Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Zeau, net mijn hoofd getondeuseerd. Standje 12 want ik ben een die hard.


Ik deze week ook even
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooo! Heb de 1e training overleefd :D :woot: ben wel gigantisch gesloopt, maar daar staat tegenover, dat ik 4kg kwijt ben en met een heerlijk gevoel op bed lig nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:15 
 

QnalQut schreef:
Zoooo! Heb de 1e training overleefd :D :woot: ben wel gigantisch gesloopt, maar daar staat tegenover, dat ik 4kg kwijt ben en met een heerlijk gevoel op bed lig nu!

Training van wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
Zoooo! Heb de 1e training overleefd :D :woot: ben wel gigantisch gesloopt, maar daar staat tegenover, dat ik 4kg kwijt ben en met een heerlijk gevoel op bed lig nu!

pep gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
QnalQut schreef:
Zoooo! Heb de 1e training overleefd :D :woot: ben wel gigantisch gesloopt, maar daar staat tegenover, dat ik 4kg kwijt ben en met een heerlijk gevoel op bed lig nu!

Training van wat?

Aftrekken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:17 
 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
QnalQut schreef:
Zoooo! Heb de 1e training overleefd :D :woot: ben wel gigantisch gesloopt, maar daar staat tegenover, dat ik 4kg kwijt ben en met een heerlijk gevoel op bed lig nu!

Training van wat?

Aftrekken...

OKE, wat leer je daar dan zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dubbel flopsen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Selectietrainingen voetbal, en nee ik ben geen facking junk robertoo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga pittten :yawn: Vannacht aanrijden voor 2 weekjes Rimini :cool:

Laters everiebuddie
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:25 
 

wootum schreef:
Ik ga pittten :yawn: Vannacht aanrijden voor 2 weekjes Rimini :cool:

Laters everiebuddie

Toedeloe
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:04 
 

wootum schreef:
Ik ga pittten :yawn: Vannacht aanrijden voor 2 weekjes Rimini :cool:

Laters everiebuddie

Voorzichtig rijden en genoeg pauzeren he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lag HT er net bij jullie ook uit? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yessss

Zometeen nog ff 2 boterhammen eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Lag HT er net bij jullie ook uit? :huh:

Forumonderhoud gok ik, moet soms he
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Martin schreef:
Lag HT er net bij jullie ook uit? :huh:

Forumonderhoud gok ik, moet soms he

dat zou het dan zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:50 
 

Martin schreef:
Lag HT er net bij jullie ook uit? :huh:

gister wel ff, rond dezelfde tijd volges mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Martin schreef:
Lag HT er net bij jullie ook uit? :huh:

gister wel ff, rond dezelfde tijd volges mij

dagelijkse onderhoud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Yessss

Zometeen nog ff 2 boterhammen eten.


Wanneer ga jij eens een avatar nemen, dan herken je de poster sneller :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb jij een leuke voor me dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Heb jij een leuke voor me dan? :P



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Das nog een goed idee ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:40 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij nader inzien dus toch niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn dat goede pillen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent een pil xd
Vorige  1 ... 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic