan maar me heel de dag vermaken met een herinschrijving en studiefinanciering... >.<

Daar ebn je dan ook wel een beetke laat mee ofniet?


Het is een herinschrijving dus heb tot 10 september. Ben pas vrijdag terug gekomen van vakantie dus kan allemaal weer ruim op tijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aftermovie van crypsis, welk nummer is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
KSwoosh schreef:
Markos schreef:
Blijft balen dat ik niet naar Decibel heb kunnen gaan vooral als ik alle foto's en filmpje voorbij zie komen.

Ach ja dan maar me heel de dag vermaken met een herinschrijving en studiefinanciering... >.<

Daar ebn je dan ook wel een beetke laat mee ofniet?


Het is een herinschrijving dus heb tot 10 september. Ben pas vrijdag terug gekomen van vakantie dus kan allemaal weer ruim op tijd ;)

Jij pas 10 september ja? Ik tot de 31e...maar goed, lukt allemaal ook wel xD *gaat terug naar zijn leersels...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erger me kapot aan dat Pepsi Noisecontrollers gevalletje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:19 
 

Draidy schreef:
aftermovie van crypsis, welk nummer is dat?

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oorlog hier in huis. Onderwerp: muziek. Kansloos gedrag van de ouders weer eens, zijn ze de laatste tijd erg bedreven in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ik ben weer tot leven gekomen na een zwaar weekend .........
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vik schreef:
p-stylez schreef:
kan iemand een gifje maken van:



0:37 tot 0:39

:woot:

Wie spot mij? :P


0:28, wat win ik? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:09 
 

roberttt schreef:
Nou ik ben weer tot leven gekomen na een zwaar weekend .........

:aww: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onze heenreis naar decibel :)
Afbeelding


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook zo typisch dat het bier het weer overleefd heeft(of wat er op de roedeplank ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
ook zo typisch dat het bier het weer overleefd heeft(of wat er op de roedeplank ligt.

Niet alleen bier, en niet alleen op de hoedenplank :P (kijk maar op de achterbank)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:24 
 

en de passagiers :P

verveling btw -.-
Vorige  1 ... 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic