Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Kevin-Raw schreef:
Gister op een lokaalfeestje met S-Te-Fan gepraat, de tering die vent is me toch een partij afgevallen.
Herkende hem zowat niet meer :lol:


Bedoel je niet D-block? Zag bij hem iig op dat Intents filmpje al dat ie extreem was afgevallen.



Ja het me ezelsbruggertje moeten onthouden. D (DIK) block .
excuse moi , ja bedoelde D-block. Had hem ook ff duidelijk gemaakt dat ze wel weer eens een super dikke track mogen uitbrengen ala shiverz/anger,
want die nieuwe troep van ze slaat nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Gister op een lokaalfeestje met S-Te-Fan gepraat, de tering die vent is me toch een partij afgevallen.
Herkende hem zowat niet meer :lol:

Jongens, jongens, hij zegt toch dat hij hem niet meer herkende :p datie dan de verkeerde heeft...tja :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
_dp_ schreef:
Had je niet beter kunnen schetsen, ziet het er stuk natuurlijker uit (vind ik dan tenminste) :)


hoe bedoel je schetsen?

Niet een strakke lijn maar gewoon een lijn zoeken met je potlood enzo :P Nu zie je bijv dat het bij de straat net niet lekker rond is bijv
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S-Te-Fan is toch die grote vent? :P Lijkt me niet dat D-Block dan zoveel kan afvallen dat het opvalt.

Crypsis logo is al zo goed als af!
http://yfrog.com/h7hxpwhj
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Crypsis logo is al zo goed als af!
http://yfrog.com/h7hxpwhj

Zeer nice! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Parvuz schreef:
Crypsis logo is al zo goed als af!
http://yfrog.com/h7hxpwhj

Zeer nice! :woot:

Ik zeg: Crypsis moet mn deur signeren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij is erg nice parvuz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
S-Te-Fan is toch die grote vent? :P Lijkt me niet dat D-Block dan zoveel kan afvallen dat het opvalt.

Crypsis logo is al zo goed als af!
http://yfrog.com/h7hxpwhj


Ja dat dacht ik gister dus ook, maar spitte ff beetje internet door, en Diederik is die dikke. D-block staat ook altijd links op de plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog ff een staartcorrectie en Crypsis eronder zetten en dan is t af. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Parvuz schreef:
S-Te-Fan is toch die grote vent? :P Lijkt me niet dat D-Block dan zoveel kan afvallen dat het opvalt.

Crypsis logo is al zo goed als af!
http://yfrog.com/h7hxpwhj


Ja dat dacht ik gister dus ook, maar spitte ff beetje internet door, en Diederik is die dikke. D-block staat ook altijd links op de plaatjes.

Diederik is die 'kleine'. Check: http://www.facebook.com/people/Diederik ... 1017661549 En dan bij tags op foto's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ow dan had ik het dus gister wel goed!! :D
want ik vroeg ook gister aan hem waar Diederik was, en toen zei die bij ze vriendinnetje.
en niet van ja ik ben diederik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, en die lamme hazen hier maar denken dat ze het goed hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Henk-Jan schreef:
dawasiknie schreef:
Gingerbread op mn Galaxy S
Damn wat is mn telefoon snel ineens :love:

Hoe zet je dat erop ? Had ook al bij Kies gekeken maar zag het nergens..

http://www.androidworld.nl/forum/samsun ... xwjvh.html


Is me gelukt :thumbup: thx! Erg fijn, werkt nu weer lekker snel en zijn eindelijk een aantal bugs uit waar ik last van had!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke wtf die sidebar van vista zit bij mij in het midden van me scherm. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:36 
 

oostzaner schreef:
oke wtf die sidebar van vista zit bij mij in het midden van me scherm. :huh:

trolololol xd hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen xd
mss je resolutie ff veranderen, dat ie het dan weer doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb hem opnieuw opgestart en hij staat weer waar hij hoort te staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:51 
 

Waarom gebruik je die sidebar überhaupt? Vreet werkgeheugen, je hebt er geen reet aan en het is lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Crypsis
“@NiekWesseldijk: @Crypsis logo is af! yfrog.com/h7hxpwhj” :-) Nice!!

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:44 
 

MET SPOED:

EEN GRAFISCHE KAART UIT DEZE LIJST. VELE ZIJN NIET MEER VERKRIJGBAAR. IEMAND DIE ER EENTJE HEEFT LIGGEN?


ASUS EAH2400PRO/256MB
ASUS EAH2600PRO/HTDP/256M/A
ASUS EAH2600XT/HDTI/256MB/A
GECUBE RADEON X1650PRO
Gecube Radeon X1950Pro 512MB
Gigabyte GV-RX26T256HP-B
MSI RX1300PRO-TD256E
MSI RX1600PRO-TD256E
MSI RX1600XT-T20256EZ
MSI RX2400PRO-TD256EH
MSI RX2600PRO-T2D256EZ
PowerColor HD2400XT/256MB
Powercolor HD4870/512M
Sapphire HD2900XT/512MB
Albatron PC6600GT
ASUS EN7600GT/2DHT
ASUS EN7800GTX/2DHTV/256M
ASUS EN8600GT/2DHT/256M
ASUS EN9800GT-TOP/512M-DDR3
ASUS EN9800GTX+/512M/DDR3
ASUS Extreme N6800GT
Foxconn GF 8400GS/256M
Gigabyte GV-NX71G512P8
Gigabyte GV-NX85T256H
LEADTEK PX7300GS TDH
LEADTEK PX7300LE TDH
LEADTEK PX7900GS
Leadtek PX8800GTX/768MB
MSI NX8600GTS/256MB
MSI NX8800GTS/320M
MSI PCX 5750-TD128E
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:50 
 

biscuit schreef:
MET SPOED:

EEN GRAFISCHE KAART UIT DEZE LIJST. VELE ZIJN NIET MEER VERKRIJGBAAR. IEMAND DIE ER EENTJE HEEFT LIGGEN?

ASUS EN7600GT/2DHT

ik heb niet dat model, maar wel een passief gekoelde Gigabyte 7600GT, moet je persee die modellen hebben dan?
dit is em iig:
Afbeelding Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AF!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:05 
 

niiiiiiice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow die is inderdaad wel nice! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat heb jij voor vage deurklink joh :lol:
Maar wel vet gedaan hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zooo maar eens even wat voedsel in me hoofd douwen, daarna trainen.. spullen pakken en morgen dan eindelijk Qontineeeeeeeent :yay: :clap: :clap: :yay: :yay:
Vorige  1 ... 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic