Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front :surrender: :bomb: @b2s radio
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
XQ Holland filmpjes kijken als voorbereiding.. Wat was dat ZO intens vet. Niet te geloven!

Als ik de verhalen over dat feest hoor (geweldige sfeer etc etc) kan ik ook echt ervan balen dat ik daar niet was! Feestfabriek was m'n eerste grote feest :cool: Super vette sfeer hing daar ook ivm WK enzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 22:44 
 

sinds 11 voor 6 niks meer gepost in zever.

vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 00:05 
 

ik ben slapen. weltrusten.
:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen hoe was Decibel?!!!! (zelf helaas niet geweest, jaartje te jong :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 01:06 
 

RedRiver67 schreef:
Mensen hoe was Decibel?!!!! (zelf helaas niet geweest, jaartje te jong :( )


Decibel = Spacibel, wát waren dáár veel mensen vdk :huh:. Ach ja, ze genieten. Maar het was wel echt de giga-bomb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi om te horen dat het vet was
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 03:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het was zegmaar !awesome! vooral crypsis: nackt und zerfleischt! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedenmorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:54 
 

RedRiver67 schreef:
Mensen hoe was Decibel?!!!! (zelf helaas niet geweest, jaartje te jong :( )

Epic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Het was weer hoteldebotel! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:19 
 

en weer volle bak hardstyle aan de ochtend na decibel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:06 
 

ik ben toch op Decibel geweest. prima uitzicht tot ik kapot was. toen was t niet meer leuk :(

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:17 
 

Project 141 schreef:
Oh was je met familie gegaan? Waren jullie in de bus of in een pak?

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeuj er komt noodweer aan :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:37 
 

hardaddict schreef:
Jeuj er komt noodweer aan :yawn:

beter als die lompe benauwde troep die het hier nu is -.-
30 graden met lompe benauwdheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
Jeuj er komt noodweer aan :yawn:

beter als die lompe benauwde troep die het hier nu is -.-
30 graden met lompe benauwdheid



Klopt agjaa zit tog binnen.
Dadelijk eerst is mijn fiets gaan zoeken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste Live gig is een feit :D !

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:57 
 

Decibel was genieten... Toch anders dan normaal omdat ik compleet nuchter moest blijven omdat ik Bob was..
maar was heeerlijk zo..

Gratis vlag gekregen en 7,5 muntjes gevonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:06 
 

G1LL schreef:
Mijn eerste Live gig is een feit :D !


klinkt goed :thumbsup: hoe ging het ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa ging echt super! Alle overgangen waren gewoon geslaagd zover ik weet. Daarna ook alleen maar goede reacties gehad dus ik ben zeer tevreden. Ook wel direct voor 300/400 man ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:41 
 

http://www.vi.nl/Nieuws-item/205558/Kog ... etitie.htm

wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:46 
 

G1LL schreef:
Jaa ging echt super! Alle overgangen waren gewoon geslaagd zover ik weet. Daarna ook alleen maar goede reacties gehad dus ik ben zeer tevreden. Ook wel direct voor 300/400 man ofzo :D

Vet man, jou wil ik nog wel eens een keer zien draaien dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/205558/Kogelregen-zorgt-voor-chaos-in-Mexicaanse-competitie.htm

wtf


Gezien ja, echt sick :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
G1LL schreef:
Jaa ging echt super! Alle overgangen waren gewoon geslaagd zover ik weet. Daarna ook alleen maar goede reacties gehad dus ik ben zeer tevreden. Ook wel direct voor 300/400 man ofzo :D

Vet man, jou wil ik nog wel eens een keer zien draaien dan :P


Komt hopelijk nog wel een keer haha :P
Vorige  1 ... 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic