Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
enige wat je kan doen is de nummers inkorten ;)

Haha ja daar was ik al bang voor, 900 nummers inkorten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Draidy schreef:
enige wat je kan doen is de nummers inkorten ;)

Haha ja daar was ik al bang voor, 900 nummers inkorten. :thumbsup:


of ipv de originele mixs, edits kopen/downloaden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja dat kan ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 13:03 
 

Draidy schreef:
robkuh1990 schreef:
showtek draaide lekker vanavond.. Control Freq sloot daarna goed aan.

Showtek gooide er wat leuke edits in en verder wat oud spul van hunzelf, noisecontrollers en hhz.
Die lui weten wel sfeer te maken zeg


bij park hilaria bedoel je?
wil mischien vrijdag gaan maar niemand wil mee :cry:


Jup daar... Jammer dat er toch aantal snuifhazen binnen stonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer terug van vakantie, maar geen idee waar ik moet beginnen met lezen. Ga vanaf nu maar weer lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Weer terug van vakantie, maar geen idee waar ik moet beginnen met lezen. Ga vanaf nu maar weer lezen :P

Zou ik ook maar doen.
Goede vakantie gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker, in zes steden in Roemenie en Bulgarije het uitgaansleven en cultuur bewondert waaronder Sunnybeach ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pff haha :P daar zit ik de laatste weken ook al wel aardig aan,
probleempje slaapzak inmiddels opgelost.. net maar even 1 gehaald, onderweg op de fiets nog ruzie gehad met 2 zeikende wijven xd het is ook ongelooflijk waar een mens een probleem over kan maken tegenwoordig..

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 15:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

We hebben het dan wel over wijven he... die zeiken altijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Do tell. Daarvoor is dit het grote almachtige zever aka zeik topic #2 he
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet even snel weten waarvan de outro van psychedelic sunshine ookalweer is, het origineel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Moet even snel weten waarvan de outro van psychedelic sunshine ookalweer is, het origineel..

Het is niet dezelfde, maar ik denk haast dat je Blademasterz - Master Blade en soortgelijken bedoeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is ook niet het origineel ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Dat is ook niet het origineel ;).


Daar was ik toevallig ook naar aan het zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen naar Noorwegen, mogen we wel om 4 uur (:/) opstaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Dat is ook niet het origineel ;).

Weet ik, maar dan weet ik in ieder geval welke je zoekt (omdat hij niet hetzelfde is). En dat is degene die voor mij het bekendst is. Maar ik kijk wel ff :P

Edit: There we go
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:


1;12, is dat niet onze Dov? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boos op Toxxxic! Waarom heeft dat ding zo'n verneukt korte outtro! Hele tempo in een keer weg. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 18:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kapot :yawn: En dan moet ik vanavond nog naar verjaardag + kroeg ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 18:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vanavond lekker pommeren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 18:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Vanavond lekker pommeren :D


Ik zelf ook, ben wrs pas rond 2-3 uur thuis, en moet er om 6 uur weer uit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 19:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die sample is zo fucking vet hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 19:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
D-Nemacyst schreef:
Vanavond lekker pommeren :D


Ik zelf ook, ben wrs pas rond 2-3 uur thuis, en moet er om 6 uur weer uit >.<


Haha same here alleen dan 7 uur. Naar duitsland naar de musicstore. Gitaren en draaitafels uitchecken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor iedereen die naar the qontinent gaat of gewoon graag een lekker setje willen luisteren :-)

hardstyle/p-stylez-are-you-ready-for-the-qontinent-t18319.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer druk bezig met het Crypsis logo op mn deur. :P
Vorige  1 ... 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic