Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Pommer schreef:
Kapot :yawn: En dan moet ik vanavond nog naar verjaardag + kroeg ook

Wat heb je toch een zwaar leven mn jong. :P


Haha best wel he :$
Ach jah ik overleef het wel hoor maak je maar geen zoren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Weer druk bezig met het Crypsis logo op mn deur. :P


Nu hem er maar wel uitgehaald haha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Parvuz schreef:
Weer druk bezig met het Crypsis logo op mn deur. :P


Nu hem er maar wel uitgehaald haha?

Nee. :$ Dom doorgaan op deze manier. Haha. Foto komt nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
hardaddict schreef:
Parvuz schreef:
Weer druk bezig met het Crypsis logo op mn deur. :P


Nu hem er maar wel uitgehaald haha?

Nee. :$ Dom doorgaan op deze manier. Haha. Foto komt nog wel.


Ik ben benieuwd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, vanavond eindelijk weer eens een uurtje kunnen draaien.
Laatste 2 weken niet aan toe gekomen door drukte met werk.. :/
Wordt weer eens tijd om een setje op te nemen.

Iedereen nog vakantie of sommigen al weer naar school/werk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gingerbread op mn Galaxy S
Damn wat is mn telefoon snel ineens :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:25 
 

kwalificatie wedstrijd voor wk 2014 duitsland - brazilie. 0-0
eerste helft
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
kwalificatie wedstrijd voor wk 2014 duitsland - brazilie. 0-0
eerste helft

Kwalificatie wedstrijd? Lijkt me niet. Duitsland speelt kwalificatie tegen Europese landen. En Brazilië hoeft geen kwalificatie te spelen omdat het WK in Brazilië is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gingerbread op mn Galaxy S
Damn wat is mn telefoon snel ineens :love:



hoe? bij Kies staat nergens die update?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:53 
 

Parvuz schreef:
biscuit schreef:
kwalificatie wedstrijd voor wk 2014 duitsland - brazilie. 0-0
eerste helft

Kwalificatie wedstrijd? Lijkt me niet. Duitsland speelt kwalificatie tegen Europese landen. En Brazilië hoeft geen kwalificatie te spelen omdat het WK in Brazilië is.

si senor.

je hebt gelijk :P las t net verkeerd op tv :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:53 
 

Wat is belgie toch een raar land, ben blij dat ik toch in nederland woon haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:54 
 

DarkestSymphony schreef:
Wat is belgie toch een raar land, ben blij dat ik toch in nederland woon haha :p

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 22:10 
 

en dan nou 2-0 voor duitsland.

gaaat lekker zo.
edit:

3-1 :corn:

2nd edit:

3-2 na verlenging speeltijd. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gingerbread op mn Galaxy S
Damn wat is mn telefoon snel ineens :love:

Hoe zet je dat erop ? Had ook al bij Kies gekeken maar zag het nergens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
dawasiknie schreef:
Gingerbread op mn Galaxy S
Damn wat is mn telefoon snel ineens :love:

Hoe zet je dat erop ? Had ook al bij Kies gekeken maar zag het nergens..

http://www.androidworld.nl/forum/samsun ... xwjvh.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

net nagetekend XD

hij is nu wel ietsje beter, kleine foutjes in tekst en rechterhand verbeterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je niet beter kunnen schetsen, ziet het er stuk natuurlijker uit (vind ik dan tenminste) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 02:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Henk-Jan schreef:
dawasiknie schreef:
Gingerbread op mn Galaxy S
Damn wat is mn telefoon snel ineens :love:

Hoe zet je dat erop ? Had ook al bij Kies gekeken maar zag het nergens..

http://www.androidworld.nl/forum/samsun ... xwjvh.html

ik vind die beschrijving een beetje vaag allemaal op die site..
laat het wel gewoon zoals het nu is :P
en als Henk-Jan het snapt vraag ik hem wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 02:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik haat mezelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ik haat mezelf
Ik ook. Jou dan. Maar da's logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 08:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gister op een lokaalfeestje met S-Te-Fan gepraat, de tering die vent is me toch een partij afgevallen.
Herkende hem zowat niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Gister op een lokaalfeestje met S-Te-Fan gepraat, de tering die vent is me toch een partij afgevallen.
Herkende hem zowat niet meer :lol:


Bedoel je niet D-block? Zag bij hem iig op dat Intents filmpje al dat ie extreem was afgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Had je niet beter kunnen schetsen, ziet het er stuk natuurlijker uit (vind ik dan tenminste) :)


hoe bedoel je schetsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet je zeker dat het niet Diederick was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Eminem shizzle binnen halen. :worship: Blijft een held.
Vorige  1 ... 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic