Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 757, 758, 759, 760, 761, 762, 763 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben eigenlijk best wel creatief, ik maak mijn eigen merchandise. :P
Ik heb dus Crypsis logo op m'n deur en Fusion logo op een plank gemaakt voor mn broertje. En dit staat er ook al een jaar op:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik ben eigenlijk best wel creatief, ik maak mijn eigen merchandise. :P
Ik heb dus Crypsis logo op m'n deur en Fusion logo op een plank gemaakt voor mn broertje. En dit staat er ook al een jaar op:
Afbeelding

Heel erg vet gedaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
G1LL schreef:
bekeuring van 51 euro binnen... Bah bah en nog een bah :sick:

3 km tehard gereden? :/

Dan is de boete maar 20 ofzo. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik ben eigenlijk best wel creatief, ik maak mijn eigen merchandise. :P
Ik heb dus Crypsis logo op m'n deur en Fusion logo op een plank gemaakt voor mn broertje. En dit staat er ook al een jaar op:

Jammer dat het logo tegen je rug zit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Parvuz schreef:
Ik ben eigenlijk best wel creatief, ik maak mijn eigen merchandise. :P
Ik heb dus Crypsis logo op m'n deur en Fusion logo op een plank gemaakt voor mn broertje. En dit staat er ook al een jaar op:

Jammer dat het logo tegen je rug zit. :P

Dat was het grootste vlak. :P Maak m ook wel keer iets vets aan de voorkant. :P Maar geen Fusion of Crypsis logo. Keer wat anders. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
katamaran schreef:
Parvuz schreef:
Ik ben eigenlijk best wel creatief, ik maak mijn eigen merchandise. :P
Ik heb dus Crypsis logo op m'n deur en Fusion logo op een plank gemaakt voor mn broertje. En dit staat er ook al een jaar op:

Jammer dat het logo tegen je rug zit. :P

Dat was het grootste vlak. :P Maak m ook wel keer iets vets aan de voorkant. :P Maar geen Fusion of Crypsis logo. Keer wat anders. :P

Afbeelding
:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee. :P Gaat m niet worden. :P
Misschien dit:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad zonde dat dat kunstwerk tegen je rug zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Zou deze doen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er niet iets opzetten waar ik niet zo veel mee heb broertje. :P Dat wil ik wel op jou tas zetten. :P

Edit:
Ik weet het! Achterkant weer schoonmaken. fusion logo op de voorkant en dit op de achterkant:
Afbeelding
Als dat me lukt. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm nee gaat m niet worden denk ik. Moet iets makkelijkers kiezen. Maar wordt wel een vette cover van Fusion. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik ga er niet iets opzetten waar ik niet zo veel mee heb broertje. :P Dat wil ik wel op jou tas zetten. :P

Heb een donkerblauwe eastpak. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Parvuz schreef:
Ik ga er niet iets opzetten waar ik niet zo veel mee heb broertje. :P Dat wil ik wel op jou tas zetten. :P

Heb een donkerblauwe eastpak. :P

Koop je een witte watervaste stift. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Parvuz schreef:
Ik ga er niet iets opzetten waar ik niet zo veel mee heb broertje. :P Dat wil ik wel op jou tas zetten. :P

Heb een donkerblauwe eastpak. :P

Afbeelding.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn grenzen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 14:08 
 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


en zoiets dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan lijkt me Headhunterz nog het beste. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 15:09 
 

heuy, morgen naar zundert gassen. wordt leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan natuurlijk nog erger

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showtek is nog best bazig hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 17:14 
 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
G1LL schreef:
bekeuring van 51 euro binnen... Bah bah en nog een bah :sick:

3 km tehard gereden? :/

Dan is de boete maar 20 ofzo. :thumbup:

ohja kak, ik bedoel 9 :P
zoveel had ik toen iig ong
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 17:17 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje plaatjes draaien met Martine ...
Ook aant opnemen maar zo zuiver zijn de meeste overgangen niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ohja kak, ik bedoel 9 :P
zoveel had ik toen iig ong

Volgens mij is het 6 euro per gereden kilometer.
Tenminste, daar kwam het op neer nadat ik twee boetes ontving van onze lieve blauwe vrienden.

Nu weer de weg op richting de Achterhoek! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(Piaaa) Eerste keer op Pio's valt niks tegen ^^
Maar ook niks mee :P
Vorige  1 ... 757, 758, 759, 760, 761, 762, 763 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic