Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:08 
 

zon zin in decibeeeeeeeeeeeeel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurt nog veeeeeeeeeel te lang, laat het aub 11 uur zijn morgen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Duurt nog veeeeeeeeeel te lang, laat het aub 11 uur zijn morgen :cool:

Kutste 20.000ste post ever :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gvd geen vervoer terug van de uitstap plaats van eventtravel dan maar 15km lopen, omdat ze niet met de fiets willen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar moet je heen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:34 
 

hardaddict schreef:
gvd geen vervoer terug van de uitstap plaats van eventtravel dan maar 15km lopen, omdat ze niet met de fiets willen >.<

kan je niet met OV terug? pendelbussen rijden vanuit decibel naar station tilburg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
gvd geen vervoer terug van de uitstap plaats van eventtravel dan maar 15km lopen, omdat ze niet met de fiets willen >.<

kan je niet met OV terug? pendelbussen rijden vanuit decibel naar station tilburg



jaa ik bedoel als event travel ons afheeft gezet op onze opstapplaats waar we die ochtend hebben opgestapt.
En dat is nog zon 15 km vanaf waar we wonen.
in doetinchem, woon zelf in didam
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:38 
 

hardaddict schreef:
KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
gvd geen vervoer terug van de uitstap plaats van eventtravel dan maar 15km lopen, omdat ze niet met de fiets willen >.<

kan je niet met OV terug? pendelbussen rijden vanuit decibel naar station tilburg



jaa ik bedoel als event travel ons afheeft gezet op onze opstapplaats waar we die ochtend hebben opgestapt.
En dat is nog zon 15 km vanaf waar we wonen.
in doetinchem, woon zelf in didam

hoe kom je bij die opstapplek dan?

of ga je niet met ET heen?
dan zou ik met zn alle ernaartoe fietsen en dan met de auto verder gaan, als je dat doet iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Didam, ik heb misschien nog wel een busticket over ;) Ik stap zelf in Nijmegen op. Ik weet btw niet hoe laat de laatste trein vanuit Nijmegen naar Doetinchem/Didam gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hoe kom je bij die opstapplek dan?

of ga je niet met ET heen?
dan zou ik met zn alle ernaartoe fietsen en dan met de auto verder gaan, als je dat doet iig


Ja dat doen we sochtends dus met de trein want we vertrekken daar dus op het station en de laatste trein rijdt daar iets van 2 uur weg nachts maar ik denk dat we dat niet redden.
Ik wil graag fietsen en de rest niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Didam, ik heb misschien nog wel een busticket over ;) Ik stap zelf in Nijmegen op. Ik weet btw niet hoe laat de laatste trein vanuit Nijmegen naar Doetinchem/Didam gaat.


Ik heb al een eventtravel kaartje :thumbup:
de bus gaat van uit doetinchem anders had ik hem van jou wel overgekcoht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 23:25 
 

15 kilometer lopen willen ze wel, en fietsen niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 23:52 
 

Toch vroeg klaar met werken, geluk..

Nu slapen om 08.16 gaat de wekker, moet nog redelijk wat doen (oa. auto wassen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 23:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Over 11 uur richting Decibel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik over acht en 1 half uur :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XQ Holland filmpjes kijken als voorbereiding.. Wat was dat ZO intens vet. Niet te geloven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

yeah zin in decibel BOTS :yay: :clap: i like very much
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 02:10 
 

roberttt schreef:
Goeiemorgen, over 3 kwartier richting Decibel!!!

Volgas naar de klote dus :D



roberttt schreef:
:cry: Auto ongeluk maat afgevoerd door ambulance ... 4 auto kapot gaat het weekend



dat was dus decibellen.
hoe en wat nu verder?

sterkte ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 07:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben al bij decibel xD preparty was vel vet !
:/
En auto ongeluk vergeet .. 1 is naar hui.
En ik ja .. autoshock
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 07:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Over 3 uurtjes gaat het dak er weer vakkundig af :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 09:49 
 

gutemorgen!
vandaag decibel =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
XQ Holland filmpjes kijken als voorbereiding.. Wat was dat ZO intens vet. Niet te geloven!


Enige feest waar ik echt van baal dat ik er niet bij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

decibel treft het gewoon weer lkkr met het weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Khadber schreef:
XQ Holland filmpjes kijken als voorbereiding.. Wat was dat ZO intens vet. Niet te geloven!


Enige feest waar ik echt van baal dat ik er niet bij was.


X2 (en de Feestfabriek)
Vorige  1 ... 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic