Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 18:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klaar met werken, ik dacht eindelijk weekend, moet ik morgen weer :')
Nou jah dan heb ik iig een smoes om vanavond eens thuis te blijven :P (Al zal ik toch wel weer overgehaald worden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Parvuz, neem gewoon het Enzyme logo ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die van traxtorm niet vergeten:o

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha voetbal international met die speeltjes :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Hahaha voetbal international met die speeltjes :lol: :lol:


Jaa het is elke keer weer een show daar :P Vind het wel vet, beetje vermaak combineren met goede voetbalanalyses! ;) Elke maandag en vrijdag voor de buis voor VI :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 23:57 
 

Morgen nieuwe pc bestellen!! Maar nu lekker slapen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat zou ik veel overhebben voor n rugzak met zon fusion logo dr op :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 01:01 
 

Zo, weer eerste keer werken na 2,5 week (in restaurant nu)

Ging vanavond zeer lekker.

ALleen die flikkers willen mij volgende week zaterdag hebben met Decibel.. dacht ut niet he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

boete van 70 eu binnen, tering zooi.. al staat er op de boetebon 7 euro haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 03:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
boete van 70 eu binnen, tering zooi.. al staat er op de boetebon 7 euro haha

mee naar het bureau gaan, word ie misschien wel geschrapt die boete :P
of anders moet je 7 euro betalen. en het is hier dood op het forum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 08:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe gepest kun je zijn, kom je op je werk: "Jah er is vandaag geen handel binnen gekomen, we hebben alleen nog wat van gisteren"
Voor 1,5 uur me nest uit gekomen >.< Hopelijk val ik zo nog in slaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 08:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoe gepest kun je zijn, kom je op je werk: "Jah er is vandaag geen handel binnen gekomen, we hebben alleen nog wat van gisteren"
Voor 1,5 uur me nest uit gekomen >.< Hopelijk val ik zo nog in slaap


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is te vroeg! Over kwartier rijles :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 09:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aaaaaw nog maar 2 weken dan sgool :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

550decibel schreef:
Aaaaaw nog maar 2 weken dan sgool :(

Basissgool? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 12:52 
 

Sooow, vannacht goed weg geweest. Mijn zusje, zus, haar vriend en m'n neef hebben goed gelachen :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hoor, gaan we morgen naar de VS, lees je dat Al-Qaeda een gifaanval van plan is op de VS. Hopelijk wachten ze nog 3 weken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ja hoor, gaan we morgen naar de VS, lees je dat Al-Qaeda een gifaanval van plan is op de VS. Hopelijk wachten ze nog 3 weken. :P

Doen ze vast niet in de zomer gezien de toestand van die stof in warm weer. :P En anders doen ze het toch aan de oostkust. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Parvuz schreef:
Ja hoor, gaan we morgen naar de VS, lees je dat Al-Qaeda een gifaanval van plan is op de VS. Hopelijk wachten ze nog 3 weken. :P

Doen ze vast niet in de zomer gezien de toestand van die stof in warm weer. :P En anders doen ze het toch aan de oostkust. :innocent:

Haha komt ook wel goed, want ze wisten nog niet hoe ze die stof moeten maken en dan nog moeten opslaan in het warme Jemen. :P Stelletje sukkels. Wanneer komt er een keer een leider bij Al-Qaeda die zich opeens bedenkt, dat het echt zinloos gedoe is. Gaat echt nergens meer over. Misschien moet John Williams ff langs voor "Bonje met de Buren". :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteravond vol op m'n bek gegaan met de fiets, 3 hechtingen boven m'n wenkbrauw :') gaat je weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Gisteravond vol op m'n bek gegaan met de fiets, 3 hechtingen boven m'n wenkbrauw :') gaat je weekend

Was je dronken?
Verder beterschap :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ja paar pilsjes maar was gewoon ongelukkig moment. Ik ga rechts langs iemand gaat hij ook vol naar rechts :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 15:12 
 

Die andere lette dus gewoon niet op :/
Ik heb het zelfde ooit gehad toen ik klein was: salto over mn stuur heen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 17:59 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 18:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Afbeelding

:love: :love: :love: :love:

*fap fap*

Ik heb em lekker al een keer gehad :cool:
Vorige  1 ... 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic