Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
tommetjeuh schreef:
dan begint je opvoeding maar wat later, KIJKEN KIJKEN KIJKEN!


Hmm heb gezworen tegen een vriend dat ik nooit van mijn leven anime zou kijken.
zal dadelijk wel is een episode downloaden. maak eerst ff seizoen negen van family guy af :D

heb je ooit pokemon gekeken? zoja dan is het toch al telaat met die belofte xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
hardaddict schreef:
tommetjeuh schreef:
dan begint je opvoeding maar wat later, KIJKEN KIJKEN KIJKEN!


Hmm heb gezworen tegen een vriend dat ik nooit van mijn leven anime zou kijken.
zal dadelijk wel is een episode downloaden. maak eerst ff seizoen negen van family guy af :D

heb je ooit pokemon gekeken? zoja dan is het toch al telaat met die belofte xD


jah, laatst de eerste 2 episode's gekeken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
hardaddict schreef:
tommetjeuh schreef:
dan begint je opvoeding maar wat later, KIJKEN KIJKEN KIJKEN!


Hmm heb gezworen tegen een vriend dat ik nooit van mijn leven anime zou kijken.
zal dadelijk wel is een episode downloaden. maak eerst ff seizoen negen van family guy af :D

heb je ooit pokemon gekeken? zoja dan is het toch al telaat met die belofte xD


POkemon

elke film en elk seizoen :p xd ( tot een bepaald moment )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijken jullie ook naruto, dead nothe etc.
daar blijven vrienden van me voor thuis >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog meer mensen last van dat hun abonnementen op youtube niet beschikbaar zijn? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Goeiemiddag iedereen. Net terug van vakantie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Kijken jullie ook naruto, dead nothe etc.
daar blijven vrienden van me voor thuis >.<

toen ik 13 was ofzo.. al jaren terug dus :P moet nu niks meer van die anime shit hebben..
maar ik vind dar dragonball daar los van staat ivm met de nostalgie.. en sowieso kijk ik dan de engelse


hardaddict schreef:
Nog meer mensen last van dat hun abonnementen op youtube niet beschikbaar zijn? :/


yup
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat zal Twente gaan doen vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
hardaddict schreef:
Kijken jullie ook naruto, dead nothe etc.
daar blijven vrienden van me voor thuis >.<

toen ik 13 was ofzo.. al jaren terug dus :P moet nu niks meer van die anime shit hebben..
maar ik vind dar dragonball daar los van staat ivm met de nostalgie.. en sowieso kijk ik dan de engelse


Kijk ook engels
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Kijken jullie ook naruto, dead nothe etc.
daar blijven vrienden van me voor thuis >.<


Haha ja!
Naruto, Bleach en One Piece zijn de anime's die ik nu volg.
Voor iemand die nog nooit echt (japans gesproken) anime heeft gekeken, is het even wennen, maar zodra je er een beetje in zit dan ben je hooked! :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
D-Ruz schreef:
Wat zal Twente gaan doen vanavond?

Thuis is het he? Ik denk een 0-1 of 0-2.

Idd thuis, zat te twijfelen met invullen van Toto ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
D-Ruz schreef:
Wat zal Twente gaan doen vanavond?

Thuis is het he? Ik denk een 0-1 of 0-2.

Wat een vertrouwen weer. Benfica heeft dit seizoen ook nog geen goede wedstrijd gespeeld (ronduit slecht tegen Trabzonspor en afgelopen weekend 2-2 tegen promovendus Gil Vicente). Ik weet dat Benfica op papier sterker is, maar ik heb er vertrouwen in vanavond.

(en ja, ik weet, als Twente-fan ben ik niet objectief, maar probeer het te zijn :innocent: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik ben geen Twentehater hoor ;) En ik gun het jullie ook, hoe meer NL'se ploegen in de champions league hoe beter.. Maar objectief zeg ik dat Twente het niet gaat halen, maar ja wie weet ;)

Vond ze vorig jaar in Eindhoven ook slecht spelen trouwens, had PSV zomaar ruim kunnen winnen. En ze zijn hun beste speler Coentrão kwijt.

En mijn gevoel zegt dat we vanavond gewoon gaan winnen xD Alleen geen geld erop gezet (wel op anderen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

met het team van vorig jaar was gelijkspelen tegen inter al mogelijk (Ze hadden die wedstrijd ook kunnen winnen).. nu een iets minder team maarja.. ik hoop op het beste ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:12 
 

D-Ruz schreef:
Wat zal Twente gaan doen vanavond?


Voetballen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ff lekker een potje beachvolleyballen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nu ff lekker een potje beachvolleyballen ^^


Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Daveytl schreef:
Nu ff lekker een potje beachvolleyballen ^^



Ligt eraan of er vrouwen bij waren, if so, dan juist niet ;)

Also, The Community +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 03:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die acteur is zowiezo geniaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 11:56 
 

omg, onze Dakpan heeft een nieuwe avatar!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk tot half 1 uitgeslapen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmmm weet niet wat ik hiervan moet denken....


Mijn overbuurman is gister overleden..... Die heeft in een sterfhuis(ofzo) gelegen in kamer 36.. Die kamer is dus nu vrij gekomen

Erge is, mijn zieke tante komt daar nu te liggen, in kamer 36...

Slecht voorteken


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
omg, onze Dakpan heeft een nieuwe avatar!
Afbeelding

DJ Hidden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ik vind het wel heel bizar he... 2 bekenden

Ben benieuwd hoelang ze nog leeft dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nou ik vind het wel heel bizar he... 2 bekenden

Ben benieuwd hoelang ze nog leeft dan :/

Sterkte, maar een sterfhuis is meestal voor mensen die stervende zijn, hé.
Vorige  1 ... 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic