Lol op 1:46 staan Titan en Chain Reaction (?) daar ineens haha wat een kerel die Titan.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha heb ik gewoon heel de tijd naast die gozer gestaan zonder door te hebben dat het Chain Reaction was 
Volgens mij is het hem niet, wat ik er zo van kan zien.dawasiknie wrote:Haha heb ik gewoon heel de tijd naast die gozer gestaan zonder door te hebben dat het Chain Reaction was
Is hem niet, chain reaction had ook een blauw met wit vest aanDaveytl wrote:Volgens mij is het hem niet, wat ik er zo van kan zien.dawasiknie wrote:Haha heb ik gewoon heel de tijd naast die gozer gestaan zonder door te hebben dat het Chain Reaction was
hoppa, lekker losgaan op everything change hier
wat een heldig nummer
Ik zag net een nieuwe youtube upload van mastersofhardcore official, werd meteen privé gezet
"Trailer hi q"
New evenement?
"Trailer hi q"
New evenement?
zodan, me benauwdheid zakt flink weg eindelijk! pas 1 pufje gehad vandaag, tegenover 7/8 op zaterdag 
-
T
Ja dat is de masters in belgië dus zou heel goed kunnen.Project 141 wrote:Op Dominator was ook een stand met de premiere van de trailer van MoH: Depths of Despair. Misschien die?hardaddict wrote:Ik zag net een nieuwe youtube upload van mastersofhardcore official, werd meteen privé gezet
"Trailer hi q"
New evenement?
Hi q zal wel high quality zijn.hardaddict wrote:Ik zag net een nieuwe youtube upload van mastersofhardcore official, werd meteen privé gezet
"Trailer hi q"
New evenement?
-
G
iddParvuz wrote:Hi q zal wel high quality zijn.hardaddict wrote:Ik zag net een nieuwe youtube upload van mastersofhardcore official, werd meteen privé gezet
"Trailer hi q"
New evenement?Niet een nieuw feest concept.
wat een relaxte dag heb ik gehad vandaag 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
TRASHER!
Ja maar dan zou je toch HQ of hq neer zetten en niet Hi qKSwoosh wrote:iddParvuz wrote:Hi q zal wel high quality zijn.hardaddict wrote:Ik zag net een nieuwe youtube upload van mastersofhardcore official, werd meteen privé gezet
"Trailer hi q"
New evenement?Niet een nieuw feest concept.
Haha, titan zal zich wel dood geërgerd hebben xDJolle wrote:Lol op 1:46 staan Titan en Chain Reaction (?) daar ineens haha wat een kerel die Titan.
Weinig tijd voor hardtraxx de laatste dagen, druk aan 't werk
Als dit het grote almachtige zever topic is,
dan is dit zever
dan is dit zever
Net Noisia feat Foreign Beggers - Shellshock ontdekt...wat een belachelijk dikke plaat...
Voor geïnteresseerden:
View on YouTube
Voor geïnteresseerden:
View on YouTube
faal..
maar ik ga slapen! weltrusten
maar ik ga slapen! weltrusten
-
C
zieke plaat! 
-
T
Ik kwam net een feest tegen dat heet Frenchcore s'il vous plaît! Toen ik die naam alleen al zag kwam ik denk ik 8 keer klaar 
Nou jongens en meisjes, jullie zullen mij denk ik 1,5 week niet meer @ Hardtraxx zien.
Dus geniet er ff van zolang het kan
-
T
Geniet er van kerelDaveytl wrote:Nou jongens en meisjes, jullie zullen mij denk ik 1,5 week niet meer @ Hardtraxx zien.
-
G
Project 141 wrote:Truste