Wat een rust ga denk ook zo maar even buiten kijken met dit weer 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Heerlijk, halve dagen werken
Zo, ik ben weer een beetje bij de mensen geloof ik.. wat een weekend.
terug van vakantie, het echt geweldig 
Blanes, 12 personen, klein apartementencomplex-ding in een rustig deel van het dorp, was echt chill 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Geslaaaaaagd voor auto theorie

GefeliciteerdPierrePruuk wrote:Geslaaaaaagd voor auto theorie![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Hier nu heerlijk 28 graden op Gran Canaria met Sander (The_Sequence)
Zit nu effe bij de MC te eten, want hier hebben ze gratis WIFI. Kunnen we effe up to date blijven
Hoe is het weer nu in NL?
Zit nu effe bij de MC te eten, want hier hebben ze gratis WIFI. Kunnen we effe up to date blijven
-
E
kut.
Zo weer lekker 2 uren gesport
Hmm ja zou best kunnen, werd net wakker
Dus vast geweest terwijl ik nog sliep
Pommer wrote:Gecondoleerd, maar moet er dan niet eerst een ambulance oid komen? of was ie al overledenroberttt wrote:Lijkenwagen in de straat.... over buurman dood...
Hmm ja zou best kunnen, werd net wakker
Dus vast geweest terwijl ik nog sliep
Lekker, zonnig met af en toe wolkje er voor. Op zich best goede temperatuur nog door de wind.RAW-vizion wrote:Hier nu heerlijk 28 graden op Gran Canaria met Sander (The_Sequence)![]()
Zit nu effe bij de MC te eten, want hier hebben ze gratis WIFI. Kunnen we effe up to date blijven![]()
-
C
DBZ-saga's downloaden 
Beter dan zaterdag op de camping in belgie..RAW-vizion wrote:Hier nu heerlijk 28 graden op Gran Canaria met Sander (The_Sequence)![]()
Zit nu effe bij de MC te eten, want hier hebben ze gratis WIFI. Kunnen we effe up to date blijven![]()
Kan je beter Kai binnen halen en dan na Kai verder gaan bij Buu.robkuh1990 wrote:DBZ-saga's downloaden
Posten at Los Angeles
7 uur 's morgens.
Haha of hij vind het leuker om 20 episodes lang naar goku te kijken die zijn Spirit bomb oplaadtmikeee wrote:Kan je beter Kai binnen halen en dan na Kai verder gaan bij Buu.robkuh1990 wrote:DBZ-saga's downloaden
Jah en dan gaat die kut Freeza nog steeds niet doodpepepe wrote:Haha of hij vind het leuker om 20 episodes lang naar goku te kijken die zijn Spirit bomb oplaadtmikeee wrote:Kan je beter Kai binnen halen en dan na Kai verder gaan bij Buu.robkuh1990 wrote:DBZ-saga's downloaden
-
C
Alle Saga's binnen... doe nu GT en dan Kai downloaden
Die waren ook hard ja, maar ik vond het hele gebeuren met Majin buu toch wel het vetstroberttt wrote:Cell Games
DBZ was trouwens niet de enige anime die ik gekeken heb.
K volg nu nog One Piece en Naruto Shippuuden
Ik vond die tournament het vetste :ppepepe wrote:Die waren ook hard ja, maar ik vond het hele gebeuren met Majin buu toch wel het vetstroberttt wrote:Cell Games![]()
DBZ was trouwens niet de enige anime die ik gekeken heb.
K volg nu nog One Piece en Naruto Shippuuden
Met mini trunks & Gohan
Dat waren echt mijn helden van vroeger