Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
@ 0:31 staat Danny er ook nog op. 
Goedemorgen mensen vam het goede leven 
-
G
dus dat is onze p-styles
dat einde is wel episch
jup, jij ken wel giffie maken toch?
Intervention wrote:Goedemorgen mensen vam het goede leven
Blijft balen dat ik niet naar Decibel heb kunnen gaan vooral als ik alle foto's en filmpje voorbij zie komen.
Ach ja dan maar me heel de dag vermaken met een herinschrijving en studiefinanciering...
Ach ja dan maar me heel de dag vermaken met een herinschrijving en studiefinanciering...
-
G
Daar ebn je dan ook wel een beetke laat mee ofniet?Markos wrote:Blijft balen dat ik niet naar Decibel heb kunnen gaan vooral als ik alle foto's en filmpje voorbij zie komen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Sprakeloos van de condoomreclame... "Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje." wait wut?!
Kan tot de 31e xD Kost alleen niet zo heel veel tijd, dus boeie.KSwoosh wrote:Daar ebn je dan ook wel een beetke laat mee ofniet?Markos wrote:Blijft balen dat ik niet naar Decibel heb kunnen gaan vooral als ik alle foto's en filmpje voorbij zie komen.
En je zult altijd zien, mag je hard aan de leer...denk de zon opeens "ohja, Nederland bestaat ook nog". It's true: God Is A Sadist.
Het is een herinschrijving dus heb tot 10 september. Ben pas vrijdag terug gekomen van vakantie dus kan allemaal weer ruim op tijdKSwoosh wrote:Daar ebn je dan ook wel een beetke laat mee ofniet?Markos wrote:Blijft balen dat ik niet naar Decibel heb kunnen gaan vooral als ik alle foto's en filmpje voorbij zie komen.
aftermovie van crypsis, welk nummer is dat?
Jij pas 10 september ja? Ik tot de 31e...maar goed, lukt allemaal ook wel xD *gaat terug naar zijn leersels...Markos wrote:Het is een herinschrijving dus heb tot 10 september. Ben pas vrijdag terug gekomen van vakantie dus kan allemaal weer ruim op tijdKSwoosh wrote:Daar ebn je dan ook wel een beetke laat mee ofniet?Markos wrote:Blijft balen dat ik niet naar Decibel heb kunnen gaan vooral als ik alle foto's en filmpje voorbij zie komen.
Erger me kapot aan dat Pepsi Noisecontrollers gevalletje 
-
G
Oorlog hier in huis. Onderwerp: muziek. Kansloos gedrag van de ouders weer eens, zijn ze de laatste tijd erg bedreven in...
Nou ik ben weer tot leven gekomen na een zwaar weekend .........
0:28, wat win ik?Vik wrote:Wie spot mij?
-
G
roberttt wrote:Nou ik ben weer tot leven gekomen na een zwaar weekend .........
ook zo typisch dat het bier het weer overleefd heeft(of wat er op de roedeplank ligt.
Niet alleen bier, en niet alleen op de hoedenplankDj Skitzo wrote:ook zo typisch dat het bier het weer overleefd heeft(of wat er op de roedeplank ligt.
-
G
en de passagiers
verveling btw
verveling btw