PierrePruuk wrote:Nee tuurlijk niet, maar ga het niet eens uitleggen heheKSwoosh wrote:hoezo niet serieus?
typos negeren natuurlijk [iphone he]
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
E
Saartje in da house!! 
-
C
zo... laatste vakantiewerk dag afgerond en schoolboeken gehaald.. fucking grote stapel + 1 boek wat ik nog zocht..
361 euro weg! :|
-
G
heb je die serieus allemaal nodig dan?robkuh1990 wrote:zo... laatste vakantiewerk dag afgerond en schoolboeken gehaald.. fucking grote stapel + 1 boek wat ik nog zocht..
ik heb afgelopen 2 jaar maar iets van 3 boeken "nodig" gehad, waarvan het grootste deel online in ereader, pdf of samenvatting formaat te vinden was
tevens ook de reden dat ik deze vakantie heel veel studieboeken verkocht heb
-
C
Ik moet voor beide uitstroom richtingen aanschaffen..
Management en Creatief... ach ja... leesvoer zat
Management en Creatief... ach ja... leesvoer zat
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zo ik ben weer terug van vakantie... 4000+ kilometers gemaakt
Jammer dat mijn airco kapot ging halverwege
Heb ik veel gemist hier?
Jammer dat mijn airco kapot ging halverwege
Heb ik veel gemist hier?
-
E
hmm airco?Hoofdcoach wrote:Zo ik ben weer terug van vakantie... 4000+ kilometers gemaakt
Jammer dat mijn airco kapot ging halverwege![]()
Heb ik veel gemist hier?
heb je m deze week nodig?
dan kan ik m wel komen maken.
uhm niks gemist behalve dat hier ff halve kilometer vandaan de bliksem insloeg.
-
E
Project 141 wrote::huillach:
-
E
-
E
kwartetpostje.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1662751 ... _time.html Kijk dan wat lief 
-
G
waar?biscuit wrote:http://yfrog.com/klbn8mgj
mwah boompje gevallen
Zal wel lowlands zijn denk ikKSwoosh wrote:waar?biscuit wrote:http://yfrog.com/klbn8mgj
mwah boompje gevallen
EDIT: pukkelpop
-
S
Urenbriefjes administratie, morgen geld cashen 
-
S
Sooooow lekker nieuws gehad.
Je wordt papastefaneke wrote:Sooooow lekker nieuws gehad.
Dan word je ook rijk want je krijg kinderbijslagroberttt wrote:Je wordt papastefaneke wrote:Sooooow lekker nieuws gehad.
Zo effe wat vocaltjes van youtube scheuren knippen en plakken enzo.
-
S
Het heeft meer te maken met het hoogstwaarschijnlijke gratis zeer fors kunnen uitbreiden van mijn feestagenda door het zeer goede contact met ene familielid van ene dewd die alles regelt bij die ene platenmaatschappij met iets van fusion erin ofzohardaddict wrote:Dan word je ook rijk want je krijg kinderbijslagroberttt wrote:Je wordt papastefaneke wrote:Sooooow lekker nieuws gehad.
-
S
Ga maar lekker aanpappen met dat ene familielid
. Ze zou overigens ook vragen om de promo van D.O.N.K.E.Y. (voor haarzelf) of hopelijk op zijn minst een HQ preview versie ervan. Maar ik laat niet meer over dit gevalletje los
.
Verkoop die ff door hier danstefaneke wrote:Ga maar lekker aanpappen met dat ene familielid. Ze zou overigens ook vragen om de promo van D.O.N.K.E.Y. (voor haarzelf) of hopelijk op zijn minst een HQ preview versie ervan. Maar ik laat niet meer over dit gevalletje los
.
Pommer wrote:Verkoop die ff door hier danstefaneke wrote:Ga maar lekker aanpappen met dat ene familielid. Ze zou overigens ook vragen om de promo van D.O.N.K.E.Y. (voor haarzelf) of hopelijk op zijn minst een HQ preview versie ervan. Maar ik laat niet meer over dit gevalletje los
.
![]()
Ik wil hem wel voor je maken
-
S
Ik zou graag die promo hebben maar ik vertrouw mezelf niet met zoiets. Heb aardig wat promo's maar om dan door mijn schuld D.O.N.K.E.Y. online te zien komen gaat me echt een stap te ver, uit respect voor de donkeys. Een HQ is al leuk genoeg! Hoeft ook niet te betekenen dat ze ook iets krijgt van d'r neef.Pommer wrote:Verkoop die ff door hier danstefaneke wrote:Ga maar lekker aanpappen met dat ene familielid. Ze zou overigens ook vragen om de promo van D.O.N.K.E.Y. (voor haarzelf) of hopelijk op zijn minst een HQ preview versie ervan. Maar ik laat niet meer over dit gevalletje los
.
![]()