Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 18:10 
 

Ik ga 'm op een shirt laten drukken :$

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:09 
 

usb-stickkie gevonden.

raad ns wat er op stond.**huillach**
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
usb-stickkie gevonden.

raad ns wat er op stond.**huillach**

Ik denk muziek of foto's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
usb-stickkie gevonden.

raad ns wat er op stond.**huillach**



kinderporno?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:18 
 

Afbeelding

gevonden op straat na de venrayse kermis.

GEEN KINDERPORNO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Afbeelding

gevonden op straat na de venrayse kermis.

GEEN KINDERPORNO!

Wel een hele vette Tracklist :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:26 
 

dennis schreef:
biscuit schreef:
Afbeelding

gevonden op straat na de venrayse kermis.

GEEN KINDERPORNO!

Wel een hele vette Tracklist trouwens :drool:


meen je niet?
die lijst is zo 2009. allemaal commericele troep in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee daar meen ik helemaal niks van.
Hij/zij download ook nog :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Hij/zij download ook nog :mad:



Jij niet wil je vertellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dennis schreef:
Hij/zij download ook nog :mad:



Jij niet wil je vertellen :lol:

Sssst ik download alleen setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
roberttt schreef:
dennis schreef:
Hij/zij download ook nog :mad:



Jij niet wil je vertellen :lol:

Sssst ik download alleen setjes

ja setjes van 4 in een .rar bestand zul je bedoelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
dennis schreef:
dennis schreef:
Hij/zij download ook nog :mad:




Sssst ik download alleen setjes

ja setjes van 4 in een .rar bestand zul je bedoelen...

ik download setjes die hier op hardtraxx staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:54 
 

hier nog een :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:58 
 

Afbeelding

Hij's ongeveer af, nu kan ik'm in een spel ofzo zetten :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 19:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fijne avond mensen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schiet ik uit met scheren, scheerwondje dus loop lekker voor lul vanavond tijdens het uitgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 20:19 
 

Zoo, terug uit Zundert.

Dagje Corsotenten aangedaan... en heerlijk end gecrossed vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Schiet ik uit met scheren, scheerwondje dus loop lekker voor lul vanavond tijdens het uitgaan.


oorlogswond. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ooh man wat is het saai hier, niks te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 23:38 
 

ja nee, negen van de tien zijn naar de patatboeren toe om te gaan raggen. lekker rust hier. anderzijds: geen mods hier.

ik zou wel voor een weekend mod willen zijn :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 23:49 
 

Heerlijk toch die rust :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 23:51 
 

oh jawel hoor.

lekker eens kunnen praten zonder al die pillenslikkers, en zonder dat ik pedobear genoemd wordt.
alhoewel ik zelf graag eens wat wil slikken.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
oh jawel hoor.

lekker eens kunnen praten zonder al die pillenslikkers, en zonder dat ik pedobear genoemd wordt.
alhoewel ik zelf graag eens wat wil slikken.
:)



Pedobeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slapeng tot half 6, dan richting het vliegveld en de reis naar/in de States kan beginnen. :D Kan daar hoogstwaarschijnlijk wel op internet, dus ben hier vast nog wel een keertje te vinden, maar toch: Doeiii Hardtraxx vrienden, en maak het niet te gek hier! ;)
Vorige  1 ... 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic