Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
biscuit schreef:
oh jawel hoor.

lekker eens kunnen praten zonder al die pillenslikkers, en zonder dat ik pedobear genoemd wordt.
alhoewel ik zelf graag eens wat wil slikken.
:)



Pedobeer


:list: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen. :D Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier! ;)


veel plezier daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
katamaran schreef:
Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen. :D Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier! ;)


veel plezier daar!

Thx kraaitjesbos! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Antraxus schreef:
hardaddict schreef:
biscuit schreef:
oh jawel hoor.

lekker eens kunnen praten zonder al die pillenslikkers, en zonder dat ik pedobear genoemd wordt.
alhoewel ik zelf graag eens wat wil slikken.
:)



Pedobeer


:list: :nono:


Er zijn geen mods dit weekend :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:11 
 

katamaran schreef:
Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen. :D Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier! ;)


wees voorzichtig met de expolsieven. als je aangehouden wordt, schiet ze neer en rennen!

suc6 terroristje :)

nee,

veel plezier daar!

(welk tijdsverschill is t met hier?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9 uur vroeger volgens mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen. :D Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier! ;)


Veel plezier man! :D Lijkt me echt te gek daar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:12 
 

hardaddict schreef:
Er zijn geen mods dit weekend :yay:


jawel, ik ben er een. inconito! :evil: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
katamaran schreef:
Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen. :D Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier! ;)


wees voorzichtig met de expolsieven. als je aangehouden wordt, schiet ze neer en rennen!

suc6 terroristje :)

nee,

veel plezier daar!

(welk tijdsverschill is t met hier?)



Amerika?

Dat is 5 uur verschil, daar is het nu kwart over 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
hardaddict schreef:
Er zijn geen mods dit weekend :yay:


jawel, ik ben er een. INCOGNITO! :evil: :list:


Let erop modje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Amerika?

Dat is 5 uur verschil, daar is het nu kwart over 7

Kwart over 3 in Los Angeles ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
hardaddict schreef:
Amerika?

Dat is 5 uur verschil, daar is het nu kwart over 7

Kwart over 3 in Los Angeles ;)



Ow ja zou wel kunnen, vriendin van me zit in florida daar wast 5 uur verschil
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:33 
 

Antraxus schreef:
biscuit schreef:
hardaddict schreef:
Er zijn geen mods dit weekend :yay:


jawel, ik ben er een. INCOGNITO! :evil: :list:


Let erop modje :P


en toen was er eentje online die t van me verder overneemt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeer een leuke manier te bedenken om oh my sun in te mixen, lukt niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 03:46 
 

KUTWEER :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 04:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

buffelssssssssssssssssssssssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 04:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeeeeujjjjj wat een tyfusweer nou waar meer slapen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand nog leuke apps voor op android? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 14:00 
 
Donateur

Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond! :)

Gefeliciteerd! Hoe heet ze? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 14:01 
 

The-Znayzer schreef:
Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond! :)

Gefeliciteerd man!
Nu de opvoeding nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond! :)

Gefeliciteeerd bro! :clap: Hoe heet de toekomstige gabster (female gabber)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond! :)

Van harte gefeliciteerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 14:32 
 
Donateur

Bedankt voor de felicitaties allemaal. ze heet Danique. en @ Kswoosh - we gaan ons best doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 14:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Vandaag ben ik vader geworden!! Een dochter en alles is goed en gezond! :)


Gefeliciteerd! :yay:
Vorige  1 ... 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic