katamaran schreef:
Parvuz schreef:
Ja hoor, gaan we morgen naar de VS, lees je dat Al-Qaeda een gifaanval van plan is op de VS. Hopelijk wachten ze nog 3 weken.

Doen ze vast niet in de zomer gezien de toestand van die stof in warm weer.

En anders doen ze het toch aan de oostkust.

Haha komt ook wel goed, want ze wisten nog niet hoe ze die stof moeten maken en dan nog moeten opslaan in het warme Jemen.

Stelletje sukkels. Wanneer komt er een keer een leider bij Al-Qaeda die zich opeens bedenkt, dat het echt zinloos gedoe is. Gaat echt nergens meer over. Misschien moet John Williams ff langs voor "Bonje met de Buren".
