Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ik kan zaterdag eerst nog wel ff uitgaan, DBSTF komen in billsbar hahaha.
Ag, ik neem ook 2 boeken van Herman Finkers mee. :worship: Dus dat komt wel goed.
Begin van het boek:
Citaat:
Het eerste verhaal
Het eerste verhaal is wat aan de korte kant. Maar niettemin hoop ik dat u het leuk heeft gevonden.

Helden boek dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha ja ik kan zaterdag eerst nog wel ff uitgaan, DBSTF komen in billsbar hahaha.
Ag, ik neem ook 2 boeken van Herman Finkers mee. :worship: Dus dat komt wel goed.
Begin van het boek:
Citaat:
Het eerste verhaal
Het eerste verhaal is wat aan de korte kant. Maar niettemin hoop ik dat u het leuk heeft gevonden.

Helden boek dus. :P

Herman Finkers, baas der eindbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zo maar weer eens een show van hem bekijken. :P
Ik denk, "De zon gaat zinloos onder, morgen moet zij toch weer op." :lol:

Citaat:
Men vraagt mij wel eens: "Heb je hier een speciale opleiding voor gehad?"
En ik wil deze vraag graag beantwoorden met een liedje.
Dit liedje heet: "Mijn vooropleiding."
Ik werd ingeschreven als gymnasiast,
dat was't.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:14 
 

Maar eens douchen, scheren etc...

en dna naar Park Hilaria voor Control Freq en 1,5 uur Showtek
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:16 
 

Die komen der...

Vrijdag komt Paul Elstak... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ah yeah overal bij off-topic laatste bericht @ forumoverzicht :cool: like a boss

Echt niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:23 
 

ugh, kleding crisis... favo shirt zit in de was
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
ugh, kleding crisis... favo shirt zit in de was

ogh meid wat erug!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:36 
 

ja idd...

als er iemand nog mee wil vanavond. Omg. Eindhoven (richting Valkenswaard) kan meerijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben bezig met m'n CV te updaten. Echt een bout werkje.

Heeft er iemand trouwens ervaring met een bijbaan bij een Call/Servicecenter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
D-Nemacyst schreef:
Ik kan me zowiezo altijd al vermaken door 2 uur lang uit t raam te staren en te bedenken waar we zitten of welke stad of regio dat is :P

uhm, zee? :P


Je zit ook wel n tukkie over t land hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Ben bezig met m'n CV te updaten. Echt een bout werkje.

Heeft er iemand trouwens ervaring met een bijbaan bij een Call/Servicecenter?

Ja, niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Taxi schreef:
Ben bezig met m'n CV te updaten. Echt een bout werkje.

Heeft er iemand trouwens ervaring met een bijbaan bij een Call/Servicecenter?

Ja, niet doen.


Haha duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/member/hardstylelover1997/

Gebanned? :huh:


Ze was toch een vrouw he?

Dat verklaart waarom die hier zo weinig zijn :surrender:

Ze verdwijnen op mysterieuze wijze :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/member/hardstylelover1997/

Gebanned? :huh:


mischien vakantie ofso?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:57 
 

namechange?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Antraxus schreef:
Project 141 schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/member/hardstylelover1997/

Gebanned? :huh:


Ze was toch een vrouw he?

Dat verklaart waarom die hier zo weinig zijn :surrender:

Ze verdwijnen op mysterieuze wijze :surrender:


Volgens mij is het niet zo'n mysterie waarom ze hier weggaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Antraxus schreef:
Project 141 schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/member/hardstylelover1997/

Gebanned? :huh:


Ze was toch een vrouw he?

Dat verklaart waarom die hier zo weinig zijn :surrender:

Ze verdwijnen op mysterieuze wijze :surrender:


Volgens mij is het niet zo'n mysterie waarom ze hier weggaan.


Zit wat in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WERKEN WERKEN WERKEN


Ohja, vrijdag QONTINENT :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:07 
 

Banaanslak schreef:
Project 141 schreef:
Nee.

Koos smaakloos, elke man met ogen ziet toch dat deze noorse rebecca black fucking hot is?

idd. scandinavische vrouwen zijn nog natuur.

europese niet/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:08 
 

Rik schreef:
WERKEN WERKEN WERKEN


Vandaag stond op het werk weer een beelscherm van 4x6m :surrender:


Vik schreef:
Zondag naar Salvationz in Eersel.
8 kaarten voor 8 euro weten te fixen. xd :lol:


Dat heb je dan goed geflikt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:09 
 

Project 141 schreef:
biscuit schreef:
Banaanslak schreef:
Koos smaakloos, elke man met ogen ziet toch dat deze noorse rebecca black fucking hot is?

idd. scandinavische vrouwen zijn nog natuur.

europese niet/.


Heb je het filmpje gezien biscuit?

ja.

ik zie verschil.
maar jullie playboy ogen zien het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In een creatieve bui proberen Crypsis logo op mn deur te tekenen. :P Staat er nu nog op met afwisbare inkt. Best lastig haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:19 
 

eer op karton uitsnijden en met vaste verf in kleuren. niet zo moeilijk doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:27 
 

Project 141 schreef:

Welke kneus zet dit nou weer op youtube :')

vooral ook met meezingen xd
Vorige  1 ... 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic