Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
stefaneke schreef:
Gisteren kwam ik een van mijn bazen tegen in de kroeg (afterparty na een evenement), kon over niks anders praten dan over neuken :lol:.


Ik vind baas/bazen toch zo verkeerd klinken.
Voor mij ben je dan een werkgever, niet mijn baas.
Ben toch geen huisdier :huh:

Maar dat klopt toch niet. Want je werkgever is het bedrijf waar jij in dienst bent, en niet je baas. Je baas is feitelijk namelijk niet degene die jou voorziet van een werkplek.

Ben het wel met je eens dat baas een beetje té klinkt ;) Ik zeg ook liever chef of leider/leidinggevende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
toevallig vantevoren gedronken/gegeten?

Nee hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 01:05 
 

Draidy schreef:
KSwoosh schreef:
toevallig vantevoren gedronken/gegeten?

Nee hoezo?

omdat ik dan misselijk wordt in een dikke attractie :P

vandaag lekker bij een maat van me gewest, eten, gamen, filmpje kijken :)
hij had ook nog wat lekkere kaas liggen:
Afbeelding
sommige stukjes lijken net tapijt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol die kaas, maar werd er niet misselijk van kreeg koppijn toen ik onderste bovn hing en dan naar beneden ging, krijg nu ook alleen koppijn als ik lig of voorover buk om iets tenpakken ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Lol die kaas, maar werd er niet misselijk van kreeg koppijn toen ik onderste bovn hing en dan naar beneden ging, krijg nu ook alleen koppijn als ik lig of voorover buk om iets tenpakken ofso

is dat niet een teken van een tekort aan ijzer in je bloed? moet je een tomaatje eten ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chillen op de camping in San Diego, morgen San Diego Zoo, FTW! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 02:40 
 

Riiiigghhtt... er is hier 1 stipje op mijn beeldscherm die random van links naar rechts beweegt, en het is geen beestje of vliegje whatsoever op het scherm. Wtfff..
Ik denk dat ik maar eens moet gaan pitten nu ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 07:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds 7 uur al op werk :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Sinds 7 uur al op werk :sleep:


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 10:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weer vrij van me werk...
Wil toch nog wel ff wat verdienen voordat de vakantie voorbij is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eindelijk wakker, dacht dat ik nooit meer op zou staan :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ducaz schreef:
Riiiigghhtt... er is hier 1 stipje op mijn beeldscherm die random van links naar rechts beweegt, en het is geen beestje of vliegje whatsoever op het scherm. Wtfff..
Ik denk dat ik maar eens moet gaan pitten nu ofzo :/

Te veel verboden middelen. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf er ligt opeens een amerikaanse dollar in de tuin.. oh well xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
wtf er ligt opeens een amerikaanse dollar in de tuin.. oh well xd


In soviet russia, money comes to you
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
wtf er ligt opeens een amerikaanse dollar in de tuin.. oh well xd

Is toch niets meer waard, vast gebruikt om een neus in te snuiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In Marmaris werd iedere dag een bootleg van New Order-Confusion gedraaid.
Je hoorde dan eerst deze bekende melodie en daarna kwam een house beat. Iemand enig idee welke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
wtf er ligt opeens een amerikaanse dollar in de tuin.. oh well xd

Is van mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En begonnen met DBZ season 7 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En begonnen met DBZ season 7 xd


Wist niet dat dit nog gekeken werd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
roberttt schreef:
En begonnen met DBZ season 7 xd


Wist niet dat dit nog gekeken werd xd

blijft heldig.. hoort bij de opvoeding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
hardaddict schreef:
roberttt schreef:
En begonnen met DBZ season 7 xd


Wist niet dat dit nog gekeken werd xd

blijft heldig.. hoort bij de opvoeding


Jup _0_ wel halverwege het seizoen begonnen :) bij de battles _0_ kan ik van genieten:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
hardaddict schreef:
roberttt schreef:
En begonnen met DBZ season 7 xd


Wist niet dat dit nog gekeken werd xd

blijft heldig.. hoort bij de opvoeding



Heb vroeger zeer tot weinig tv gekeken, soms best spijt van :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan begint je opvoeding maar wat later, KIJKEN KIJKEN KIJKEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
dan begint je opvoeding maar wat later, KIJKEN KIJKEN KIJKEN!


Hmm heb gezworen tegen een vriend dat ik nooit van mijn leven anime zou kijken.
zal dadelijk wel is een episode downloaden. maak eerst ff seizoen negen van family guy af :D
Vorige  1 ... 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic