Middag, vanaf het gardameer!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Benieuwd of er ook nog een Thrillogy megamix van Headhunterz komt. 
Zo weer thuis van een topvakantie!!!
nu weer even heel Hardtraxx terug kijken
nu weer even heel Hardtraxx terug kijken
Jammer dat B2S de 3e episode van HWS ziet als de megamix van Headhunterz voor Thrillogy.
Gister thuis gekomen van vakanbtie en lekker 18 uur bijgeslapen 
hopsakee! vanavond dan eindelijk de langverwachte 1e selectie training.. even een klein reportje; ik kan me eigen vanaf nu bewijzen voor het 1e of 2e, van onze voetbalclub..
ik heb vannacht 2u geslapen, voel me flink beroerd nu, hoest me nog steeds de longen uit me lijf.. ben echt kapot op, val bijna in slaap.. dus de aanloop is al niet best..
hopelijk kan ik nog wel wat uit gaan richten, maar zoals ik me nu voel, word het hem niet
ik heb vannacht 2u geslapen, voel me flink beroerd nu, hoest me nog steeds de longen uit me lijf.. ben echt kapot op, val bijna in slaap.. dus de aanloop is al niet best..
hopelijk kan ik nog wel wat uit gaan richten, maar zoals ik me nu voel, word het hem niet
lijntje pep doet wonderenQnalQut wrote:hopsakee! vanavond dan eindelijk de langverwachte 1e selectie training.. even een klein reportje; ik kan me eigen vanaf nu bewijzen voor het 1e of 2e, van onze voetbalclub..
sowieso geen pep voor een training
ik ga kapot dan sowieso!

Pilletje?QnalQut wrote:sowieso geen pep voor een trainingik ga kapot dan sowieso!
![]()
whahahahahahQnalQut wrote:ik ben geen junk robert..
wil je me soms wat vertellen robertooo?
not true that niggah!roberttt wrote:Ja je bent wel een junkie
Echt veel is er niet gebeurd.Kevin-Raw wrote:Nu weer even heel Hardtraxx terug kijken
Nee daar ben ik ook achter gekomen, weinig leuke nieuwtjes , weinig nieuwe releases en nieuwe tracks :STiMOTHYb wrote:Echt veel is er niet gebeurd.Kevin-Raw wrote:Nu weer even heel Hardtraxx terug kijken
bekijk het van de positieve kant! je bent op het goede moment op vakantie gegaan!Kevin-Raw wrote:Nee daar ben ik ook achter gekomen, weinig leuke nieuwtjes , weinig nieuwe releases en nieuwe tracks :STiMOTHYb wrote:Echt veel is er niet gebeurd.Kevin-Raw wrote:Nu weer even heel Hardtraxx terug kijken
Buiten Hardtraxx om wel, maar dat is andere zaakTiMOTHYb wrote:Echt veel is er niet gebeurd.Kevin-Raw wrote:Nu weer even heel Hardtraxx terug kijken
-
G
Tja, in de wereld gebeurd veel.
-
E
vandaag cursus gehad industrieel schoonmaker.
even beetje met een zware HD-Spuit wat heen en weer swaffelen en je krijgt diploma
even beetje met een zware HD-Spuit wat heen en weer swaffelen en je krijgt diploma
Industrial Cleaninglady... Leuke termbiscuit wrote:vandaag cursus gehad industrieel schoonmaker.![]()
Vooral dat woord industrialChukkels wrote:Industrial Cleaninglady... Leuke termbiscuit wrote:vandaag cursus gehad industrieel schoonmaker.![]()
-
E
alleen maar helden hier op t forum

-
G
spuiten in Full HDbiscuit wrote:vandaag cursus gehad industrieel schoonmaker.![]()
-
B
Zeau, net mijn hoofd getondeuseerd. Standje 12 want ik ben een die hard.