zeveren != zeiken.550decibel wrote:ik zever over mijn broek
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Jup, was nog vergeten wat weg te halenProject 141 wrote:Oh je fixte het zelf al
-
B
View on YouTube
FAPFAPFAP
FAPFAPFAP
-
B
Koos smaakloos, elke man met ogen ziet toch dat deze noorse rebecca black fucking hot is?Project 141 wrote:Nee.
Ik ben het met P141 eens though. Slet deluxe. Zonder die 3 meter dikke betonlaag aan make-up en normale kleren zou het zeer goed doebaar zijn denk ik, maar zo...nee.Banaanslak wrote:Koos smaakloos.Project 141 wrote:Nee.
haha lees em nu pas, geniaalBrock: "ONIX, WAT IS ER AAN DE HAND?"
Onix: "OOOOOOOOOOOOO NIXXXXXXXXXXX"
Hey Olijfboompje, duurt lang
(geen zin in FIFA thread te dubbel-posten)
Ik kom wel ff online danSteffnov wrote:Hey Olijfboompje, duurt lang(geen zin in FIFA thread te dubbel-posten)
Hij staat niet meer "away", dus zal zo wel komen. 10 doe ik later wel tegen jou ofzoPommer wrote:Ik kom wel ff online danSteffnov wrote:Hey Olijfboompje, duurt lang(geen zin in FIFA thread te dubbel-posten)
Heb alleen FIFA 10 is dat erg?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vaatwasser kapot nu moet alles met de hand balen
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Mogge! 
Jezus, nu pas wakker. wat voor kut ritme heb ik.
Zo even n ijsje halen met n vriendin van me als het weer meewerkt.
Zo even n ijsje halen met n vriendin van me als het weer meewerkt.
-
G
550decibel wrote:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vaatwasser kapot nu moet alles met de hand balen
ik moet elke avond zelf afwassen
Ik zit me te bedenken wat ik allemaal in handbagage kan meenemen voor in het vliegtuig naar Amerika.
Tot nu toe weet ik alleen:
- iPod (12 uur lang muziek luisteren gaat m niet worden)
- Laptop (gaat niet hele reis het doen.
)
- Donald Duckjes. (heb je ook wel een keer gezien)
- Boek "Autobiografie van een DJ" van Charly Lownoise.
Iemand nog ideeën?
- iPod (12 uur lang muziek luisteren gaat m niet worden)
- Laptop (gaat niet hele reis het doen.
- Donald Duckjes. (heb je ook wel een keer gezien)
- Boek "Autobiografie van een DJ" van Charly Lownoise.
Iemand nog ideeën?
-
G
ik heb me op de reis naar Thailand (flink wat uren) vermaakt met een kruiswoordenboek en mn ipod met 8 films
[4 voor heen 4 voor terug]
en M&M's, maar die ben ik na 2x pakken al zat meestal
en M&M's, maar die ben ik na 2x pakken al zat meestal
Maar kun je ipod op stroom zetten in het vliegtuig dan? want anders kan je ipod dat toch nooit volhouden. 
Gewoon dikke Donald Duck pocket en Ipod, moet het toch wel mee te doen zijn.
En oja, DS! 
-
G
iPod Video 80GB van vroegah jonge!Parvuz wrote:Maar kun je ipod op stroom zetten in het vliegtuig dan? want anders kan je ipod dat toch nooit volhouden.
die doet 4 films met gemak, maar wel stukkie kleiner schermpje
Ahaaa, ja zo'n ding heb ik niet.KSwoosh wrote:iPod Video 80GB van vroegah jonge!Parvuz wrote:Maar kun je ipod op stroom zetten in het vliegtuig dan? want anders kan je ipod dat toch nooit volhouden.
-
G
anders gewoon in kleinere resolutie als je scherm omzetten, en in divx fzo, dat is niet zo zwaarParvuz wrote:Ahaaa, ja zo'n ding heb ik niet.KSwoosh wrote:iPod Video 80GB van vroegah jonge!Parvuz wrote:Maar kun je ipod op stroom zetten in het vliegtuig dan? want anders kan je ipod dat toch nooit volhouden.
scheelt ook wel denkik
Ik kan me zowiezo altijd al vermaken door 2 uur lang uit t raam te staren en te bedenken waar we zitten of welke stad of regio dat is 
uhm, zee?D-Nemacyst wrote:Ik kan me zowiezo altijd al vermaken door 2 uur lang uit t raam te staren en te bedenken waar we zitten of welke stad of regio dat is