zon zin in decibeeeeeeeeeeeeel!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Duurt nog veeeeeeeeeel te lang, laat het aub 11 uur zijn morgen 
Kutste 20.000ste post everEl Mare wrote:Duurt nog veeeeeeeeeel te lang, laat het aub 11 uur zijn morgen
gvd geen vervoer terug van de uitstap plaats van eventtravel dan maar 15km lopen, omdat ze niet met de fiets willen 
-
G
kan je niet met OV terug? pendelbussen rijden vanuit decibel naar station tilburghardaddict wrote:gvd geen vervoer terug van de uitstap plaats van eventtravel dan maar 15km lopen, omdat ze niet met de fiets willen
KSwoosh wrote:kan je niet met OV terug? pendelbussen rijden vanuit decibel naar station tilburghardaddict wrote:gvd geen vervoer terug van de uitstap plaats van eventtravel dan maar 15km lopen, omdat ze niet met de fiets willen
jaa ik bedoel als event travel ons afheeft gezet op onze opstapplaats waar we die ochtend hebben opgestapt.
En dat is nog zon 15 km vanaf waar we wonen.
in doetinchem, woon zelf in didam
-
G
hoe kom je bij die opstapplek dan?hardaddict wrote:KSwoosh wrote:kan je niet met OV terug? pendelbussen rijden vanuit decibel naar station tilburghardaddict wrote:gvd geen vervoer terug van de uitstap plaats van eventtravel dan maar 15km lopen, omdat ze niet met de fiets willen
jaa ik bedoel als event travel ons afheeft gezet op onze opstapplaats waar we die ochtend hebben opgestapt.
En dat is nog zon 15 km vanaf waar we wonen.
in doetinchem, woon zelf in didam
of ga je niet met ET heen?
dan zou ik met zn alle ernaartoe fietsen en dan met de auto verder gaan, als je dat doet iig
Didam, ik heb misschien nog wel een busticket over
Ik stap zelf in Nijmegen op. Ik weet btw niet hoe laat de laatste trein vanuit Nijmegen naar Doetinchem/Didam gaat.
Ja dat doen we sochtends dus met de trein want we vertrekken daar dus op het station en de laatste trein rijdt daar iets van 2 uur weg nachts maar ik denk dat we dat niet redden.KSwoosh wrote: hoe kom je bij die opstapplek dan?
of ga je niet met ET heen?
dan zou ik met zn alle ernaartoe fietsen en dan met de auto verder gaan, als je dat doet iig
Ik wil graag fietsen en de rest niet.
Ik heb al een eventtravel kaartjeEl Mare wrote:Didam, ik heb misschien nog wel een busticket overIk stap zelf in Nijmegen op. Ik weet btw niet hoe laat de laatste trein vanuit Nijmegen naar Doetinchem/Didam gaat.
de bus gaat van uit doetinchem anders had ik hem van jou wel overgekcoht
-
A
15 kilometer lopen willen ze wel, en fietsen niet?
-
C
Toch vroeg klaar met werken, geluk..
Nu slapen om 08.16 gaat de wekker, moet nog redelijk wat doen (oa. auto wassen)
Nu slapen om 08.16 gaat de wekker, moet nog redelijk wat doen (oa. auto wassen)
hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Over 11 uur richting Decibel
Over 11 uur richting Decibel
XQ Holland filmpjes kijken als voorbereiding.. Wat was dat ZO intens vet. Niet te geloven!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
yeah zin in decibel BOTS
i like very much
-
E
roberttt wrote:Goeiemorgen, over 3 kwartier richting Decibel!!!
Volgas naar de klote dus
roberttt wrote:Auto ongeluk maat afgevoerd door ambulance ... 4 auto kapot gaat het weekend
dat was dus decibellen.
hoe en wat nu verder?
sterkte ermee.
Ben al bij decibel xD preparty was vel vet !
En auto ongeluk vergeet .. 1 is naar hui.
En ik ja .. autoshock
En auto ongeluk vergeet .. 1 is naar hui.
En ik ja .. autoshock
Over 3 uurtjes gaat het dak er weer vakkundig af 
-
G
gutemorgen!
vandaag decibel =D
vandaag decibel =D
Enige feest waar ik echt van baal dat ik er niet bij was.Khadber wrote:XQ Holland filmpjes kijken als voorbereiding.. Wat was dat ZO intens vet. Niet te geloven!
decibel treft het gewoon weer lkkr met het weer