Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wodka & Pokertijd.

Morgen ijsje halen met een vriendin van mij ookal word het kutweer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:45 
 

ik ga even voedsel-gevecht houden. ben zo terug. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
ik ga even voedsel-gevecht houden. ben zo terug. :)

Maak het niet te pervers he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:50 
 

volgende oproep voor de 5414 geregistreerden die zich niet voorgesteld hebben om het als nog even te doen!

Smakelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:51 
 

oh, dit smaakt echt goodelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:51 
 

pepepe schreef:
biscuit schreef:
ik ga even voedsel-gevecht houden. ben zo terug. :)

Maak het niet te pervers he.

Je weet toch wel over wie het gaat hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:53 
 

biscuitjes met witte chocolade!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:12 
 

ondanks dat mijn munitie bijna op was en onder de witte chocolade vlekke zit mag ik mijzelf een waardig veldheer benoemen voor het oprichten van een nieuw groot romeins rijk!


de tafel ziet er uit als een verslagen veldslag! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
volgende oproep voor de 5414 geregistreerden die zich niet voorgesteld hebben om het als nog even te doen!

Komtie nu mee aan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:17 
 

Steffnov schreef:
biscuit schreef:
volgende oproep voor de 5414 geregistreerden die zich niet voorgesteld hebben om het als nog even te doen!

Komtie nu mee aan -.-

ja ho es ff.

de rekenkamer moest alles uitrekenen! heeft ff geduurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb nu het complete met4 label in itunes staan, dat word genieten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:42 
 

biscuit schreef:
ondanks dat mijn munitie bijna op was en onder de witte chocolade vlekke zit mag ik mijzelf een waardig veldheer benoemen voor het oprichten van een nieuw groot romeins rijk!


de tafel ziet er uit als een verslagen veldslag! :lol:


Jongens, de kleuters zijn gestorven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
heb nu het complete met4 label in itunes staan, dat word genieten :drool:

Meta4 ja? Jij ook al? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja, volgens mij was jij het die mij tijdje terug in het releases topic vertelde over de nieuwste release, Issue 04, sindsdien verslaafd geworden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
ja, volgens mij was jij het die mij tijdje terug in het releases topic vertelde over de nieuwste release, Issue 04, sindsdien verslaafd geworden :love:

Klopt ja xD probeer die van Meta0 (van Tapage) en Meta3 (Ophidian - Qotile en Spectral Plane) ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zal morgen wel eens kijken, eerst heel met4 paar keer goed beluisteren. is meestal bij mij zo, dat ik zon nummer van meta4 in het begin de structuur niet helemaal begrijp enzo maar na een paar keer luisteren vind ik het nummer heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:53 
 

Moet eens dringend uitbetaald krijgen, krijg nog bijna 700 pingeltjes van m'n werkgever :surrender:

Overigens

http://www.ishettijdvoorbier.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 00:09 
 

regent het bij jullie ook zo mega hard?
echt niet normaal hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 00:18 
 

KSwoosh schreef:
regent het bij jullie ook zo mega hard?
echt niet normaal hier xd

Half uur geleden wel, zieke regen en er was ook onweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 00:21 
 

ugh, dat krijgen wij dus nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
regent het bij jullie ook zo mega hard?
echt niet normaal hier xd

Al gehad vanmiddag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:
regent het bij jullie ook zo mega hard?
echt niet normaal hier xd

Al gehad vanavond...


Zeiknat geregend met trainen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 01:52 
 

Zeau, ik ga maar eens slapen. Morgenochtend rijles. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 02:48 
 

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:
regent het bij jullie ook zo mega hard?
echt niet normaal hier xd

Al gehad vanavond...


Zeiknat geregend met trainen. :thumbdown:

dan heb je t douche al bespaard! Slim bezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zever over mijn broek >.<
Vorige  1 ... 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic