Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:25 
 

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
MET SPOED:

EEN GRAFISCHE KAART UIT DEZE LIJST. VELE ZIJN NIET MEER VERKRIJGBAAR. IEMAND DIE ER EENTJE HEEFT LIGGEN?

ASUS EN7600GT/2DHT

ik heb niet dat model, maar wel een passief gekoelde Gigabyte 7600GT, moet je persee die modellen hebben dan?
dit is em iig:
Afbeelding Afbeelding

graag.

stuur me maar een PM met alle info en je prijs.
dan hoor je vanavond of morgen rond de middag wel van me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat heb jij voor vage deurklink joh :lol:
Maar wel vet gedaan hoor!

Zit er altijd al zo in. Haha. Zal als klein kind wel altijd de deur open hebben gedaan ofzo. En daarom zit die nu zo. :P Zo vaag is het dus niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:46 
 

Weeeekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 18:05 
 

DOuchen, uiteten en dan naar Jack of Sound!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 19:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga serieus gewoon nu al naar bed
Ben helemaal kapot

Trusten :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 20:00 
 

lol dit stukje in de Windows 7 user terms:
Citaat:
U mag de software gelijktijdig op maximaal twee processors in de gelicentieerde computer gebruiken. Behalve voor zover anders bepaald in deze licentievoorwaarden mag u de software op geen enkele andere computer gebruiken.

Dus windows mag niet op meer dan 2 processoren draaien? xd dat is lame!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vnv even chillen met maten, nog 1 morgen werken en dan: THE QONTINENT :D :D

Gruwelijk zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 20:14 
 

hahaha, gratis emailadressen iemand?
kwam deze kettingmail tegen via google: [allemaal statische tekst, dus no worries]
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:OSZGCnhKIJsJ:www.scribd.com/doc/45081449/pidato-pengukuhan+depeertjes%4012move.nl&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a&source=www.google.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen paul elstak@de kermis jonge!
Hopelijk niet alleen maar happy hardcore maar wat meer early ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 20:47 
 

KSwoosh schreef:
lol dit stukje in de Windows 7 user terms:
Citaat:
U mag de software gelijktijdig op maximaal twee processors in de gelicentieerde computer gebruiken. Behalve voor zover anders bepaald in deze licentievoorwaarden mag u de software op geen enkele andere computer gebruiken.

Dus windows mag niet op meer dan 2 processoren draaien? xd dat is lame!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Morgen paul elstak@de kermis jonge!
Hopelijk niet alleen maar happy hardcore maar wat meer early ofso


Als het op de kermis is lijkt me dat die commercieel gaat draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 21:10 
 

biscuit schreef:
MET SPOED:

EEN GRAFISCHE KAART UIT DEZE LIJST. VELE ZIJN NIET MEER VERKRIJGBAAR. IEMAND DIE ER EENTJE HEEFT LIGGEN?

en ik ben er eindelijk achter waarom dit moederbord geen nieuwe videokaarten ondersteunt: er zit een oude VIA chipset in, die alleen GEN1 grafische kaarten aan kan sturen
vanaf de 8xxx serie van nVidia en de 3xxx serie van ATI (gok ik) zijn die bedrijven GEN2 gaan gebruiken en dat zorgde voor een revolutie op het gebied van grafische kaarten.

yay weer een raadsel opgelost :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Draidy schreef:
Morgen paul elstak@de kermis jonge!
Hopelijk niet alleen maar happy hardcore maar wat meer early ofso


Als het op de kermis is lijkt me dat die commercieel gaat draaien


ik denk het ook, maar hoop er stiekem toch op dat het mee valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij zal denk niet anders gaan draaien als hoe hij laatste tijd telkesn draaid. Dus commercieel en happy. Net als op Intentsfestival. Maar heb me toen wel uitstekend vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 01:22 
 

Jack of sound zette zeer goede set weg vnv bij fear.fm

Heel netjes chris! Hulde voor de mash-ups
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 01:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Jack of sound zette zeer goede set weg vnv bij fear.fm

Heel netjes chris! Hulde voor de mash-ups

Zoiezo is Jack of Sound een held.
Hij deed zijn naam weer eer aan vanavond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 03:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net naar n feest geweest, ALLEEN maar van die klote nederlands talige muziek :P maar toen sloten ze opeens af met donkey rollers - chaos. echt baas.

Alleen toen was ik al zo zat dat ik tegen iemand riep EY DIT ZIJN DE DEEGROLLERS
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 09:21 
 
Hardtraxx Veteran

Goeiemorgen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 10:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Goeiemorgen :thumbdown:


Krijg opmerkingen op het werk van ej waar zijn de deegrollers dan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goeiemorgen hardtraxxers
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 11:10 
 

D-Nemacyst schreef:
Net naar n feest geweest, ALLEEN maar van die klote nederlands talige muziek :P maar toen sloten ze opeens af met donkey rollers - chaos. echt baas.


Dat is wel enorm episch ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bekeuring van 51 euro binnen... Bah bah en nog een bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The lonely island blijft echt heldig :D Die teksten :worship:

I'm a Mother Lover
You're a Mother Lover
We should fuck each others mothers
Both: Fuck each others moms
Pushin' that lady that you came out as a baby
Aint no doubt that shit is crazy
Both: Fuckin' each others moms
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 12:46 
 

G1LL schreef:
bekeuring van 51 euro binnen... Bah bah en nog een bah :sick:

3 km tehard gereden? :/
Vorige  1 ... 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic