Wodka & Pokertijd.
Morgen ijsje halen met een vriendin van mij ookal word het kutweer
Morgen ijsje halen met een vriendin van mij ookal word het kutweer
Maak het niet te pervers he.biscuit wrote:ik ga even voedsel-gevecht houden. ben zo terug.
Je weet toch wel over wie het gaat hèpepepe wrote:Maak het niet te pervers he.biscuit wrote:ik ga even voedsel-gevecht houden. ben zo terug.
Komtie nu mee aanbiscuit wrote:volgende oproep voor de 5414 geregistreerden die zich niet voorgesteld hebben om het als nog even te doen!
ja ho es ff.Steffnov wrote:Komtie nu mee aanbiscuit wrote:volgende oproep voor de 5414 geregistreerden die zich niet voorgesteld hebben om het als nog even te doen!
Jongens, de kleuters zijn gestorvenbiscuit wrote:ondanks dat mijn munitie bijna op was en onder de witte chocolade vlekke zit mag ik mijzelf een waardig veldheer benoemen voor het oprichten van een nieuw groot romeins rijk!
de tafel ziet er uit als een verslagen veldslag!
Meta4 ja? Jij ook al?Draidy wrote:heb nu het complete met4 label in itunes staan, dat word genieten
Klopt ja xD probeer die van Meta0 (van Tapage) en Meta3 (Ophidian - Qotile en Spectral Plane) ook.Draidy wrote:ja, volgens mij was jij het die mij tijdje terug in het releases topic vertelde over de nieuwste release, Issue 04, sindsdien verslaafd geworden
Half uur geleden wel, zieke regen en er was ook onweerKSwoosh wrote:regent het bij jullie ook zo mega hard?
echt niet normaal hier
Al gehad vanmiddag...KSwoosh wrote:regent het bij jullie ook zo mega hard?
echt niet normaal hier
Zeiknat geregend met trainen.Steffnov wrote:Al gehad vanavond...KSwoosh wrote:regent het bij jullie ook zo mega hard?
echt niet normaal hier
dan heb je t douche al bespaard! Slim bezig!Chukkels wrote:Zeiknat geregend met trainen.Steffnov wrote:Al gehad vanavond...KSwoosh wrote:regent het bij jullie ook zo mega hard?
echt niet normaal hier