Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Boos op Baxshop die mijn koptelefoon vorige week zouden leveren, dat verplaatst was naar deze week. Maar ik heb nog steeds niks binnen, en ze hebben niks meer laten horen. Slechte service dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:54 
 

Project 141 schreef:
Oh was je met familie gegaan? Waren jullie in de bus of in een pak?

bus.
met mn broers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kutzooi, ik heb mijn computer in sluimerstand gezet terwijl hij iets aan het overzetten was vanaf mijn externe harde schijf en nu geeft die aan dat er een probleem is, en dat ik hem moet controleren en herstellen. denk dat ik dan maar beter een nieuwe kan kopen want uit mijn ervaring als je 1x deze melding hebt, gaat het alleen maar achteruit. kan dat kloppen of hoef ik helemaal geen nieuwe te kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
kutzooi, ik heb mijn computer in sluimerstand gezet terwijl hij iets aan het overzetten was vanaf mijn externe harde schijf en nu geeft die aan dat er een probleem is, en dat ik hem moet controleren en herstellen. denk dat ik dan maar beter een nieuwe kan kopen want uit mijn ervaring als je 1x deze melding hebt, gaat het alleen maar achteruit. kan dat kloppen of hoef ik helemaal geen nieuwe te kopen?


Tuurlijk niet xd Misschien als je de exacte melding geeft dat ik er meer mee kan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou de melding was, dat ik hem er te vroeg uit had getrokken voordat hij klaar was met bestanden overzetten en dat er daarom iets mis is gegaan. en dan kon ik selecteren: doorgaan of scannen op fouten, heb scannen gedaan en alles aangeklikt. nu is ie bezig met fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren en beschadigde sectoren zoeken en repareren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
nou de melding was, dat ik hem er te vroeg uit had getrokken voordat hij klaar was met bestanden overzetten en dat er daarom iets mis is gegaan. en dan kon ik selecteren: doorgaan of scannen op fouten, heb scannen gedaan en alles aangeklikt. nu is ie bezig met fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren en beschadigde sectoren zoeken en repareren.


Gewoon opnieuw doen en bestaande gegevens overschrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe bedoel je? sorry snap t niet helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
hoe bedoel je? sorry snap t niet helemaal


Gewoon opnieuw de bestanden overzetten en als hij de melding geeft dat het bestand al bestaat, bestaande bestanden overschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh zo, ja ga ik ook doen. maar maak me gewoon beetje ''zorgen'' om de harde schijf. hoop niet dat er iets mis mee is verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
oh zo, ja ga ik ook doen. maar maak me gewoon beetje ''zorgen'' om de harde schijf. hoop niet dat er iets mis mee is verder.


Nee is niks mis, komt doordat de file niet totaal is overgezet dat windows 7 hem nu als een ''kappot'' bestand ziet en deze wilt repareren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:02 
 

Heb net een gast aangereden die op het fietspad lag te slapen :huh:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Heb net een gast aangereden die op het fietspad lag te slapen :huh:.


lekker bezig haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Draidy schreef:
oh zo, ja ga ik ook doen. maar maak me gewoon beetje ''zorgen'' om de harde schijf. hoop niet dat er iets mis mee is verder.


Nee is niks mis, komt doordat de file niet totaal is overgezet dat windows 7 hem nu als een ''kappot'' bestand ziet en deze wilt repareren.

dat klopt denk ik niet. heb iets van de externe schijf naar de computer gezet en hij geeft aan dat iets in de externe kapot is. als je hier iets over weet. hoor ik het graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 Chinese meisjes die nog nooit een hond hebben gezien ftw xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
3 Chinese meisjes die nog nooit een hond hebben gezien ftw xD


die mensen zijn gaar, op t vliegveld stonden ze vollop foto's van me te maken omdat ik 'lang' was, kkr grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha

@mrazura windows zegt dus dat hij er te vroeg uit is gegaan, omdat ik me pc op sluimerstand zette en nu geeft hij dus aan dat er door te vroeg eruittrekken fout(en) in het bestandssysteem zit(ten) en die moet ie repareren. Maar toen ik deze melding met mijn oude harde schijf had ging het ook allen maar bergafwaarts
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:
3 Chinese meisjes die nog nooit een hond hebben gezien ftw xD


die mensen zijn gaar, op t vliegveld stonden ze vollop foto's van me te maken omdat ik 'lang' was, kkr grappig


Die meisjes waren hier (denk ik) net zijn om aan studie hier te beginnen:P kwam ik tegen tijdens hond uitlaten. Willen hond aaien, hond likt hand van één van die meiden, trekken direct hand terug:P "it's so big" "Is it a he or a she? She. Then she's not cute". Ik zo "she's a bit hungry" en ik lul niet, ze gingen alle drie een meter achteruit:P

Note: het gaat hier om een relatief kleine bruine labrador :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gek volk daar in japan en china
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:54 
 

Vandaag FEID...

La Feunte en Guus Meeuwis (en bier inhaal moment van Decibel)

Ohja, Omegle is heldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bai bai vakantie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 01:57 
 

Heeft het forum een update gehad?

Smiley's staan in andere volgorde.... topic bladzijde nummers on de topictitel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 02:04 
 

Ik merk er niks van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 03:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Las Vegas! :worship: Wel kneitertje heet hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 08:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Las Vegas! :worship: Wel kneitertje heet hier.


haha nice! fijne vakantie nog. ;) Hier is het gelukkig ook heerlijk weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 09:00 
 

katamaran schreef:
Las Vegas! :worship: Wel kneitertje heet hier.

Vet! Have fun ;)
Vorige  1 ... 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic