Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 14:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Soo, das klote zeg :/ Sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 14:55 
 

hardaddict schreef:
Sterkte man zelf wel oké?
zo z >.< ie jemaar weerongeluk zit in een klein hoekje >.<

eigenlijk meer in achterlijke oude mensen die veel te langzaam rijden op de snelweg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
Sterkte man zelf wel oké?
zo z >.< ie jemaar weerongeluk zit in een klein hoekje >.<

eigenlijk meer in achterlijke oude mensen die veel te langzaam rijden op de snelweg :thumbdown:


Of mensen die 100 meter voor zich iemand zien remmen, en zelf ook vol op de rem gaan. Maar de ergste zijn inderdaad bejaarden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:05 
 
Artiest

De ergste zijn bejaarde vrouwen. DUM DUM DUUMMMMM!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:16 
 

http://twitpic.com/68de6f
http://twitpic.com/68drpp


Twitterde roberttt toenstraks.... omg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Boem is ho! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker, vooral die eerste :/ Sterkte daarmee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:24 
 

Hopelijk wel alles goed met hem, ziet er vernaaid uit die auto
die eerste zat roberttt in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus wat een ravage die voorkant..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:32 
 

robkuh1990 schreef:
http://twitpic.com/68de6f
http://twitpic.com/68drpp


Twitterde roberttt toenstraks.... omg?

ja klopt, dr was nog een foto, weet niet of die twittert heeft, maar daar zat het busje bijna halverwege de MBW, heel de achterbak weg :/
maar gelukkig is iedereen in orde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:33 
 

Die voorste lijkt heeeel erg op mijn auto na mijn ongeluk....

Balen voor hun man, waren wss op weg naar Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:42 
 

robkuh1990 schreef:
Die voorste lijkt heeeel erg op mijn auto na mijn ongeluk....

Balen voor hun man, waren wss op weg naar Decibel

:yes:
"gelukkig" missen ze dan alleen de preparty...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inderdaad, met 120 kan je er heel wat erger aan toe zijn dan op dit moment het geval is..
(ook al is dit natuurlijk al een drama op zich!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:45 
 

120 erop klappen... tsjaa
je zla altijd wel het rempedaal zo ver mogelijk ingestouwd hebben lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pijnlijke shijt, sterkte
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leef nog .. maar heb geen zin om te feesten .....

Engeltje op me schouder gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:15 
 

roberttt schreef:
Leef nog .. maar heb geen zin om te feesten .....
Engeltje op me schouder gehad


Die zin komt er wel...

*flashback*

weet iemand nog dat roberttt zei dat decibel z'n laatste feestje zou worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, Rob >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:47 
 

Jeetje kettingbotsing ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die naar de vuurwerk show in scheveningen gaan vanavond? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe is t gebeurd dan?

edit: lees t net op vorige pagina :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het belangrijkste is dat je zelf ok bent robert!
Probeer morgen zoveel mogelijk te genieten kan ik alleen maar zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Decibel aanstaan, zo biertje er bij pakken. Vanavond ff doorkomen en dan kunne we morgen weer losgelaten worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Decibel aanstaan, zo biertje er bij pakken. Vanavond ff doorkomen en dan kunne we morgen weer losgelaten worden :D


:yes: :yes:

Tijdens Zatox maar ff geld halen voor morgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo eindelijk thuis :yay:
heb er zin in nu ff lekker het project hardcore anthem luisteren wat een bazen track :worship:
Vorige  1 ... 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic