hardaddict wrote:biscuit wrote:oh jawel hoor.
lekker eens kunnen praten zonder al die pillenslikkers, en zonder dat ik pedobear genoemd wordt.
alhoewel ik zelf graag eens wat wil slikken.
Pedobeer
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
veel plezier daar!katamaran wrote:Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen.Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier!
Thx kraaitjesbos!Ravenwood wrote:veel plezier daar!katamaran wrote:Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen.Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier!
Er zijn geen mods dit weekendAntraxus wrote:hardaddict wrote:biscuit wrote:oh jawel hoor.
lekker eens kunnen praten zonder al die pillenslikkers, en zonder dat ik pedobear genoemd wordt.
alhoewel ik zelf graag eens wat wil slikken.
Pedobeer![]()
-
E
wees voorzichtig met de expolsieven. als je aangehouden wordt, schiet ze neer en rennen!katamaran wrote:Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen.Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier!
suc6 terroristje
nee,
veel plezier daar!
(welk tijdsverschill is t met hier?)
Veel plezier man!katamaran wrote:Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen.Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier!
-
E
jawel, ik ben er een. inconito!hardaddict wrote: Er zijn geen mods dit weekend
biscuit wrote:wees voorzichtig met de expolsieven. als je aangehouden wordt, schiet ze neer en rennen!katamaran wrote:Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen.Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier!
suc6 terroristje
nee,
veel plezier daar!
(welk tijdsverschill is t met hier?)
Amerika?
Dat is 5 uur verschil, daar is het nu kwart over 7
Let erop modjebiscuit wrote:jawel, ik ben er een. INCOGNITO!hardaddict wrote: Er zijn geen mods dit weekend![]()
Kwart over 3 in Los Angeleshardaddict wrote: Amerika?
katamaran wrote:Kwart over 3 in Los Angeleshardaddict wrote: Amerika?
Ow ja zou wel kunnen, vriendin van me zit in florida daar wast 5 uur verschil
-
E
en toen was er eentje online die t van me verder overneemt!Antraxus wrote:Let erop modjebiscuit wrote:jawel, ik ben er een. INCOGNITO!hardaddict wrote: Er zijn geen mods dit weekend![]()
Probeer een leuke manier te bedenken om oh my sun in te mixen, lukt niet 
-
C
KUTWEER :|
Jeeeeujjjjj wat een tyfusweer nou waar meer slapen!
Weet iemand nog leuke apps voor op android? 
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond! 
Gefeliciteerd! Hoe heet ze?The-Znayzer wrote:Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond!
-
G
Gefeliciteerd man!The-Znayzer wrote:Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond!
Nu de opvoeding nog
Gefeliciteeerd bro!The-Znayzer wrote:Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond!
Van harte gefeliciteerdThe-Znayzer wrote:Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond!
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Bedankt voor de felicitaties allemaal. ze heet Danique. en @ Kswoosh - we gaan ons best doen