Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:45 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:50 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Bij nader inzien dus toch niet xd


Is ook gewoon voor concentratie, dus niet alleen voor menstruatie :lol: :lol:

Maar bij el mare denk ik aan een mexicaan met zo'n sombrero
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Jij bent een pil xd

Mijn avatar is tenminste wel een held. Die van jou, uh tja... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
El Mare schreef:
Bij nader inzien dus toch niet xd


Is ook gewoon voor concentratie, dus niet alleen voor menstruatie :lol: :lol:

Maar bij el mare denk ik aan een mexicaan met zo'n sombrero


Oh ik dacht alleen voor menstruatie :lol:

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Jij bent een pil xd

Mijn avatar is tenminste wel een held. Die van jou, uh tja... :$


Komt nog :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Hoofdcoach schreef:
El Mare schreef:
Bij nader inzien dus toch niet xd


Is ook gewoon voor concentratie, dus niet alleen voor menstruatie :lol: :lol:

Maar bij el mare denk ik aan een mexicaan met zo'n sombrero


Oh ik dacht alleen voor menstruatie :lol:

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Jij bent een pil xd

Mijn avatar is tenminste wel een held. Die van jou, uh tja... :$


Komt nog :evil:


Zie hier

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben ze dat ook voor 25 jarigen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.kernpharm.nl/frontend/core/c ... roup_id/20

zoiets? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, kan er mee door :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

een fijne en welverdiende nachtrust gewenst aan allen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 02:20 
 

broodje scharrelei salade (yam yam)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 02:22 
 

eeeeeen.... weltrusten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
eeeeeen.... Goedemorgen! ^^


En ben een potje brak! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 10:47 
 

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
eeeeeen.... Goedemorgen! ^^


En ben een potje brak! xd

:aww:

ik ruik ineens weer kotslucht -.-
komt door de vakantie, toen had ik op een dag 12x gekotst, en die geur is nog steeds niet uit mn neus fzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kots korstjes in je neus! FIJN! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 10:50 
 

Ramirez schreef:
Kots korstjes in je neus! FIJN! xd

ja, dat is werkelijk genieten

was btw voedselvergiftiging fzoiets waardoor ik zoveel had moeten kotsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog 10 dagen. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ramirez schreef:
Kots korstjes in je neus! FIJN! xd

ja, dat is werkelijk genieten

was btw voedselvergiftiging fzoiets waardoor ik zoveel had moeten kotsen

Jezus lekker verhaal als je net zit te eten :thumbdown: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh mijn god :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weltrusten :surrender: even een beetje slaap inhalen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie moggel :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
Weltrusten :surrender: even een beetje slaap inhalen..


tot ik krampeneerde, en dus niet meer sliep..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 13:30 
 

wat doe je als je geen double layer dvds hebt?
een 80gb harddisk gebruiken en daar een image op branden :P
ik vraag me alleen af of die dan even bootbaar is als een dvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 14:53 
 

Project 141 schreef:
Spelen jullie ook wel eens met google translate? :P gewoon allemaal klinkers doen en dat laten uitspreken xd

als ik op school zit en echt niks te doen heb...

dus eigenlijk nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Spelen jullie ook wel eens met google translate? :P gewoon allemaal klinkers doen en dat laten uitspreken xd

BanHu speelt er ook wel eens mee. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zometeen weer trainen, heb nog geen last van spierpijn.. wel kramp gehad vanmiddag, toen ik sliep, hopelijk vanavond een uitlooptraining :)
Vorige  1 ... 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic