Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:

Nummertje 7 doet me direct denken aan River Monsters :worship:
En 40 en 41 ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 23:58 
 

Goedenavond schattenpatatten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Goedenavond schattenpatatten :love:

Het is 00:00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijd voor de donderdagshit!!!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Goedenavond schattenpatatten :love:


Hoi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran

heeluw
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeetje, het is over 12, en dan begint heel hardtraxx ineens actief te worden, toch maar is wat meer 's avonds actief zijn dan.! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

en er komt een beetje leven in de brouwerij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

nou ga zo me nest in hoor :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
jeetje, het is over 12, en dan begint heel hardtraxx ineens actief te worden, toch maar is wat meer 's avonds actief zijn dan.! :D


Vakantietijd jwt :woot:

Overigens Karakter is wel een lekker biertje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:19 
 

Nando schreef:
Banaanslak schreef:
Goedenavond schattenpatatten :love:

Het is 00:00!

Toen ik het postte niet, lekker puh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vakantie is net begonnen voor mij.. dus dat word dus een spammarathon hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Nando schreef:
Banaanslak schreef:
Goedenavond schattenpatatten :love:

Het is 00:00!

Toen ik het postte niet, lekker puh.

toen was het 1 minuut voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin gewoon moe te worden hier. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:29 
 

Wie gaat er nog iets leuks doen vanavond/morgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:31 
 

Project 141 schreef:
Werken?

Is dat leuk dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

slapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:35 
 

Project 141 schreef:
Hardtrekken?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Afbeelding

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:41 
 

Project 141 schreef:
Die stond nog op ctrl-v :P But I know where this thread is going... To bed! :yawn:

Potverdrie, ctrl+v moet je hier posten: off-topic/ctrl-v-t4175.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Banaanslak schreef:
Project 141 schreef:
Die stond nog op ctrl-v :P But I know where this thread is going... To bed! :yawn:

Potverdrie, ctrl+v moet je hier posten: off-topic/ctrl-v-t4175.html


Ja ik ga die shit niet weer bumpen >.< :D

Dan doe ik dat wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 06:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goeiemorgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 06:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Baas, Maya de bij op tv
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiemorgen,

- Hallo met John?
Hé hadden wij vanochtend geen rijles afgesproken?
- Ja dat klopt.. om 12 uur!

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Goeiemorgen,

- Hallo met John?
Hé hadden wij vanochtend geen rijles afgesproken?
- Ja dat klopt.. om 12 uur!

:cry:

This makes me smile :D
Vorige  1 ... 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic