Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:33 
 

WTF, ik heb zojuist een epic WTF moment:
ik kom erachter dat ik 3 decibel tickets heb, maar niet weet waarom ik een 3e ticket heb gekocht...
epic wazigheid...
dat wordt verkopen die 3e ticket :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Pommer schreef:
stefaneke schreef:
Ga maar lekker aanpappen met dat ene familielid :P. Ze zou overigens ook vragen om de promo van D.O.N.K.E.Y. (voor haarzelf) of hopelijk op zijn minst een HQ preview versie ervan. Maar ik laat niet meer over dit gevalletje los :cool:.


Verkoop die ff door hier dan :drool: :P


Ik zou graag die promo hebben maar ik vertrouw mezelf niet met zoiets. Heb aardig wat promo's maar om dan door mijn schuld D.O.N.K.E.Y. online te zien komen gaat me echt een stap te ver, uit respect voor de donkeys. Een HQ is al leuk genoeg! Hoeft ook niet te betekenen dat ze ook iets krijgt van d'r neef.


Hoe oud is ze? Foto? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:43 
 

en ik weet weer warom ik 3 tickets had besteld: omdat ik die 3e toch kwijt dacht te raken
dus:
-VERKOCHT-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:00 
 

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wie zie ik op Q-Base? ? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Wie zie ik op Q-Base? ? :)

Of je me ziet weet ik niet maar ik ben er wel xd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:05 
 

Festuca schreef:
Wie zie ik op Q-Base? ? :)

Mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Wie zie ik op Q-Base? ? :)

:cry: ik nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Festuca schreef:
Wie zie ik op Q-Base? ? :)

Of je me ziet weet ik niet maar ik ben er wel xd :yay:

haha als je bij de wpz komt kijken zie je me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Hardtraxx Tracklist Hardcore Mix staat online :)
hardcore/draidy-hardtraxx-hardcore-mix-t18531.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Pommer schreef:
Festuca schreef:
Wie zie ik op Q-Base? ? :)

Of je me ziet weet ik niet maar ik ben er wel xd :yay:

haha als je bij de wpz komt kijken zie je me :D

Dat betwijfel ik :lol:

Zal voornamelijk TiLLT vs A2 worden, met evt. uitstapjes naar B-Front/R3bels/Crypsis/Zany/?? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:31 
 

Dankzij epic baas robert mn 3e ticket kwijt!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Wat is robert toch een baas! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dankzij epic baas robert mn 3e ticket kwijt!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Wat is robert toch een baas! :worship: :worship:

Ik hou van hem.
Zaterdag gaat hij sowieso dik doodgeknuffeld worden door mij (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Wie zie ik op Q-Base? ? :)

Ik, als je me ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:00 
 

dawasiknie schreef:
KSwoosh schreef:
Dankzij epic baas robert mn 3e ticket kwijt!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Wat is robert toch een baas! :worship: :worship:

Ik hou van hem.
Zaterdag gaat hij sowieso dik doodgeknuffeld worden door mij (L)

zullen we em samen sandwich huggen? dat heeft die man wel verdient!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doen we swoss!
PierrePruuk schreef:
Festuca schreef:
Wie zie ik op Q-Base? ? :)

Ik, als je me ziet.

Bende gij er niet bij zaterdag, commandant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net bierpsle gedaan met n paar viednen enzooe...
Echt balen dat sommige al zo vroeg thuyi moesten zijjn. Maartja, nog 1 hele krat oer en die gaat h8s wel pdus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Net bierpsle gedaan met n paar viednen enzooe...
Echt balen dat sommige al zo vroeg thuyi moesten zijjn. Maartja, nog 1 hele krat oer en die gaat h8s wel pdus.


ik hoop het ook ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer nu weer op je eigen account aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:06 
 

dawasiknie schreef:
Pommer nu weer op je eigen account aub.

so true :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gamescom was te epic voor woorden xD duitse familly guy zuigt anus.. enja.. die nieuwe lambo is ziek (aventador).. en ehm.. moe.. dusja weltrusten! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:54 
 

tommetjeuh schreef:
gamescom was te epic voor woorden xD duitse familly guy zuigt anus.. enja.. die nieuwe lambo is ziek (aventador).. en ehm.. moe.. dusja weltrusten! ^^

klinkt vet man :P lijkt me ook echt vet om een keer naar zoiets toe te gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
tommetjeuh schreef:
gamescom was te epic voor woorden xD duitse familly guy zuigt anus.. enja.. die nieuwe lambo is ziek (aventador).. en ehm.. moe.. dusja weltrusten! ^^

klinkt vet man :P lijkt me ook echt vet om een keer naar zoiets toe te gaan :D

pics komen nog op facebook ^^ zal ik nu maar eigk doen.. want ja.. internetz.. slapen kan morgen middag :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh wat stond ik vanocht al mooi naast mijn bed lekker alles klaarmaken voor decibel alleen nog ff vrienden bellen hoe laat we gingen.
Ow wacht het is vrijdag >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 09:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Pommer nu weer op je eigen account aub.

so true :lol:

:lol:
Vorige  1 ... 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic