Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:53 
 

Bijna weekend... ugh, bijna klaar met werken..
morgen en vrijdag weer de afwas in
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Nou ik vind het wel heel bizar he... 2 bekenden

Ben benieuwd hoelang ze nog leeft dan :/

Sterkte, maar een sterfhuis is meestal voor mensen die stervende zijn, hé.


Ja dat weet ik, maar gaat om het idee.. Dat er straks 2 bekenden binnen een korte tijd ( ik denk 1 week ) dood zijn gegaan in de zelfde woning :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbdown: ben ik aan het opnemen voor de hardtraxx tracklist mix, komt mijn moeder na een uur binnen vraagt of ik ff wil stoppen, omdat ze iets wil vertellen, zeg k dat k ff bezig ben, maar dat word neit geaccepteerd blijkbaar, kan ik lekker overnieuw beginnen.

PS: wat is een sterfhuis eigenlijk, een huis waar mensen komen om dood te gaan lijkt me maar waarom dat enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 16:01 
 

Draidy hoe staat het met de HC mix?

komt ie nog voooooor decibel? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk het wel. Morgeb heb ik de hele dag dus de bedoeling is dat ie morgenavond op hardtraxx staat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 17:35 
 

dan zie ik hem morgennacht wel en doe ik hem vrijdag luisteren...

Gaat ie mooi mee voor Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:15 
 

Ik mis de huillach smiley :(
Hier wat vervangers Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:16 
 

Almighty schreef:
Ik mis de huillach smiley :(
Hier wat vervangers Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Er moet echt een facepalm smiley komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Almighty schreef:
Ik mis de huillach smiley :(
Hier wat vervangers Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


:lol: :worship:

omg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Er moet echt een facepalm smiley komen

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding



trololol
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:40 
 

invisble shield xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie heeft er ook Barca - Real Madrid gekeken via Sport1? Sierd de Vos is echt mijn nieuwe held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 03:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warm, pff, maar wel focking mooi hier midden in de woestijn.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 05:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is nog veel te vroeg :/ en bijna niet geslapen...maargoed, straks gamescon in Keulen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiemorgen!

Gewoon nog maar 2 volle dagen en het is zo ver.
Wat is dat snel gegaan zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Taxi schreef:
Daveytl schreef:
Nu ff lekker een potje beachvolleyballen ^^



Ligt eraan of er vrouwen bij waren, if so, dan juist niet ;)

Also, The Community +1

Vrouwen waren aanwezig ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:12 
 

katamaran schreef:
Warm, pff, maar wel focking mooi hier midden in de woestijn.
Afbeelding

Ziet er nou niet echt uit qls woeatijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
katamaran schreef:
Warm, pff, maar wel focking mooi hier midden in de woestijn.
[]

Ziet er nou niet echt uit qls woeatijn...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
KSwoosh schreef:
katamaran schreef:
Warm, pff, maar wel focking mooi hier midden in de woestijn.
[]

Ziet er nou niet echt uit qls woeatijn...

Afbeelding

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:43 
 

hoezo niet serieus?
typos negeren natuurlijk [iphone he]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hoezo niet serieus?
typos negeren natuurlijk [iphone he]

Nee tuurlijk niet, maar ga het niet eens uitleggen hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Warm, pff, maar wel focking mooi hier midden in de woestijn.
Afbeelding


Waar is dat?

Edit: California dus.
Vorige  1 ... 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic