Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eindelijk een feest gevonden waar ik naartoe mag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
eindelijk een feest gevonden waar ik naartoe mag :P


Teen party met fresku en kempi? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren wezen bungeejumpen in scheveningen :yay: .. Erg vet hoor!
Misschien op Decibel nog maar een keer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Draidy schreef:
eindelijk een feest gevonden waar ik naartoe mag :P


Teen party met fresku en kempi? :P


hahaha nee, heir is ook fris in eindhoven maar daar vind ik geen zak aan. muziek vind k maar niks en mensen zijn ook neit gezellig.
heb het over http://partyflock.nl/party/192429:Speed_Blender.html
dus me eerste feesie word gelijk heel hard. (begin niet rustig met hardstyle maar ga gelijk naar de speedcore :P)
is eindje rijden maar wil er zeker naartoe want dit is ook het enige feestje (naast fris dan blaargh :x ) waar ik van me ouders naartoe mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 21:36 
 

Heel veel sterkte toegewenst dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 22:19 
 

En dan gelijk niet aan al die troep hé -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 22:47 
 

Heerlijk uiteten geweest met vrienden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het tegenwoordig in om jezelf losgaand als avatar neer te zetten? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 22:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Is het tegenwoordig in om jezelf losgaand als avatar neer te zetten? xd


Jah dat is hip jonge :cool:
Haha nee ik vond het er wel leuk uit zien en die ouwe had ik ook al 15 maanden volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 22:59 
 

Olijfboompje schreef:
Is het tegenwoordig in om jezelf losgaand als avatar neer te zetten? xd

Ja, als je het niet hebt hoor je er niet bij en wordt je verbannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kutzooi, daar ga ik dan :(

Bye Hardtraxx!

Ik zal jullie missen!
Mijn vruchtwater voorspelt miraculeus dat jullie mij ook gaan missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aaaargh! nicotinegebrek :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Kutzooi, daar ga ik dan :(

Bye Hardtraxx!

Ik zal jullie missen!
Mijn vruchtwater voorspelt miraculeus dat jullie mij ook gaan missen!

/bye
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug van Dancetour Apeldoorn.
was echt een vet feestje!
goed geluid ook, en dikke sets van de DJ's!

Sander Kleinenberg en Vato Gonzales :worship:

Sander Kleinenberg draaide ook nog 2 dubstep en 1 drum & bass nummer(s) als laatste, held!
alleen jammer dat ik zowat de enige was (voor zover ik kon zien) die keihard losging op die nummers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nog ff River Monsters afkijken en dan naar me nest, morgen weer aant werk na een weekje vrij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

achja.. ik maak het wel weer gezellig op msn met banaanslakje :) lekker aan het ouwehoeren, en natuurlijk over 5 dagen qontinent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

terug van Solar
ef lijste met de hoogte punte

Funtcase
Henzel en Disco Nova
De jeugd van Tegenwoordig
Brutuzz omdat hij early rave draaide in plaats van dubstep
FEESTDJRUUD Omdat het kan
Boef en de gelogeerde AAP
Guerillia Speakerz
N-Type

2 dagen lang volop los :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

slapeloosheid begint toe te treden hier :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker pitten en,morgen op vakantie :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 01:11 
 

Goedenavond jongelui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Goedenavond jongelui.

Vergeet de bejaarde harder styles luisteraars niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 01:42 
 

Banaanslak schreef:
Goedenavond jongelui.

Jong, en lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 01:47 
 

KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:
Goedenavond jongelui.

Jong, en lui.


Ja zegt dat wel wil wou een half uur geleden al gaan douchen maar nog niks van gekomen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 01:48 
 

Goedenavond bejaardenlui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Goedenavond bejaardenlui.


een foedenafond meneer, feg, ik ben mijn febit kwijt.. weet jij waar die ligt?
Vorige  1 ... 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic