Haha ja daar was ik al bang voor, 900 nummers inkorten.Draidy wrote: enige wat je kan doen is de nummers inkorten
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
of ipv de originele mixs, edits kopen/downloadenTiMOTHYb wrote:Haha ja daar was ik al bang voor, 900 nummers inkorten.Draidy wrote: enige wat je kan doen is de nummers inkorten
-
C
Jup daar... Jammer dat er toch aantal snuifhazen binnen stondenDraidy wrote:bij park hilaria bedoel je?robkuh1990 wrote:showtek draaide lekker vanavond.. Control Freq sloot daarna goed aan.
Showtek gooide er wat leuke edits in en verder wat oud spul van hunzelf, noisecontrollers en hhz.
Die lui weten wel sfeer te maken zeg
wil mischien vrijdag gaan maar niemand wil mee
Weer terug van vakantie, maar geen idee waar ik moet beginnen met lezen. Ga vanaf nu maar weer lezen 
Zou ik ook maar doen.Markos wrote:Weer terug van vakantie, maar geen idee waar ik moet beginnen met lezen. Ga vanaf nu maar weer lezen
Goede vakantie gehad?
Zeker, in zes steden in Roemenie en Bulgarije het uitgaansleven en cultuur bewondert waaronder Sunnybeach 
pff haha
daar zit ik de laatste weken ook al wel aardig aan,
probleempje slaapzak inmiddels opgelost.. net maar even 1 gehaald, onderweg op de fiets nog ruzie gehad met 2 zeikende wijven
het is ook ongelooflijk waar een mens een probleem over kan maken tegenwoordig..

probleempje slaapzak inmiddels opgelost.. net maar even 1 gehaald, onderweg op de fiets nog ruzie gehad met 2 zeikende wijven
We hebben het dan wel over wijven he... die zeiken altijd. 
Do tell. Daarvoor is dit het grote almachtige zever aka zeik topic #2 he
Moet even snel weten waarvan de outro van psychedelic sunshine ookalweer is, het origineel..
Het is niet dezelfde, maar ik denk haast dat je Blademasterz - Master Blade en soortgelijken bedoeld?D-Ruz wrote:Moet even snel weten waarvan de outro van psychedelic sunshine ookalweer is, het origineel..
Daar was ik toevallig ook naar aan het zoeken.D-Ruz wrote:Dat is ook niet het origineel.
Morgen naar Noorwegen, mogen we wel om 4 uur (:/) opstaan 
Weet ik, maar dan weet ik in ieder geval welke je zoekt (omdat hij niet hetzelfde is). En dat is degene die voor mij het bekendst is. Maar ik kijk wel ffD-Ruz wrote:Dat is ook niet het origineel.
Edit: There we go
1;12, is dat niet onze Dov?Steffnov wrote: Edit: There we go
Boos op Toxxxic! Waarom heeft dat ding zo'n verneukt korte outtro! Hele tempo in een keer weg. 
Kapot
En dan moet ik vanavond nog naar verjaardag + kroeg ook
Ik zelf ook, ben wrs pas rond 2-3 uur thuis, en moet er om 6 uur weer uitD-Nemacyst wrote:Vanavond lekker pommeren
Haha same here alleen dan 7 uur. Naar duitsland naar de musicstore. Gitaren en draaitafels uitcheckenPommer wrote:Ik zelf ook, ben wrs pas rond 2-3 uur thuis, en moet er om 6 uur weer uitD-Nemacyst wrote:Vanavond lekker pommeren
voor iedereen die naar the qontinent gaat of gewoon graag een lekker setje willen luisteren :-)
P-Stylez - Are You Ready For the Qontinent?
P-Stylez - Are You Ready For the Qontinent?