roberttt wrote:Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
alweer??roberttt wrote:Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..
-
G
jammerroberttt wrote:Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..
maar bespaard je wel veel geld
zal je missen
en wat banaanslak zei
Ik denk dat dit later dit jaar dichter bij de waarheid gaat komen.roberttt wrote:Zo.. Besloten dat Qountdown 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..
Nu echtHoofdcoach wrote:alweer??roberttt wrote:Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..
-
B
Wat zei ik?KSwoosh wrote:jammerroberttt wrote:Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..
maar bespaard je wel veel geld
zal je missen
en wat banaanslak zei
Tuurlijk joh, hoevaak je dat al niet gezegd heb 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
idd hij is verplicht niet meer te gaanroberttt wrote:maar nu kan ik nie anders
Huisarrest?Hoofdcoach wrote:idd hij is verplicht niet meer te gaanroberttt wrote:maar nu kan ik nie anders
-
A
-
B
Het valt me op dat skedoedelekasplantje al een paar dagen niks meer gezegd heeft hier, zal ie dan toch een keer zijn huis uit zijn gegaan?
Die was tog op vakantie?Banaanslak wrote:Het valt me op dat skedoedelekasplantje al een paar dagen niks meer gezegd heeft hier, zal ie dan toch een keer zijn huis uit zijn gegaan?
-
B
Oh, dan moet ik dat gemist hebbenhardaddict wrote:Die was tog op vakantie?Banaanslak wrote:Het valt me op dat skedoedelekasplantje al een paar dagen niks meer gezegd heeft hier, zal ie dan toch een keer zijn huis uit zijn gegaan?
Als het nou eens stopt met regenen, dan kan ik tenminste gewoon naar cafe 
biscuit.. wat heb je met hstyle lovert gedaan joh
zit ze in je kelder ofzo? 
-
B
Biscuit zei: ben je geil of wil je een koekje.. en toen verdween zeQnalQut wrote:biscuit.. wat heb je met hstyle lovert gedaan johzit ze in je kelder ofzo?
-
C
Dan heb je zeker weer iets begaaid?roberttt wrote:Ja zoiets
QnalQut wrote:biscuit.. wat heb je met hstyle lovert gedaan johzit ze in je kelder ofzo?
-
C
Jambers 2011:
Vandaag gaan wij opzoek bij de heer Julian. Hij is een ietwat oudere man die van pikante dingen houdt met kleinere meisjes
Vandaag gaan wij opzoek bij de heer Julian. Hij is een ietwat oudere man die van pikante dingen houdt met kleinere meisjes
Banaanslak wrote:Biscuit zei: ben je geil of wil je een koekje.. en toen verdween zeQnalQut wrote:biscuit.. wat heb je met hstyle lovert gedaan johzit ze in je kelder ofzo?
met andere woorden.. biscuit heeft haar met een koekje zijn kelder in gelokt?
In samenwerking met Peturrrrrrrr De Vriesrobkuh1990 wrote:Jambers 2011:
"Maar er is meer...."
-
C
Steffnov wrote:In samenwerking met Peturrrrrrrr De Vriesrobkuh1990 wrote:Jambers 2011:
"Maar er is meer...."
Komt dan ook bij shownieuws van SBS?
-
B
Correct!QnalQut wrote:Banaanslak wrote:Biscuit zei: ben je geil of wil je een koekje.. en toen verdween zeQnalQut wrote:biscuit.. wat heb je met hstyle lovert gedaan johzit ze in je kelder ofzo?
met andere woorden.. biscuit heeft haar met een koekje zijn kelder in gelokt?