Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een rust ga denk ook zo maar even buiten kijken met dit weer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:02 
 

Heerlijk, halve dagen werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, ik ben weer een beetje bij de mensen geloof ik.. wat een weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

terug van vakantie, het echt geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blanes, 12 personen, klein apartementencomplex-ding in een rustig deel van het dorp, was echt chill ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay: :yay: :yay: mijn ouders hebben besloten om binnenkort over te stappen op 100mb/s internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Geslaaaaaagd voor auto theorie :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Geslaaaaaagd voor auto theorie :woot: :woot:

Gefeliciteerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hier nu heerlijk 28 graden op Gran Canaria met Sander (The_Sequence) :D
Zit nu effe bij de MC te eten, want hier hebben ze gratis WIFI. Kunnen we effe up to date blijven :P
Hoe is het weer nu in NL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:24 
 

kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo weer lekker 2 uren gesport :yay:




Pommer schreef:
roberttt schreef:
Lijkenwagen in de straat.... over buurman dood...

Gecondoleerd, maar moet er dan niet eerst een ambulance oid komen? of was ie al overleden



Hmm ja zou best kunnen, werd net wakker xd

Dus vast geweest terwijl ik nog sliep ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Hier nu heerlijk 28 graden op Gran Canaria met Sander (The_Sequence) :D
Zit nu effe bij de MC te eten, want hier hebben ze gratis WIFI. Kunnen we effe up to date blijven :P
Hoe is het weer nu in NL?

Lekker, zonnig met af en toe wolkje er voor. Op zich best goede temperatuur nog door de wind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:51 
 

DBZ-saga's downloaden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Hier nu heerlijk 28 graden op Gran Canaria met Sander (The_Sequence) :D
Zit nu effe bij de MC te eten, want hier hebben ze gratis WIFI. Kunnen we effe up to date blijven :P
Hoe is het weer nu in NL?

Beter dan zaterdag op de camping in belgie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
DBZ-saga's downloaden :D

Kan je beter Kai binnen halen en dan na Kai verder gaan bij Buu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Posten at Los Angeles :yay: 7 uur 's morgens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
robkuh1990 schreef:
DBZ-saga's downloaden :D

Kan je beter Kai binnen halen en dan na Kai verder gaan bij Buu.


Haha of hij vind het leuker om 20 episodes lang naar goku te kijken die zijn Spirit bomb oplaadt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cell saga ftwwww
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
mikeee schreef:
robkuh1990 schreef:
DBZ-saga's downloaden :D

Kan je beter Kai binnen halen en dan na Kai verder gaan bij Buu.


Haha of hij vind het leuker om 20 episodes lang naar goku te kijken die zijn Spirit bomb oplaadt xd

Jah en dan gaat die kut Freeza nog steeds niet dood :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Cell Games :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:37 
 

Alle Saga's binnen... doe nu GT en dan Kai downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Cell Games :love:

Die waren ook hard ja, maar ik vond het hele gebeuren met Majin buu toch wel het vetst :D
DBZ was trouwens niet de enige anime die ik gekeken heb.
K volg nu nog One Piece en Naruto Shippuuden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
roberttt schreef:
Cell Games :love:

Die waren ook hard ja, maar ik vond het hele gebeuren met Majin buu toch wel het vetst :D
DBZ was trouwens niet de enige anime die ik gekeken heb.
K volg nu nog One Piece en Naruto Shippuuden ^^


Ik vond die tournament het vetste :p

Met mini trunks & Gohan :love:

Dat waren echt mijn helden van vroeger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Krillin was pas een held!
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Krillin was pas een held!
:lol:


vond hem juist een irritant mannetje XD blij dat ie dood ging xd

Later ging ie nog een robot neuken :lol: FAILURE xd
Vorige  1 ... 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic