Haha best wel heVik wrote:Wat heb je toch een zwaar leven mn jong.Pommer wrote:KapotEn dan moet ik vanavond nog naar verjaardag + kroeg ook
Ach jah ik overleef het wel hoor maak je maar geen zoren
Haha best wel heVik wrote:Wat heb je toch een zwaar leven mn jong.Pommer wrote:KapotEn dan moet ik vanavond nog naar verjaardag + kroeg ook
Nu hem er maar wel uitgehaald haha?Parvuz wrote:Weer druk bezig met het Crypsis logo op mn deur.
Nee.hardaddict wrote:Nu hem er maar wel uitgehaald haha?Parvuz wrote:Weer druk bezig met het Crypsis logo op mn deur.
Ik ben benieuwdParvuz wrote:Nee.hardaddict wrote:Nu hem er maar wel uitgehaald haha?Parvuz wrote:Weer druk bezig met het Crypsis logo op mn deur.Dom doorgaan op deze manier. Haha. Foto komt nog wel.
Kwalificatie wedstrijd? Lijkt me niet. Duitsland speelt kwalificatie tegen Europese landen. En Brazilië hoeft geen kwalificatie te spelen omdat het WK in Brazilië is.biscuit wrote:kwalificatie wedstrijd voor wk 2014 duitsland - brazilie. 0-0
eerste helft
dawasiknie wrote:Gingerbread op mn Galaxy S
Damn wat is mn telefoon snel ineens
si senor.Parvuz wrote:Kwalificatie wedstrijd? Lijkt me niet. Duitsland speelt kwalificatie tegen Europese landen. En Brazilië hoeft geen kwalificatie te spelen omdat het WK in Brazilië is.biscuit wrote:kwalificatie wedstrijd voor wk 2014 duitsland - brazilie. 0-0
eerste helft
?DarkestSymphony wrote:Wat is belgie toch een raar land, ben blij dat ik toch in nederland woon haha :p
Hoe zet je dat erop ? Had ook al bij Kies gekeken maar zag het nergens..dawasiknie wrote:Gingerbread op mn Galaxy S
http://www.androidworld.nl/forum/samsun ... xwjvh.htmlHenk-Jan wrote:Hoe zet je dat erop ? Had ook al bij Kies gekeken maar zag het nergens..dawasiknie wrote:Gingerbread op mn Galaxy S

ik vind die beschrijving een beetje vaag allemaal op die site..dawasiknie wrote:http://www.androidworld.nl/forum/samsun ... xwjvh.htmlHenk-Jan wrote:Hoe zet je dat erop ? Had ook al bij Kies gekeken maar zag het nergens..dawasiknie wrote:Gingerbread op mn Galaxy S
Ik ook. Jou dan. Maar da's logisch.Pommer wrote:ik haat mezelf
Bedoel je niet D-block? Zag bij hem iig op dat Intents filmpje al dat ie extreem was afgevallen.Kevin-Raw wrote:Gister op een lokaalfeestje met S-Te-Fan gepraat, de tering die vent is me toch een partij afgevallen.
Herkende hem zowat niet meer
hoe bedoel je schetsen?_dp_ wrote:Had je niet beter kunnen schetsen, ziet het er stuk natuurlijker uit (vind ik dan tenminste)