Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:58 
 

PierrePruuk schreef:
KSwoosh schreef:
hoezo niet serieus?
typos negeren natuurlijk [iphone he]

Nee tuurlijk niet, maar ga het niet eens uitleggen hehe

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 14:33 
 

Saartje in da house!! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 15:24 
 

zo... laatste vakantiewerk dag afgerond en schoolboeken gehaald.. fucking grote stapel + 1 boek wat ik nog zocht..

361 euro weg! :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 15:41 
 

robkuh1990 schreef:
zo... laatste vakantiewerk dag afgerond en schoolboeken gehaald.. fucking grote stapel + 1 boek wat ik nog zocht..

361 euro weg! :|

heb je die serieus allemaal nodig dan?
ik heb afgelopen 2 jaar maar iets van 3 boeken "nodig" gehad, waarvan het grootste deel online in ereader, pdf of samenvatting formaat te vinden was :P

tevens ook de reden dat ik deze vakantie heel veel studieboeken verkocht heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 15:55 
 

Ik moet voor beide uitstroom richtingen aanschaffen..

Management en Creatief... ach ja... leesvoer zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Zo ik ben weer terug van vakantie... 4000+ kilometers gemaakt
Jammer dat mijn airco kapot ging halverwege :thumbdown:
Heb ik veel gemist hier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:15 
 

Hoofdcoach schreef:
Zo ik ben weer terug van vakantie... 4000+ kilometers gemaakt
Jammer dat mijn airco kapot ging halverwege :thumbdown:
Heb ik veel gemist hier? :P


hmm airco?

heb je m deze week nodig?
dan kan ik m wel komen maken.


uhm niks gemist behalve dat hier ff halve kilometer vandaan de bliksem insloeg.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:18 
 

Project 141 schreef:
:huillach:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:06 
 

http://yfrog.com/klbn8mgj

mwah boompje gevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:07 
 

kwartetpostje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/1662751 ... _time.html Kijk dan wat lief :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:41 
 

biscuit schreef:
http://yfrog.com/klbn8mgj

mwah boompje gevallen

waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
http://yfrog.com/klbn8mgj

mwah boompje gevallen

waar?


Zal wel lowlands zijn denk ik

EDIT: pukkelpop
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 20:41 
 

Urenbriefjes administratie, morgen geld cashen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 21:25 
 

Sooooow lekker nieuws gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Sooooow lekker nieuws gehad.

Je wordt papa :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
stefaneke schreef:
Sooooow lekker nieuws gehad.

Je wordt papa :love:


Dan word je ook rijk want je krijg kinderbijslag :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zo effe wat vocaltjes van youtube scheuren knippen en plakken enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:07 
 

hardaddict schreef:
roberttt schreef:
stefaneke schreef:
Sooooow lekker nieuws gehad.

Je wordt papa :love:


Dan word je ook rijk want je krijg kinderbijslag :love:


Het heeft meer te maken met het hoogstwaarschijnlijke gratis zeer fors kunnen uitbreiden van mijn feestagenda door het zeer goede contact met ene familielid van ene dewd die alles regelt bij die ene platenmaatschappij met iets van fusion erin ofzo :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben je vriend he :$ :drool: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:22 
 

Ga maar lekker aanpappen met dat ene familielid :P. Ze zou overigens ook vragen om de promo van D.O.N.K.E.Y. (voor haarzelf) of hopelijk op zijn minst een HQ preview versie ervan. Maar ik laat niet meer over dit gevalletje los :cool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ga maar lekker aanpappen met dat ene familielid :P. Ze zou overigens ook vragen om de promo van D.O.N.K.E.Y. (voor haarzelf) of hopelijk op zijn minst een HQ preview versie ervan. Maar ik laat niet meer over dit gevalletje los :cool:.


Verkoop die ff door hier dan :drool: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hallo Jungs :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
stefaneke schreef:
Ga maar lekker aanpappen met dat ene familielid :P. Ze zou overigens ook vragen om de promo van D.O.N.K.E.Y. (voor haarzelf) of hopelijk op zijn minst een HQ preview versie ervan. Maar ik laat niet meer over dit gevalletje los :cool:.


Verkoop die ff door hier dan :drool: :P



Ik wil hem wel voor je maken :) zing ik hem in, maak jij de kick na :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:32 
 

Pommer schreef:
stefaneke schreef:
Ga maar lekker aanpappen met dat ene familielid :P. Ze zou overigens ook vragen om de promo van D.O.N.K.E.Y. (voor haarzelf) of hopelijk op zijn minst een HQ preview versie ervan. Maar ik laat niet meer over dit gevalletje los :cool:.


Verkoop die ff door hier dan :drool: :P


Ik zou graag die promo hebben maar ik vertrouw mezelf niet met zoiets. Heb aardig wat promo's maar om dan door mijn schuld D.O.N.K.E.Y. online te zien komen gaat me echt een stap te ver, uit respect voor de donkeys. Een HQ is al leuk genoeg! Hoeft ook niet te betekenen dat ze ook iets krijgt van d'r neef.
Vorige  1 ... 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic