Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaat lekker in alkmaar.. 2-0 staat het daar al :lol:
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 13:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
gaat lekker in alkmaar.. 2-0 staat het daar al :lol:


2-1 :(
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

achja, die kaaskoppen winnen het wel :)
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 15:23 
 

Heel het huis gepoests... ik ben goed bezig vind ik zelf!
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een lekker weekend, ajax bovenaan, psv verloren.. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
wat een lekker weekend, ajax bovenaan, psv verloren.. :thumbsup:

Nou Twente nog.
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
QnalQut schreef:
wat een lekker weekend, ajax bovenaan, psv verloren.. :thumbsup:

Nou Twente nog.

Lijkt het wel te doen gelukkig ;)
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
QnalQut schreef:
wat een lekker weekend, ajax bovenaan, psv verloren.. :thumbsup:

Nou Twente nog.

Lijkt het wel te doen gelukkig ;)

Verliezen. ;)
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tralalala pomtiedomtiedom :whistle:
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nou Twente nog.

Lijkt het wel te doen gelukkig ;)

Verliezen. ;)

Nee dank je ;)
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zit voor 't eerst eens Jersey Shore te kijken, wat een drama. xd
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. :yawn: Vanavond vroeg m'n bed in!
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. :yawn: Vanavond vroeg m'n bed in!

je bent niet de enige xd echt een te zieke kater gewoon, net al effe geslapen maar is niet heel veel minder geworden :x
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zit voor 't eerst eens Jersey Shore te kijken, wat een drama. xd

Vind het altijd heerlijk om te kijken :P Altijd ruzie en Pauly die overal mee zit te lachen :D
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 18:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
TiMOTHYb schreef:
Zit voor 't eerst eens Jersey Shore te kijken, wat een drama. xd

Vind het altijd heerlijk om te kijken :P Altijd ruzie en Pauly die overal mee zit te lachen :D

Krijg er vooral zin om te zuipen en te roken van. :P
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe kan het dat ik het ene moment een filmpje kan kijken zonder bufferen en het andere moment niet eens fatsoenlijk kan kijken omdat ie als de tering aan het bufferen is...
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 19:32 
 

zeau, videokaartje verkocht via marktplaats :)
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
hoe kan het dat ik het ene moment een filmpje kan kijken zonder bufferen en het andere moment niet eens fatsoenlijk kan kijken omdat ie als de tering aan het bufferen is...

Op Youtube? Zijn wel meer redenen voor, schakel eens naar 480 en dan weer terug. Dat werkt wel altijd hier.
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lig me hier weer blauw te laggen om family guy :lol:
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Lig me hier weer blauw te laggen om family guy :lol:

Slechte stream ja?
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hardaddict schreef:
Lig me hier weer blauw te laggen om family guy :lol:

Slechte stream ja?


Huh?
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laggen in de vorm van vastlopen, lag.
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Steffnov schreef:
hardaddict schreef:
Lig me hier weer blauw te laggen om family guy :lol:

Slechte stream ja?


Huh?

Laggen, lachen, you know the drill :p
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

nieuwe avatar met dank aan kswoosh :P
Bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
nieuwe avatar met dank aan kswoosh :P


Uit de crypsis defqon.1 2011 aftermovie
Vorige  1 ... 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic