Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 01:52 
 

QnalQut schreef:
Banaanslak schreef:
Goedenavond bejaardenlui.


een foedenafond meneer, feg, ik ben mijn febit kwijt.. weet jij waar die ligt?

3 Stappen naar rechts, 2 naar links. Vervolgens 2 naar rechts en 3 naar links. Als het goed is ziet u dan onder uw voeten een kruis staan. Graaf hier en u vind u gebit.
Alvast alstublieft,
Banaanslak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goedenmorgen :yawn:

Na 3 weken vakantie , is me 1e werkdag weer begonnen :(
Nu nog 3 weken werken, en dan na 2 jaar niks te hebben gedaan behalve werken, maar beginnen aan HBO :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Kutzooi, daar ga ik dan :(

Bye Hardtraxx!

Ik zal jullie missen!
Mijn vruchtwater voorspelt miraculeus dat jullie mij ook gaan missen!

/bye

xd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geen 1 festival is beter dan Solar !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoooo goedenmiddag vanuit een zonovergoten, 45 graden renswoude..
ik zweet me hier de ballen uit me broek.. pfoee het is hier echt warm! zo maar eens een verfrissende duik nemen..


oh nee, het regent hier, is 13 graden.. en alles behalve zon :thumbdown:

maar toch een goedenmiddag gewenst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:

maar toch een goedenmiddag gewenst :)


u2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat gaat weer helemaal goed komen :) oooh oooh oooh, ik heb echt zin in the Qontinent gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
dat gaat weer helemaal goed komen :) oooh oooh oooh, ik heb echt zin in the Qontinent gewoon

Ietsje minder wind en gassss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
QnalQut schreef:

maar toch een goedenmiddag gewenst :)


u2

It's a beautiful day! Don't let it get away! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik verveel me.
niks te doen hier. mijn vrienden hebben blijkbaar besloten niet meer met me te praten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:42 
 

zo ziek als een hond... alles uitgekitst vandaag.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

777, it's your lucky goddamn day!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op werk..
Al sinds kwart over 8 niks gedaan wat werk-gerelateerd is :lol:
Alleen veeeeel HT en VDJ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:03 
 

Steffnov schreef:
777, it's your lucky goddamn page!


@patrick: wat zou je voor werk moeten doen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werken, doeiii :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
777, it's your lucky goddamn page!


@patrick: wat zou je voor werk moeten doen dan?


In het ziekenhuis, waar ik ook stage heb gedaan, alle printers, computers en telefoons zoeken en informatie van noteren
Daarvan een CMDB (Configuration management database) maken, dus waar alles staat enzo :P
Naja, hebben het grootste deel al gedaan en hetgene wat nu nog moet, moet naar werktijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 16:12 
 

katamaran schreef:
Draidy schreef:
QnalQut schreef:

maar toch een goedenmiddag gewenst :)


u2

It's a beautiful day! Don't let it get away! :yay:

AND I STILL HAVEN'T FIND, WHAT I'M LOOKING FOR :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hopen dat het hier droog blijft, zo hardlopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanavond weer een keizware training, ik voel het aan mn water.. morgen wedstrijd, mn ouders wegzwaaien..
:D en dan eindelijk vrijdag TQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
katamaran schreef:
Draidy schreef:

u2

It's a beautiful day! Don't let it get away! :yay:

AND I STILL HAVEN'T FIND, WHAT I'M LOOKING FOR :yay:


Found...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Didn't find kan ook tog
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Didn't find kan ook tog

omdat did al in verleden tijd staat maar have niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:01 
 

iets met oven, nacho, gehakt, kaas en tex-mex kruiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:03 
 

robkuh1990 schreef:
iets met oven, deeg, tomatenpuree, kaas, salami & broodje hamburger
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word helemaal gek van me verstandskies. Volgens mij drukt die verstandskies de kies die ervoor zit naar voren ofzo. :/
Vorige  1 ... 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic