Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Boos op Baxshop die mijn koptelefoon vorige week zouden leveren, dat verplaatst was naar deze week. Maar ik heb nog steeds niks binnen, en ze hebben niks meer laten horen. Slechte service dit.
E
Project 141 wrote:Oh was je met familie gegaan? Waren jullie in de bus of in een pak?
bus.
met mn broers.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
kutzooi, ik heb mijn computer in sluimerstand gezet terwijl hij iets aan het overzetten was vanaf mijn externe harde schijf en nu geeft die aan dat er een probleem is, en dat ik hem moet controleren en herstellen. denk dat ik dan maar beter een nieuwe kan kopen want uit mijn ervaring als je 1x deze melding hebt, gaat het alleen maar achteruit. kan dat kloppen of hoef ik helemaal geen nieuwe te kopen?
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Draidy wrote:kutzooi, ik heb mijn computer in sluimerstand gezet terwijl hij iets aan het overzetten was vanaf mijn externe harde schijf en nu geeft die aan dat er een probleem is, en dat ik hem moet controleren en herstellen. denk dat ik dan maar beter een nieuwe kan kopen want uit mijn ervaring als je 1x deze melding hebt, gaat het alleen maar achteruit. kan dat kloppen of hoef ik helemaal geen nieuwe te kopen?
Tuurlijk niet xd Misschien als je de exacte melding geeft dat ik er meer mee kan :)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
nou de melding was, dat ik hem er te vroeg uit had getrokken voordat hij klaar was met bestanden overzetten en dat er daarom iets mis is gegaan. en dan kon ik selecteren: doorgaan of scannen op fouten, heb scannen gedaan en alles aangeklikt. nu is ie bezig met fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren en beschadigde sectoren zoeken en repareren.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Draidy wrote:nou de melding was, dat ik hem er te vroeg uit had getrokken voordat hij klaar was met bestanden overzetten en dat er daarom iets mis is gegaan. en dan kon ik selecteren: doorgaan of scannen op fouten, heb scannen gedaan en alles aangeklikt. nu is ie bezig met fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren en beschadigde sectoren zoeken en repareren.
Gewoon opnieuw doen en bestaande gegevens overschrijven?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
hoe bedoel je? sorry snap t niet helemaal
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Draidy wrote:hoe bedoel je? sorry snap t niet helemaal
Gewoon opnieuw de bestanden overzetten en als hij de melding geeft dat het bestand al bestaat, bestaande bestanden overschrijven.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
oh zo, ja ga ik ook doen. maar maak me gewoon beetje ''zorgen'' om de harde schijf. hoop niet dat er iets mis mee is verder.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Draidy wrote:oh zo, ja ga ik ook doen. maar maak me gewoon beetje ''zorgen'' om de harde schijf. hoop niet dat er iets mis mee is verder.
Nee is niks mis, komt doordat de file niet totaal is overgezet dat windows 7 hem nu als een ''kappot'' bestand ziet en deze wilt repareren.
S
Heb net een gast aangereden die op het fietspad lag te slapen :huh:.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
stefaneke wrote:Heb net een gast aangereden die op het fietspad lag te slapen :huh:.
lekker bezig haha
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
mrazura wrote:
Draidy wrote:oh zo, ja ga ik ook doen. maar maak me gewoon beetje ''zorgen'' om de harde schijf. hoop niet dat er iets mis mee is verder.
Nee is niks mis, komt doordat de file niet totaal is overgezet dat windows 7 hem nu als een ''kappot'' bestand ziet en deze wilt repareren.
dat klopt denk ik niet. heb iets van de externe schijf naar de computer gezet en hij geeft aan dat iets in de externe kapot is. als je hier iets over weet. hoor ik het graag :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
3 Chinese meisjes die nog nooit een hond hebben gezien ftw xD
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Steffnov wrote:3 Chinese meisjes die nog nooit een hond hebben gezien ftw xD
die mensen zijn gaar, op t vliegveld stonden ze vollop foto's van me te maken omdat ik 'lang' was, kkr grappig
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Haha

@mrazura windows zegt dus dat hij er te vroeg uit is gegaan, omdat ik me pc op sluimerstand zette en nu geeft hij dus aan dat er door te vroeg eruittrekken fout(en) in het bestandssysteem zit(ten) en die moet ie repareren. Maar toen ik deze melding met mijn oude harde schijf had ging het ook allen maar bergafwaarts
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
hardcoresjors wrote:
Steffnov wrote:3 Chinese meisjes die nog nooit een hond hebben gezien ftw xD
die mensen zijn gaar, op t vliegveld stonden ze vollop foto's van me te maken omdat ik 'lang' was, kkr grappig
Die meisjes waren hier (denk ik) net zijn om aan studie hier te beginnen:P kwam ik tegen tijdens hond uitlaten. Willen hond aaien, hond likt hand van één van die meiden, trekken direct hand terug:P "it's so big" "Is it a he or a she? She. Then she's not cute". Ik zo "she's a bit hungry" en ik lul niet, ze gingen alle drie een meter achteruit:P

Note: het gaat hier om een relatief kleine bruine labrador :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Gek volk daar in japan en china
C
Vandaag FEID...

La Feunte en Guus Meeuwis (en bier inhaal moment van Decibel)

Ohja, Omegle is heldig!
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Bai bai vakantie :cry:
C
Heeft het forum een update gehad?

Smiley's staan in andere volgorde.... topic bladzijde nummers on de topictitel...
A
Ik merk er niks van :P
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Las Vegas! :worship: Wel kneitertje heet hier.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
katamaran wrote:Las Vegas! :worship: Wel kneitertje heet hier.
haha nice! fijne vakantie nog. ;) Hier is het gelukkig ook heerlijk weer :thumbsup:
G
katamaran wrote:Las Vegas! :worship: Wel kneitertje heet hier.
Vet! Have fun ;)