tja, als je die tv nou had gehaald had je gratis kabeltje erbij gekregen (bol.com reclame)
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
hahahaha held, nu alleen nog kabeltjes halen 
tja, als je die tv nou had gehaald had je gratis kabeltje erbij gekregen (bol.com reclame)
Te simpel haha. Uit de losse pols moet het komen.biscuit wrote:eer op karton uitsnijden en met vaste verf in kleuren. niet zo moeilijk doen.
Dit heb ik voor Katamaran gemaakt http://yfrog.com/h7vaawaj
En dit is het begin van Crypsis logo. Die tekst is alweer weg.
-
G
2 euro op ebayRavenwood wrote:hahahaha held, nu alleen nog kabeltjes halen
Dat fusion logo is echt ziek manParvuz wrote:Te simpel haha. Uit de losse pols moet het komen.biscuit wrote:eer op karton uitsnijden en met vaste verf in kleuren. niet zo moeilijk doen.![]()
Dit heb ik voor Katamaran gemaakt http://yfrog.com/h7vaawaj
En dit is het begin van Crypsis logo. Die tekst is alweer weg.http://yfrog.com/kkvj4quj
Hahaha vet ook die reactie van hemzelf
Last edited by mrazura on 09 Aug 2011 21:04, edited 2 times in total.
kan je niet voor mij eens wat tekenen 
Hahaha. Ja hoor. 
Edit:
Je krijgt wel lamme armen van het tekenen op deuren. Horizontaal tekenen is makkelijker dan verticaal haha.
Edit:
Je krijgt wel lamme armen van het tekenen op deuren. Horizontaal tekenen is makkelijker dan verticaal haha.
-
G
kan je niet beter groot printen, uitsnijden en dan binnen de randen van het papier tekeken? lijtk me een stuk makkelijker [gezien die crypsis tekst]
Crypsis tekst is alweer weg. Ben nu bezig met dat logo, ziet er al weel heel anders uit dan die foto. 
Dan haal je de deur er tog even uit?Parvuz wrote:Hahaha. Ja hoor.
Edit:
Das een goede optie voor morgen, dan ga ik wel verder haha. 
En Crypsis is zelf trouwens ook benieuwd wat het gaat worden haha.
Over dat Fusion logo zei hij al: Wow! Nice!!
Haha dat fusion logo is egt ziekParvuz wrote:Das een goede optie voor morgen, dan ga ik wel verder haha.
heb even mijn itunes doorspit naar albums/nummers die ik nog maar heel weinig/niet heb geluisterd.
moet nu 337 numers nog paar keer aandachtig gaan beluisteren voordat ik ermee kan gaan draaien
moet nu 337 numers nog paar keer aandachtig gaan beluisteren voordat ik ermee kan gaan draaien
Hoe doe jij dat met luisteren dan? Luister je fulls helemaal af?Draidy wrote:heb even mijn itunes doorspit naar albums/nummers die ik nog maar heel weinig/niet heb geluisterd.
-
C
showtek draaide lekker vanavond.. Control Freq sloot daarna goed aan.
Showtek gooide er wat leuke edits in en verder wat oud spul van hunzelf, noisecontrollers en hhz.
Die lui weten wel sfeer te maken zeg
Showtek gooide er wat leuke edits in en verder wat oud spul van hunzelf, noisecontrollers en hhz.
ja luister helemaal, zodat ik er mee kan gaan draaienTiMOTHYb wrote:Hoe doe jij dat met luisteren dan? Luister je fulls helemaal af?Draidy wrote:heb even mijn itunes doorspit naar albums/nummers die ik nog maar heel weinig/niet heb geluisterd.
bij park hilaria bedoel je?robkuh1990 wrote:showtek draaide lekker vanavond.. Control Freq sloot daarna goed aan.
wil mischien vrijdag gaan maar niemand wil mee
Okay, en kan je niet ergens instellen dat die 'afspeel counter' gewoon bijtikt ook al luister je de laatste 20 seconden van een track niet.Draidy wrote: ja luister helemaal, zodat ik er mee kan gaan draaien
Dat 'Afgespeeld' kolommetje in iTunes wordt pas bijgewerkt als je een nummer helemaal afluistert. Bij fulls (voor mij) dus niet echt handig aangezien ik niet draai en ik geen outro's hoef te horen.Draidy wrote:sorry snap je niet helemaal?
goedenmorgen allemaal
moet nog even wakker worden,
gister een oefenwedstrijd gespeeld, en wat een drama zeg
4-0 klop gekregen, ik kon nog wel 1x alleen op de keeper af na een perfect passje van een teamgenoot.
maar ik kwam een teen lengte tekort
, en vrijdag eindelijk qontinent 
gister een oefenwedstrijd gespeeld, en wat een drama zeg
maar ik kwam een teen lengte tekort
denk niet dat dat kan, maar ik kan me niet voorstellen waarom je je druk maakt dat hij niet aangeeft dat je hhem geluisterd hebt.TiMOTHYb wrote:Dat 'Afgespeeld' kolommetje in iTunes wordt pas bijgewerkt als je een nummer helemaal afluistert. Bij fulls (voor mij) dus niet echt handig aangezien ik niet draai en ik geen outro's hoef te horen.Draidy wrote:sorry snap je niet helemaal?
Druk maakt? Ik vind het gewoon wel grappig om te zien hoe vaak ik een nummer heb geluisterd zonder dat ik daarbij elke clap gehoord moet hebben. Maar als het niet kan dan kan het niet.Draidy wrote:denk niet dat dat kan, maar ik kan me niet voorstellen waarom je je druk maakt dat hij niet aangeeft dat je hhem geluisterd hebt.
Potje voetballen vrijdag? Bring it on.QnalQut wrote:goedenmorgen allemaalmoet nog even wakker worden,
gister een oefenwedstrijd gespeeld, en wat een drama zeg4-0 klop gekregen, ik kon nog wel 1x alleen op de keeper af na een perfect passje van een teamgenoot.
maar ik kwam een teen lengte tekort, en vrijdag eindelijk qontinent
enige wat je kan doen is de nummers inkortenTiMOTHYb wrote:Druk maakt? Ik vind het gewoon wel grappig om te zien hoe vaak ik een nummer heb geluisterd zonder dat ik daarbij elke clap gehoord moet hebben. Maar als het niet kan dan kan het niet.Draidy wrote:denk niet dat dat kan, maar ik kan me niet voorstellen waarom je je druk maakt dat hij niet aangeeft dat je hhem geluisterd hebt.