oke... op dbstf,headhunters en wildstylers?Banaanslak wrote:Vet hard raar dansen!Hoofdcoach wrote:wat gaat iedereen doen vanavond?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
-
B
Nee, op de fsyko funkz en ditjital funkHoofdcoach wrote:oke... op dbstf,headhunters en wildstylers?Banaanslak wrote:Vet hard raar dansen!Hoofdcoach wrote:wat gaat iedereen doen vanavond?
-
C
Indrinken bij mij thuis, opstap, en dan vol gas naar de kloteHoofdcoach wrote:wat gaat iedereen doen vanavond?
gewoon lekker een potje msnen nog.. zodalijk proberen te slapen in dit zweethok,
het lijkt hier wel een sauna man!
het lijkt hier wel een sauna man!
Dikke bbq hier resulterend in alle buren en beide ouders hier dronken. Wel leuk aangezien ik zelf alleen beetje aangeschoten benHoofdcoach wrote:wat gaat iedereen doen vanavond?
Waarom is dat leuk? 't is vaak toch juist even leuk als je op hetzelfde niveau zit?mrazura wrote:Dikke bbq hier resulterend in alle buren en beide ouders hier dronken. Wel leuk aangezien ik zelf alleen beetje aangeschoten ben
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
doei lieve hardtraxxers... ik ga morgenvroeg op vakantie, weer terug voor decibel dus zie jullie dan weer

Ik had mn moeder nog nooit dronke gezienTiMOTHYb wrote:Waarom is dat leuk? 't is vaak toch juist even leuk als je op hetzelfde niveau zit?mrazura wrote:Dikke bbq hier resulterend in alle buren en beide ouders hier dronken. Wel leuk aangezien ik zelf alleen beetje aangeschoten ben
Haha nee ik ook nietmrazura wrote:Ik had mn moeder nog nooit dronke gezienTiMOTHYb wrote:Waarom is dat leuk? 't is vaak toch juist even leuk als je op hetzelfde niveau zit?mrazura wrote:Dikke bbq hier resulterend in alle buren en beide ouders hier dronken. Wel leuk aangezien ik zelf alleen beetje aangeschoten ben
hmm, het is rustig, en hardstikke deaud hiero 
Ik leef ook nog gewoon hoor, nog een uurtje, dat wel.
-
B
ToedaloeeeeHoofdcoach wrote:doei lieve hardtraxxers... ik ga morgenvroeg op vakantie, weer terug voor decibel dus zie jullie dan weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent altijd laat online banaanslak, als ik er ook ben 
uhm ja nice!
ik zit nu toch heftig na te denken over een aantal nader te bepalen zaken, dat ik toch maar eens mnbed op moet gaan zoeken.. maar hetis hier toch zo godvergeten gruwelijk warm, dat ik me zwembandjes om moet doen in bed, anders verzuip ik in mn eigen zweet
ik zit nu toch heftig na te denken over een aantal nader te bepalen zaken, dat ik toch maar eens mnbed op moet gaan zoeken.. maar hetis hier toch zo godvergeten gruwelijk warm, dat ik me zwembandjes om moet doen in bed, anders verzuip ik in mn eigen zweet
-
B
Haha, kloptRawbin wrote:Jij bent altijd laat online banaanslak, als ik er ook ben
wij gaan hard wij gaan lekker.. wij gaan los.. op
fyko funkz en ditjital funk
-
E
aan het pommeren?QnalQut wrote:wij gaan hard wij gaan lekker.. wij gaan los.. op
ik kom net van de venrayse kermis met 8 bier af en nog voel ik me nuchter
Ik ben al hele tijd aan het switchen tussen tv kijken en gamen
met bierrrrrr
Een man van de maatschapijOxbow wrote:[youtube]videjow[/youtube]
Wat een held is die Rutte toch ook haha