Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

warm :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Heet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ooow wat een heerlijk weer is dit om te gaan trainen, het is hier in utrecht echt goed afgekoeld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

30 graden hier in frankrijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bezig met een TL voor een nieuwe mix, denk dat hij wel aardig origineel is.. :P

Citaat:
01. Arne L II vs Mirko Milano - Astral Shock (Astral Mix)
02. Central Sector - Tonic (Tonic Vrs)
03. Jendrik De Ruvo - Drumcode X (Lacargo Remix)
04. Airheadz - Stanley (Here I Am)(Warp Brothers Remix)
05. Danny C vs John Moon - No Way Out (Original Mix)
06. Gizzy vs. The Hooch - The Trip (Ard und Jorn Remix)
07.
08.
09.
10.
11. Nicci Versaci - Dirty Fatness (LaCargo Remix)
12. Ultraphaze - A New World (Brainkiller Mix)
13. Deep Project - The Fly (Cherry Dee Remix)
14.
15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen jammer van track 7, 8, 9, 10, 14 en 15.
--------------------------------------------------------

Nee, ken er zeker wat niet. Dus wat mij betreft is hij origineel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Alleen jammer van track 7, 8, 9, 10, 14 en 15.


Moet daar nog inderdaad naar kijken, maar dit kwam alvast in me op. De rest moet natuurlijk wel minstens net zo onbekend zijn om het feest compleet te maken. :P

Wil misschien als 15 Kamui - Ghosts (Energy Mix) doen, maar die is denk ik nog iets te bekend.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 19:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet, maar ik hoop wel dat ie wat beter gemixt is dan je vorige 2 sets (met vinyl en CD). Die waren namelijk erg zwak qua mixwerk en dat luisterde niet echt lekker weg.

Maar onbekend werk is altijd +1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vet, maar ik hoop wel dat ie wat beter gemixt is dan je vorige 2 sets (met vinyl en CD). Die waren namelijk erg zwak qua mixwerk en dat luisterde niet echt lekker weg.

Maar onbekend werk is altijd +1 :D

True, mixwerk kan inderdaad een stuk beter. Al was die laatste set (nummer 3) een stuk beter/minder slecht dan de eerste twee. Verder zal deze set met CD-spelers zijn aangezien ik de nummer niet op vinyl heb. ;)

Dit is hem tot nu toe, nog 2 nummertjes erbij even denken..
Citaat:
01. Arne L II vs Mirko Milano - Astral Shock (Astral Mix)
02. Mass in Orbit - The Mission (Global Cee Mix)
03. Central Sector - Tonic (Tonic Vrs)
04. Jendrik De Ruvo - Drumcode X (Lacargo Remix)
05. Tankis & Savietto - Semiramide (MST Rmx)
06. Airheadz - Stanley (Here I Am)(Warp Brothers Remix)
07. Danny C vs John Moon - No Way Out (Original Mix)
08. Gizzy vs. The Hooch - The Trip (Ard und Jorn Remix)
09.
10.
11. Nicci Versaci - Dirty Fatness (LaCargo Remix)
12. Ultraphaze - A New World (Brainkiller Mix)
13. Deep Project - The Fly (Cherry Dee Remix)
14. Kamui - Ghosts (Energy Mix)
15. Ado the Dream - Taintless (Ado & Montorsi Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 20:32 
 

zeau, net gezellig mn zus te eten gehad, heerlijk eten gemaakt :D en hardstikke gezellig buiten gezeten op et dakterras in et zonnetje :cool:
genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk getraind weer, wel last van kramp etc.. maar dat maakt niet uit! ben in 2 dagen tijd gewoon 4kg afgevallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
heerlijk getraind weer, wel last van kramp etc.. maar dat maakt niet uit! ben in 2 dagen tijd gewoon 4kg afgevallen :D


Heb je der zo weer aan als je niet uitkijkt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klopt! maarja dan maar verder aan het mdma-dieet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro maar eens gevraagd op Decibel een onvoorspelbaar setje neer te zetten (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

morgen nog 1 dagje werken :D , en dan vakantie :woot: :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:10 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:16 
 

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:16 
 

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/ :/ :/

daar is deze echt op zn plaats:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:21 
 

kunnen jullie een betere clip maken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je hoort eigenlijk helemaal geen clip te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Traxtorm en Enzyme zijn er ook al mee bezig, maar het lijkt gewoon nergens op. Gewoon lekker tracks maken en geen extra tijd stoppen in clips please.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo heerlijk dagje vandaag :beer:

Lekker met het sloepje weggeweest (L) Heerlijk de hele dag gevaren en vanavond alvast me verjaardag gevierd met familie :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

Was ik nu maar 1 week terug in de tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo heerlijk dagje vandaag :beer:

Lekker met het sloepje weggeweest (L) Heerlijk de hele dag gevaren en vanavond alvast me verjaardag gevierd met familie :beer:


Gefeliciflapstaart maar alvast he :cool:

Ik ga mijn nest eens opzoeken :)
Vorige  1 ... 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic