heb je ooit pokemon gekeken? zoja dan is het toch al telaat met die belofte xDhardaddict wrote:Hmm heb gezworen tegen een vriend dat ik nooit van mijn leven anime zou kijken.tommetjeuh wrote:dan begint je opvoeding maar wat later, KIJKEN KIJKEN KIJKEN!
zal dadelijk wel is een episode downloaden. maak eerst ff seizoen negen van family guy af
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
jah, laatst de eerste 2 episode's gekekentommetjeuh wrote:heb je ooit pokemon gekeken? zoja dan is het toch al telaat met die belofte xDhardaddict wrote:Hmm heb gezworen tegen een vriend dat ik nooit van mijn leven anime zou kijken.tommetjeuh wrote:dan begint je opvoeding maar wat later, KIJKEN KIJKEN KIJKEN!
zal dadelijk wel is een episode downloaden. maak eerst ff seizoen negen van family guy af
POkemontommetjeuh wrote:heb je ooit pokemon gekeken? zoja dan is het toch al telaat met die belofte xDhardaddict wrote:Hmm heb gezworen tegen een vriend dat ik nooit van mijn leven anime zou kijken.tommetjeuh wrote:dan begint je opvoeding maar wat later, KIJKEN KIJKEN KIJKEN!
elke film en elk seizoen :p
Kijken jullie ook naruto, dead nothe etc.
daar blijven vrienden van me voor thuis
Nog meer mensen last van dat hun abonnementen op youtube niet beschikbaar zijn? 
Goeiemiddag iedereen. Net terug van vakantie 
toen ik 13 was ofzo.. al jaren terug dushardaddict wrote:Kijken jullie ook naruto, dead nothe etc.
maar ik vind dar dragonball daar los van staat ivm met de nostalgie.. en sowieso kijk ik dan de engelse
hardaddict wrote:Nog meer mensen last van dat hun abonnementen op youtube niet beschikbaar zijn?
yup
Kijk ook engelstommetjeuh wrote:toen ik 13 was ofzo.. al jaren terug dushardaddict wrote:Kijken jullie ook naruto, dead nothe etc.
daar blijven vrienden van me voor thuismoet nu niks meer van die anime shit hebben..
maar ik vind dar dragonball daar los van staat ivm met de nostalgie.. en sowieso kijk ik dan de engelse
Haha ja!hardaddict wrote:Kijken jullie ook naruto, dead nothe etc.
Naruto, Bleach en One Piece zijn de anime's die ik nu volg.
Voor iemand die nog nooit echt (japans gesproken) anime heeft gekeken, is het even wennen, maar zodra je er een beetje in zit dan ben je hooked!
Idd thuis, zat te twijfelen met invullen van TotoProject 141 wrote:Thuis is het he? Ik denk een 0-1 of 0-2.D-Ruz wrote:Wat zal Twente gaan doen vanavond?
Wat een vertrouwen weer. Benfica heeft dit seizoen ook nog geen goede wedstrijd gespeeld (ronduit slecht tegen Trabzonspor en afgelopen weekend 2-2 tegen promovendus Gil Vicente). Ik weet dat Benfica op papier sterker is, maar ik heb er vertrouwen in vanavond.Project 141 wrote:Thuis is het he? Ik denk een 0-1 of 0-2.D-Ruz wrote:Wat zal Twente gaan doen vanavond?
(en ja, ik weet, als Twente-fan ben ik niet objectief, maar probeer het te zijn
Vond ze vorig jaar in Eindhoven ook slecht spelen trouwens, had PSV zomaar ruim kunnen winnen. En ze zijn hun beste speler Coentrão kwijt.Project 141 wrote:Ik ben geen Twentehater hoorEn ik gun het jullie ook, hoe meer NL'se ploegen in de champions league hoe beter.. Maar objectief zeg ik dat Twente het niet gaat halen, maar ja wie weet
En mijn gevoel zegt dat we vanavond gewoon gaan winnen xD Alleen geen geld erop gezet (wel op anderen)
met het team van vorig jaar was gelijkspelen tegen inter al mogelijk (Ze hadden die wedstrijd ook kunnen winnen).. nu een iets minder team maarja.. ik hoop op het beste 
-
S
VoetballenD-Ruz wrote:Wat zal Twente gaan doen vanavond?
Nu ff lekker een potje beachvolleyballen 
View on YouTubeDaveytl wrote:Nu ff lekker een potje beachvolleyballen
Ligt eraan of er vrouwen bij waren, if so, dan juist nietTaxi wrote:View on YouTubeDaveytl wrote:Nu ff lekker een potje beachvolleyballen
Also, The Community +1
-
G
omg, onze Dakpan heeft een nieuwe avatar!

Hmmm weet niet wat ik hiervan moet denken....
Mijn overbuurman is gister overleden..... Die heeft in een sterfhuis(ofzo) gelegen in kamer 36.. Die kamer is dus nu vrij gekomen
Erge is, mijn zieke tante komt daar nu te liggen, in kamer 36...
Slecht voorteken

Mijn overbuurman is gister overleden..... Die heeft in een sterfhuis(ofzo) gelegen in kamer 36.. Die kamer is dus nu vrij gekomen
Erge is, mijn zieke tante komt daar nu te liggen, in kamer 36...
Slecht voorteken
DJ HiddenKSwoosh wrote:omg, onze Dakpan heeft een nieuwe avatar!
Nou ik vind het wel heel bizar he... 2 bekenden
Ben benieuwd hoelang ze nog leeft dan
Ben benieuwd hoelang ze nog leeft dan