Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

awfull, wat voor koekje? toch geen biscuitje heh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Steffnov schreef:
robkuh1990 schreef:
Jambers 2011:

Vandaag gaan wij opzoek bij de heer Julian. Hij is een ietwat oudere man die van pikante dingen houdt met kleinere meisjes

In samenwerking met Peturrrrrrrr De Vries

"Maar er is meer...."



Komt dan ook bij shownieuws van SBS?

Nee, dat gebeurt pas als Gerard Joling er een geïnfecteerde tattoo van zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net een intro van me logo gemaakt met after effects, nouja logo gewoon filmpje met me dj naam leuk als ik keer een live mix maak en dat dan voor het filmpje te proppen.
zal hem zo wel is uppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
awfull, wat voor koekje? toch geen biscuitje heh?


een molenaartje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:11 
 

hahahaha..... xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:11 
 

Hoofdcoach schreef:
QnalQut schreef:
awfull, wat voor koekje? toch geen biscuitje heh?


een molenaartje :D

Nee nee, volgens mij waren het van die koekjes met een beer erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:12 
 

Kabouter Plop koeken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
QnalQut schreef:
awfull, wat voor koekje? toch geen biscuitje heh?


een molenaartje :D

Nee nee, volgens mij waren het van die koekjes met een beer erop.


of Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:14 
 

Nee, ik ben er zeker van dat het deze waren (links) :
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm, biscuit.. heb je wel gevraagt of die koekjes haar gesmaakt hebben, voordat je haar ... nou ja zeg maar uhmm.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
hmm, biscuit.. heb je wel gevraagt of die koekjes haar gesmaakt hebben, voordat je haar ... nou ja zeg maar uhmm.. :x

Ze kon het koekje nog niet eens op krijgen voordat er iets anders in haar mond zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Moet nog wel een hoop aan gebeuren, snap eigelijk niet waarom die zo lq is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
QnalQut schreef:
hmm, biscuit.. heb je wel gevraagt of die koekjes haar gesmaakt hebben, voordat je haar ... nou ja zeg maar uhmm.. :x

Ze kon het koekje nog niet eens op krijgen voordat er iets anders in haar mond zat


er zat wat anders in de kelder :O


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:29 
 

Steffnov schreef:
QnalQut schreef:
hmm, biscuit.. heb je wel gevraagt of die koekjes haar gesmaakt hebben, voordat je haar ... nou ja zeg maar uhmm.. :x

Ze kon het koekje nog niet eens op krijgen voordat er iets anders in haar mond zat


Het was een koekje met witte chocolade vulling schijnbaar

hardaddict schreef:


Moet nog wel een hoop aan gebeuren, snap eigelijk niet waarom die zo lq is


erg donker zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
erg donker zeg


Ja ik weet ook niet waarom die dat zo doet heb hem geëxpoteerd naar een avi file
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:33 
 

hardaddict schreef:
robkuh1990 schreef:
erg donker zeg


Ja ik weet ook niet waarom die dat zo doet heb hem geëxpoteerd naar een avi file

youtube verlaagt de brightness van AVI bestanden bij mij ook altijd -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
robkuh1990 schreef:
erg donker zeg


Ja ik weet ook niet waarom die dat zo doet heb hem geëxpoteerd naar een avi file

youtube verlaagt de brightness van AVI bestanden bij mij ook altijd -.-


Nu kun je hem in 1080p zien is die wat duidelijker
maar wat vinden jullie er zo ver van? :D
voor een snel simpel intro'tje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga me maar eens inschrijven voor kunstbende, ze zeggen dat alle genres mogelijk zijn dus ga ze lekker verassen met een terror/frenchcore setje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg ik ook een eigen topic als ik roep dat ik niet meer naar feesten ga?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

wat gaat iedereen doen vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
wat gaat iedereen doen vanavond?


uhm, msnen, msnen, msnen.. roken, bier drinken, muziek luisteren..
tot ik er dood bij neerval..

jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
wat gaat iedereen doen vanavond?


Hetzelfde als qnalqut behalven bierdrinken en roken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

ik ga hier posten... beneden zitten... vroeg naar bed en dan om 7 uur morgen rijden naar munchen en later naar kroatie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:57 
 

Hoofdcoach schreef:
wat gaat iedereen doen vanavond?

Vet hard raar dansen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
wat gaat iedereen doen vanavond?

Vet hard raar dansen!


Mag ik mee doen?
Vorige  1 ... 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic