Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:38 
 

550decibel schreef:
ik zever over mijn broek >.<

zeveren != zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Lol daar sta ik dan een beetje dom voor me uit te kijken op 0.06 met me flesje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Oh je fixte het zelf al :thumbup:

Jup, was nog vergeten wat weg te halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:22 
 


FAPFAPFAP
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:25 
 

Project 141 schreef:
Nee.

Koos smaakloos, elke man met ogen ziet toch dat deze noorse rebecca black fucking hot is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Project 141 schreef:
Nee.

Koos smaakloos.

Ik ben het met P141 eens though. Slet deluxe. Zonder die 3 meter dikke betonlaag aan make-up en normale kleren zou het zeer goed doebaar zijn denk ik, maar zo...nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Brock: "ONIX, WAT IS ER AAN DE HAND?"
Onix: "OOOOOOOOOOOOO NIXXXXXXXXXXX"

haha lees em nu pas, geniaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Olijfboompje, duurt lang :P (geen zin in FIFA thread te dubbel-posten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hey Olijfboompje, duurt lang :P (geen zin in FIFA thread te dubbel-posten)


Ik kom wel ff online dan :P Heb alleen FIFA 10 is dat erg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Hey Olijfboompje, duurt lang :P (geen zin in FIFA thread te dubbel-posten)


Ik kom wel ff online dan :P Heb alleen FIFA 10 is dat erg?

Hij staat niet meer "away", dus zal zo wel komen. 10 doe ik later wel tegen jou ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vaatwasser kapot nu moet alles met de hand balen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Mogge! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jezus, nu pas wakker. wat voor kut ritme heb ik.

Zo even n ijsje halen met n vriendin van me als het weer meewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:00 
 

550decibel schreef:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vaatwasser kapot nu moet alles met de hand balen

:aww:
ik moet elke avond zelf afwassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit me te bedenken wat ik allemaal in handbagage kan meenemen voor in het vliegtuig naar Amerika. :P Tot nu toe weet ik alleen:
- iPod (12 uur lang muziek luisteren gaat m niet worden)
- Laptop (gaat niet hele reis het doen. :P )
- Donald Duckjes. (heb je ook wel een keer gezien)
- Boek "Autobiografie van een DJ" van Charly Lownoise.
Iemand nog ideeën? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:03 
 

ik heb me op de reis naar Thailand (flink wat uren) vermaakt met een kruiswoordenboek en mn ipod met 8 films :P [4 voor heen 4 voor terug]
en M&M's, maar die ben ik na 2x pakken al zat meestal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Slaappillen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar kun je ipod op stroom zetten in het vliegtuig dan? want anders kan je ipod dat toch nooit volhouden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon dikke Donald Duck pocket en Ipod, moet het toch wel mee te doen zijn. :P En oja, DS! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:14 
 

Parvuz schreef:
Maar kun je ipod op stroom zetten in het vliegtuig dan? want anders kan je ipod dat toch nooit volhouden. :P

iPod Video 80GB van vroegah jonge!
die doet 4 films met gemak, maar wel stukkie kleiner schermpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Parvuz schreef:
Maar kun je ipod op stroom zetten in het vliegtuig dan? want anders kan je ipod dat toch nooit volhouden. :P

iPod Video 80GB van vroegah jonge!
die doet 4 films met gemak, maar wel stukkie kleiner schermpje :P

Ahaaa, ja zo'n ding heb ik niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:20 
 

Parvuz schreef:
KSwoosh schreef:
Parvuz schreef:
Maar kun je ipod op stroom zetten in het vliegtuig dan? want anders kan je ipod dat toch nooit volhouden. :P

iPod Video 80GB van vroegah jonge!
die doet 4 films met gemak, maar wel stukkie kleiner schermpje :P

Ahaaa, ja zo'n ding heb ik niet. :P

anders gewoon in kleinere resolutie als je scherm omzetten, en in divx fzo, dat is niet zo zwaar
scheelt ook wel denkik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kan me zowiezo altijd al vermaken door 2 uur lang uit t raam te staren en te bedenken waar we zitten of welke stad of regio dat is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ik kan me zowiezo altijd al vermaken door 2 uur lang uit t raam te staren en te bedenken waar we zitten of welke stad of regio dat is :P

uhm, zee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meestal slaap ik 2 dagen voor het vliegen niet, val ik als we opstijgen in slaap en als we lander word ik weer wakker :D
Vorige  1 ... 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic