Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
wat gaat iedereen doen vanavond?

Vet hard raar dansen!


oke... op dbstf,headhunters en wildstylers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 22:10 
 

Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
wat gaat iedereen doen vanavond?

Vet hard raar dansen!


oke... op dbstf,headhunters en wildstylers?

Nee, op de fsyko funkz en ditjital funk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 22:15 
 

Hoofdcoach schreef:
wat gaat iedereen doen vanavond?


Indrinken bij mij thuis, opstap, en dan vol gas naar de klote
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gewoon lekker een potje msnen nog.. zodalijk proberen te slapen in dit zweethok,
het lijkt hier wel een sauna man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
wat gaat iedereen doen vanavond?


Dikke bbq hier resulterend in alle buren en beide ouders hier dronken. Wel leuk aangezien ik zelf alleen beetje aangeschoten ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 00:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Dikke bbq hier resulterend in alle buren en beide ouders hier dronken. Wel leuk aangezien ik zelf alleen beetje aangeschoten ben :D

Waarom is dat leuk? 't is vaak toch juist even leuk als je op hetzelfde niveau zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

doei lieve hardtraxxers... ik ga morgenvroeg op vakantie, weer terug voor decibel dus zie jullie dan weer :thumbsup: (L) :corn: :kiss: :beer: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mrazura schreef:
Dikke bbq hier resulterend in alle buren en beide ouders hier dronken. Wel leuk aangezien ik zelf alleen beetje aangeschoten ben :D

Waarom is dat leuk? 't is vaak toch juist even leuk als je op hetzelfde niveau zit?


Ik had mn moeder nog nooit dronke gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 00:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
TiMOTHYb schreef:
mrazura schreef:
Dikke bbq hier resulterend in alle buren en beide ouders hier dronken. Wel leuk aangezien ik zelf alleen beetje aangeschoten ben :D

Waarom is dat leuk? 't is vaak toch juist even leuk als je op hetzelfde niveau zit?


Ik had mn moeder nog nooit dronke gezien :P

Haha nee ik ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm, het is rustig, en hardstikke deaud hiero :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik leef ook nog gewoon hoor, nog een uurtje, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 01:02 
 

Hoofdcoach schreef:
doei lieve hardtraxxers... ik ga morgenvroeg op vakantie, weer terug voor decibel dus zie jullie dan weer :thumbsup: (L) :corn: :kiss: :beer: :yay:

Toedaloeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent altijd laat online banaanslak, als ik er ook ben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik leef ook nog steeds!!!!! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ook :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uhm ja nice!
ik zit nu toch heftig na te denken over een aantal nader te bepalen zaken, dat ik toch maar eens mnbed op moet gaan zoeken.. maar hetis hier toch zo godvergeten gruwelijk warm, dat ik me zwembandjes om moet doen in bed, anders verzuip ik in mn eigen zweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 01:20 
 

Rawbin schreef:
Jij bent altijd laat online banaanslak, als ik er ook ben :$

Haha, klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wij gaan hard wij gaan lekker.. wij gaan los.. op

fyko funkz en ditjital funk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 02:12 
 

QnalQut schreef:
wij gaan hard wij gaan lekker.. wij gaan los.. op

fyko funkz en ditjital funk

aan het pommeren?

ik kom net van de venrayse kermis met 8 bier af en nog voel ik me nuchter >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben al hele tijd aan het switchen tussen tv kijken en gamen :P met bierrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wat een held is die Rutte toch ook haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
[youtube]videjow[/youtube]

Wat een held is die Rutte toch ook haha :worship:


Een man van de maatschapij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha dik man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 13:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Verdomme, ik wou vannacht nog ff gezellig op HT komen, was me batterij op en ik kon me oplader niet vinden :(
Ach misschien maar beter ook :P
Vorige  1 ... 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic