gaat lekker in alkmaar.. 2-0 staat het daar al 
2-1QnalQut wrote:gaat lekker in alkmaar.. 2-0 staat het daar al
2-1QnalQut wrote:gaat lekker in alkmaar.. 2-0 staat het daar al
Nou Twente nog.QnalQut wrote:wat een lekker weekend, ajax bovenaan, psv verloren..
Lijkt het wel te doen gelukkigTiMOTHYb wrote:Nou Twente nog.QnalQut wrote:wat een lekker weekend, ajax bovenaan, psv verloren..
Verliezen.Steffnov wrote:Lijkt het wel te doen gelukkigTiMOTHYb wrote:Nou Twente nog.QnalQut wrote:wat een lekker weekend, ajax bovenaan, psv verloren..
Nee dank jeTiMOTHYb wrote:Verliezen.Steffnov wrote:Lijkt het wel te doen gelukkigTiMOTHYb wrote:Nou Twente nog.
je bent niet de enigeNando wrote:Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag.Vanavond vroeg m'n bed in!
Vind het altijd heerlijk om te kijkenTiMOTHYb wrote:Zit voor 't eerst eens Jersey Shore te kijken, wat een drama.
Krijg er vooral zin om te zuipen en te roken van.nielstil wrote:Vind het altijd heerlijk om te kijkenTiMOTHYb wrote:Zit voor 't eerst eens Jersey Shore te kijken, wat een drama.Altijd ruzie en Pauly die overal mee zit te lachen
Op Youtube? Zijn wel meer redenen voor, schakel eens naar 480 en dan weer terug. Dat werkt wel altijd hier.Dj Skitzo wrote:hoe kan het dat ik het ene moment een filmpje kan kijken zonder bufferen en het andere moment niet eens fatsoenlijk kan kijken omdat ie als de tering aan het bufferen is...
Slechte stream ja?hardaddict wrote:Lig me hier weer blauw te laggen om family guy
Huh?Steffnov wrote:Slechte stream ja?hardaddict wrote:Lig me hier weer blauw te laggen om family guy
Laggen, lachen, you know the drill :phardaddict wrote:Huh?Steffnov wrote:Slechte stream ja?hardaddict wrote:Lig me hier weer blauw te laggen om family guy