Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 15:06 
 
Donateur

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 16:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aardig dood hier vandaag, allemaal katers ofzo? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kater nie maar ben net op de kermis in de eclipse geweest en heb hele erge koppijn ervan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 17:36 
 

en films download
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en films download


En family guy kijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
KSwoosh schreef:
en films download


En family guy kijkt

en sopcasten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 22:07 
 

En denkt een kalmerend potje MW2 te spelen, alleen maar geïrriteerd word
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van half 3 tot kwart over 6 gewerkt (200% ^^) en niet meer alleen thuis, geen eigen laptop meer. Tja dan wordt active zijn opeens best lastig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 22:21 
 

http://www.shadyurl.com/ :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het valt me op.. Als je op Hyves rondkijkt, zie je steeds meer hardstyle muziek opduiken.. Vooral bij kinderen in de leeftijd categorie van 8 tot 14 jaar xd


Dat is toch godverdomme niet normaal jo!!! En allemaal van die wasted penquinz bende :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Het valt me op.. Als je op Hyves rondkijkt, zie je steeds meer hardstyle muziek opduiken.. Vooral bij kinderen in de leeftijd categorie van 8 tot 14 jaar xd


Dat is toch godverdomme niet normaal jo!!! En allemaal van die wasted penquinz bende :lol:



Klopt maar dan zijn het ook egt de meest commerciëlen platen ik zie nou nooit ergens crypsis - striker of Thera - live hard now
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:



Don't just shorten your URL, make it suspicious and frightening.

http://www.hardtraxx.nl
is now

http://5z8.info/launchexe_m6l5fm_murdervids



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Het valt me op.. Als je op Hyves rondkijkt, zie je steeds meer hardstyle muziek opduiken.. Vooral bij kinderen in de leeftijd categorie van 8 tot 14 jaar xd


Dat is toch godverdomme niet normaal jo!!! En allemaal van die wasted penquinz bende :lol:

Ja echt he, en dan kom ik als 14 jarige, zeg ik dat ik hardcore luister, krij ik reacties als: oh dat vind ik ook wel vet, ken je angerfist -terror of my speedcore? :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
roberttt schreef:
Het valt me op.. Als je op Hyves rondkijkt, zie je steeds meer hardstyle muziek opduiken.. Vooral bij kinderen in de leeftijd categorie van 8 tot 14 jaar xd


Dat is toch godverdomme niet normaal jo!!! En allemaal van die wasted penquinz bende :lol:



Klopt maar dan zijn het ook egt de meest commerciëlen platen ik zie nou nooit ergens crypsis - striker of Thera - live hard now

da hoort nie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:57 
 

hardaddict schreef:
Almighty schreef:



Don't just shorten your URL, make it suspicious and frightening.

http://www.hardtraxx.nl
is now

http://5z8.info/launchexe_m6l5fm_murdervids



:worship:

:worship: sowieso dat niemand met een beetje verstand dan op je links klikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben vandaag op de kermis in een atractie geweest waar je op ze kop hangt en keihard naar beneden gaat, bloed stroomt naar je hoofd en kreeg ik noggal koppijn van, duurde uur of 2 voordat het weer weg ging, nu lig ik in bed en krijg ik weer zelfde soort koppijn, zal wel weinig slapen vannacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben vandaag op de kermis in een atractie geweest waar je op ze kop hangt en keihard naar beneden gaat, bloed stroomt naar je hoofd en kreeg ik noggal koppijn van, duurde uur of 2 voordat het weer weg ging, nu lig ik in bed en krijg ik weer zelfde soort koppijn, zal wel weinig slapen vannacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 02:10 
 

toevallig vantevoren gedronken/gegeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 03:54 
 

#twexit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 05:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Al vanaf 11uur aan de waterpijp. Naisss
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Al vanaf 11uur aan de waterpijp. Naisss

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:02 
 

gütémørgên!
lèkkür bøødskäppèn dôén!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijkenwagen in de straat.... over buurman dood...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Lijkenwagen in de straat.... over buurman dood...

Gecondoleerd, maar moet er dan niet eerst een ambulance oid komen? of was ie al overleden

even iets anders:
hardstyle/pommer-decibel-warm-up-t18432.html

Decibel warming upje voor de liefhebbers :)
Vorige  1 ... 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic