Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Check die laatste paar seconden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahaha held, nu alleen nog kabeltjes halen :P
tja, als je die tv nou had gehaald had je gratis kabeltje erbij gekregen (bol.com reclame) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
eer op karton uitsnijden en met vaste verf in kleuren. niet zo moeilijk doen.

Te simpel haha. Uit de losse pols moet het komen. :P
Dit heb ik voor Katamaran gemaakt http://yfrog.com/h7vaawaj
En dit is het begin van Crypsis logo. Die tekst is alweer weg. :P http://yfrog.com/kkvj4quj
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:48 
 

Ravenwood schreef:
hahahaha held, nu alleen nog kabeltjes halen :P
tja, als je die tv nou had gehaald had je gratis kabeltje erbij gekregen (bol.com reclame) xd

2 euro op ebay xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
biscuit schreef:
eer op karton uitsnijden en met vaste verf in kleuren. niet zo moeilijk doen.

Te simpel haha. Uit de losse pols moet het komen. :P
Dit heb ik voor Katamaran gemaakt http://yfrog.com/h7vaawaj
En dit is het begin van Crypsis logo. Die tekst is alweer weg. :P http://yfrog.com/kkvj4quj


Dat fusion logo is echt ziek man :worship:

Hahaha vet ook die reactie van hemzelf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan je niet voor mij eens wat tekenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha. Ja hoor. :P
Edit:
Je krijgt wel lamme armen van het tekenen op deuren. Horizontaal tekenen is makkelijker dan verticaal haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:26 
 

kan je niet beter groot printen, uitsnijden en dan binnen de randen van het papier tekeken? lijtk me een stuk makkelijker [gezien die crypsis tekst]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis tekst is alweer weg. Ben nu bezig met dat logo, ziet er al weel heel anders uit dan die foto. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hahaha. Ja hoor. :P
Edit:
Je krijgt wel lamme armen van het tekenen op deuren. Horizontaal tekenen is makkelijker dan verticaal haha. :P


Dan haal je de deur er tog even uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das een goede optie voor morgen, dan ga ik wel verder haha. :P
En Crypsis is zelf trouwens ook benieuwd wat het gaat worden haha.
Over dat Fusion logo zei hij al: Wow! Nice!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Das een goede optie voor morgen, dan ga ik wel verder haha. :P
En Crypsis is zelf trouwens ook benieuwd wat het gaat worden haha.
Over dat Fusion logo zei hij al: Wow! Nice!! :P


Haha dat fusion logo is egt ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb even mijn itunes doorspit naar albums/nummers die ik nog maar heel weinig/niet heb geluisterd.
moet nu 337 numers nog paar keer aandachtig gaan beluisteren voordat ik ermee kan gaan draaien :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 00:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
heb even mijn itunes doorspit naar albums/nummers die ik nog maar heel weinig/niet heb geluisterd.
moet nu 337 numers nog paar keer aandachtig gaan beluisteren voordat ik ermee kan gaan draaien :surrender:

Hoe doe jij dat met luisteren dan? Luister je fulls helemaal af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 00:50 
 

showtek draaide lekker vanavond.. Control Freq sloot daarna goed aan.

Showtek gooide er wat leuke edits in en verder wat oud spul van hunzelf, noisecontrollers en hhz.
Die lui weten wel sfeer te maken zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Draidy schreef:
heb even mijn itunes doorspit naar albums/nummers die ik nog maar heel weinig/niet heb geluisterd.
moet nu 337 numers nog paar keer aandachtig gaan beluisteren voordat ik ermee kan gaan draaien :surrender:

Hoe doe jij dat met luisteren dan? Luister je fulls helemaal af?


ja luister helemaal, zodat ik er mee kan gaan draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
showtek draaide lekker vanavond.. Control Freq sloot daarna goed aan.

Showtek gooide er wat leuke edits in en verder wat oud spul van hunzelf, noisecontrollers en hhz.
Die lui weten wel sfeer te maken zeg


bij park hilaria bedoel je?
wil mischien vrijdag gaan maar niemand wil mee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
ja luister helemaal, zodat ik er mee kan gaan draaien ;)

Okay, en kan je niet ergens instellen dat die 'afspeel counter' gewoon bijtikt ook al luister je de laatste 20 seconden van een track niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorry snap je niet helemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
sorry snap je niet helemaal?

Dat 'Afgespeeld' kolommetje in iTunes wordt pas bijgewerkt als je een nummer helemaal afluistert. Bij fulls (voor mij) dus niet echt handig aangezien ik niet draai en ik geen outro's hoef te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goedenmorgen allemaal :yawn: moet nog even wakker worden,
gister een oefenwedstrijd gespeeld, en wat een drama zeg xd 4-0 klop gekregen, ik kon nog wel 1x alleen op de keeper af na een perfect passje van een teamgenoot.
maar ik kwam een teen lengte tekort :( , en vrijdag eindelijk qontinent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Draidy schreef:
sorry snap je niet helemaal?

Dat 'Afgespeeld' kolommetje in iTunes wordt pas bijgewerkt als je een nummer helemaal afluistert. Bij fulls (voor mij) dus niet echt handig aangezien ik niet draai en ik geen outro's hoef te horen.


denk niet dat dat kan, maar ik kan me niet voorstellen waarom je je druk maakt dat hij niet aangeeft dat je hhem geluisterd hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
denk niet dat dat kan, maar ik kan me niet voorstellen waarom je je druk maakt dat hij niet aangeeft dat je hhem geluisterd hebt.

Druk maakt? Ik vind het gewoon wel grappig om te zien hoe vaak ik een nummer heb geluisterd zonder dat ik daarbij elke clap gehoord moet hebben. Maar als het niet kan dan kan het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
goedenmorgen allemaal :yawn: moet nog even wakker worden,
gister een oefenwedstrijd gespeeld, en wat een drama zeg xd 4-0 klop gekregen, ik kon nog wel 1x alleen op de keeper af na een perfect passje van een teamgenoot.
maar ik kwam een teen lengte tekort :( , en vrijdag eindelijk qontinent :D

Potje voetballen vrijdag? Bring it on. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Draidy schreef:
denk niet dat dat kan, maar ik kan me niet voorstellen waarom je je druk maakt dat hij niet aangeeft dat je hhem geluisterd hebt.

Druk maakt? Ik vind het gewoon wel grappig om te zien hoe vaak ik een nummer heb geluisterd zonder dat ik daarbij elke clap gehoord moet hebben. Maar als het niet kan dan kan het niet.


enige wat je kan doen is de nummers inkorten ;)
Vorige  1 ... 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic