Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..


alweer??
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:05 
 

roberttt schreef:
Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..

jammer :(
maar bespaard je wel veel geld :P
zal je missen :/

en wat banaanslak zei
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo.. Besloten dat Qountdown 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..

Ik denk dat dit later dit jaar dichter bij de waarheid gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..


alweer??


Nu echt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:08 
 

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..

jammer :(
maar bespaard je wel veel geld :P
zal je missen :/

en wat banaanslak zei

Wat zei ik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tuurlijk joh, hoevaak je dat al niet gezegd heb :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:surrender: maar nu kan ik nie anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
:surrender: maar nu kan ik nie anders


idd hij is verplicht niet meer te gaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
:surrender: maar nu kan ik nie anders


idd hij is verplicht niet meer te gaan :cry:

Huisarrest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja zoiets xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Place your bets while you can! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:33 
 

:beer: Dag 2 van de lokale kermis, zo weer naar de tent. Geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:39 
 

Het valt me op dat skedoedelekasplantje al een paar dagen niks meer gezegd heeft hier, zal ie dan toch een keer zijn huis uit zijn gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Het valt me op dat skedoedelekasplantje al een paar dagen niks meer gezegd heeft hier, zal ie dan toch een keer zijn huis uit zijn gegaan?


Die was tog op vakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:54 
 

hardaddict schreef:
Banaanslak schreef:
Het valt me op dat skedoedelekasplantje al een paar dagen niks meer gezegd heeft hier, zal ie dan toch een keer zijn huis uit zijn gegaan?


Die was tog op vakantie?

Oh, dan moet ik dat gemist hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het nou eens stopt met regenen, dan kan ik tenminste gewoon naar cafe -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit.. wat heb je met hstyle lovert gedaan joh :huh: zit ze in je kelder ofzo? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:02 
 

QnalQut schreef:
biscuit.. wat heb je met hstyle lovert gedaan joh :huh: zit ze in je kelder ofzo? :x

Biscuit zei: ben je geil of wil je een koekje.. en toen verdween ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:02 
 

roberttt schreef:
Ja zoiets xd

Dan heb je zeker weer iets begaaid?

QnalQut schreef:
biscuit.. wat heb je met hstyle lovert gedaan joh :huh: zit ze in je kelder ofzo? :x

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:04 
 

Jambers 2011:

Vandaag gaan wij opzoek bij de heer Julian. Hij is een ietwat oudere man die van pikante dingen houdt met kleinere meisjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
QnalQut schreef:
biscuit.. wat heb je met hstyle lovert gedaan joh :huh: zit ze in je kelder ofzo? :x

Biscuit zei: ben je geil of wil je een koekje.. en toen verdween ze



met andere woorden.. biscuit heeft haar met een koekje zijn kelder in gelokt? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Jambers 2011:

Vandaag gaan wij opzoek bij de heer Julian. Hij is een ietwat oudere man die van pikante dingen houdt met kleinere meisjes

In samenwerking met Peturrrrrrrr De Vries

"Maar er is meer...."
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:08 
 

Steffnov schreef:
robkuh1990 schreef:
Jambers 2011:

Vandaag gaan wij opzoek bij de heer Julian. Hij is een ietwat oudere man die van pikante dingen houdt met kleinere meisjes

In samenwerking met Peturrrrrrrr De Vries

"Maar er is meer...."



Komt dan ook bij shownieuws van SBS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:09 
 

QnalQut schreef:
Banaanslak schreef:
QnalQut schreef:
biscuit.. wat heb je met hstyle lovert gedaan joh :huh: zit ze in je kelder ofzo? :x

Biscuit zei: ben je geil of wil je een koekje.. en toen verdween ze



met andere woorden.. biscuit heeft haar met een koekje zijn kelder in gelokt? :huh:

Correct!
Vorige  1 ... 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic