Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iedere x wensen verspillen aan die krillin dude.. inplaats van wereldvrede ofzo of vernietigen van al het kwaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pommer schreef:
Krillin was pas een held!
:lol:


vond hem juist een irritant mannetje XD blij dat ie dood ging xd

Later ging ie nog een robot neuken :lol: FAILURE xd

Half mens he niet vol robot ;)

pepepe schreef:
K volg nu nog One Piece en Naruto Shippuuden ^^

Volg ik ook, One Piece nog niet helemaal bij.


tommetjeuh schreef:
iedere x wensen verspillen aan die krillin dude.. inplaats van wereldvrede ofzo of vernietigen van al het kwaad

Die wensen hadden ook regels he, ze konden niet meer dan 1 keer tot leven worden gewenst en wereld vrede.. dan zou het ook maar saai worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
iedere x wensen verspillen aan die krillin dude.. inplaats van wereldvrede ofzo of vernietigen van al het kwaad

Maarja, wereld vrede.. Dan houdt de serie op :cry: kan ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
tommetjeuh schreef:
iedere x wensen verspillen aan die krillin dude.. inplaats van wereldvrede ofzo of vernietigen van al het kwaad

Maarja, wereld vrede.. Dan houdt de serie op :cry: kan ook niet

ik vind sowieso dat gt nooit had mogen gebeuren en ze gewoon nog wat verder hadden moeten gaan met Z :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
roberttt schreef:
tommetjeuh schreef:
iedere x wensen verspillen aan die krillin dude.. inplaats van wereldvrede ofzo of vernietigen van al het kwaad

Maarja, wereld vrede.. Dan houdt de serie op :cry: kan ook niet

ik vind sowieso dat gt nooit had mogen gebeuren en ze gewoon nog wat verder hadden moeten gaan met Z :(

Tot Cell was uit manga rest is verzonnen, dat zie je duidelijk in GT is gewoon minder.
(Buu weet ik niet zeker of dat uit manga komt of niet :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
roberttt schreef:
tommetjeuh schreef:
iedere x wensen verspillen aan die krillin dude.. inplaats van wereldvrede ofzo of vernietigen van al het kwaad

Maarja, wereld vrede.. Dan houdt de serie op :cry: kan ook niet

ik vind sowieso dat gt nooit had mogen gebeuren en ze gewoon nog wat verder hadden moeten gaan met Z :(


Inderdaad.... Gt was slecht :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

buu saga is idd verzonnen, mangas gingen tot cell.. maar ik vond de buu saga wel retegoed, jammer dat ze die lijn niet konden doorzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net even de hardtraxx tracklist (hardcore) gemixt maar sommige overgangen zijn nog niet echt lekker, ga het morgen ofso even overdoen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:19 
 

Draidy, ik wil hem toch alvast hebben, heb geen luistervoer meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
buu saga is idd verzonnen, mangas gingen tot cell.. maar ik vond de buu saga wel retegoed, jammer dat ze die lijn niet konden doorzetten

Nee maar weetje ik heb nu een idee (a)

Wij gaan verder


DragonballZ

Hardtraxx sage!


Dan zijn Jor-d en de groene lelijke mods de slechteriken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan maken we wel een nieuwe ssj4 , want die van gt slaat op kaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja inderdaad :D

Oké, we moeten taken verdelen.

Wie schrijft de teksten, wie spreekt ze in, wie tekent ???


Ik zit wel in een stoel met een koud biertje toe te kijken of alles goed gaat (a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
tommetjeuh schreef:
buu saga is idd verzonnen, mangas gingen tot cell.. maar ik vond de buu saga wel retegoed, jammer dat ze die lijn niet konden doorzetten

Nee maar weetje ik heb nu een idee (a)

Wij gaan verder


DragonballZ

Hardtraxx sage!


Dan zijn Jor-d en de groene lelijke mods de slechteriken xd

:list: hey wtf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ja inderdaad :D

Oké, we moeten taken verdelen.

Wie schrijft de teksten, wie spreekt ze in, wie tekent ???


Ik zit wel in een stoel met een koud biertje toe te kijken of alles goed gaat (a)


Jij hebt nog iemand nodig om de stoel naast je te vullen, dus die taak neem ik wel op me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding


Is toch echt lelijk xd


@pepepep is goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Avond mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Avond mensen :D

halleuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:19 
 

roberttt schreef:
Afbeelding


is dat onze MOD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

c'est moi. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:56 
 

Gisteren kwam ik een van mijn bazen tegen in de kroeg (afterparty na een evenement), kon over niks anders praten dan over neuken :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Gisteren kwam ik een van mijn bazen tegen in de kroeg (afterparty na een evenement), kon over niks anders praten dan over neuken :lol:.

Ik ben gister niet in de kroeg geweest hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:44 
 

PierrePruuk schreef:
stefaneke schreef:
Gisteren kwam ik een van mijn bazen tegen in de kroeg (afterparty na een evenement), kon over niks anders praten dan over neuken :lol:.

Ik ben gister niet in de kroeg geweest hoor.

inkoppertje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:28 
 




ik ga denk toch maar eens danslessen nemen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Gisteren kwam ik een van mijn bazen tegen in de kroeg (afterparty na een evenement), kon over niks anders praten dan over neuken :lol:.


Ik vind baas/bazen toch zo verkeerd klinken.
Voor mij ben je dan een werkgever, niet mijn baas.
Ben toch geen huisdier :huh:
Vorige  1 ... 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic