Zo tijd om uit bed te komen.
Enigste nadeel ben al me nummers kwijt
Kan je via bluetooth toch gewoon over zetten? Kon tenminste wel van m'n N95 > HTC Sensationroberttt wrote:Nieuwe telefoon binnenGalaxy 2
![]()
Enigste nadeel ben al me nummers kwijtkut iphone
Ik reed zondagmiddag samen met banaanslak naar zijn huis toe vanaf echte_oostzaner zijn huis.roberttt wrote:Wat was er dan gebeurt?>Hoofdcoach wrote:Net naar schadebedrijf geweest... Schatting: 1250€
Hopelijk kan ik dat verhalen op de verkeersregelaars/hun bedrijf
Blitterswijck, kom ik een paar x in de week voor mn werk. Woont geen 10 manbiscuit wrote:die gillian waarvan de foto in het lekkere wijven topic staat is nu officieel gezien als hardtraxx newbie op het forum!
heren, het jachtseizoen is geopend.
maar waarom kom je daar?wootum wrote:Blitterswijck, kom ik een paar x in de week voor mn werk. Woont geen 10 manbiscuit wrote:die gillian waarvan de foto in het lekkere wijven topic staat is nu officieel gezien als hardtraxx newbie op het forum!
heren, het jachtseizoen is geopend.
Werk bij een verfgroothandel. Dus verf etc bezorgen bij schildersbedrijven.biscuit wrote:maar waarom kom je daar?wootum wrote:Blitterswijck, kom ik een paar x in de week voor mn werk. Woont geen 10 manbiscuit wrote:die gillian waarvan de foto in het lekkere wijven topic staat is nu officieel gezien als hardtraxx newbie op het forum!
heren, het jachtseizoen is geopend.wat doe je voor werk?
Nee, daar moet ik het gewoon bij iemand thuis afleveren. Alleen in dat gat laten ze gewoon alles open staan, kunt overal naar binne lopebiscuit wrote:hebben ze daar een verfwinkel?
wootum wrote:Nee, daar moet ik het gewoon bij iemand thuis afleveren. Alleen in dat gat laten ze gewoon alles open staan, kunt overal naar binne lopebiscuit wrote:hebben ze daar een verfwinkel?
biscuit wrote:vandaar al die inbraken zonder beschaqdiging aan de deur of aan het kozijn
Hoofdcoach wrote:Ik reed zondagmiddag samen met banaanslak naar zijn huis toe vanaf echte_oostzaner zijn huis.roberttt wrote:Wat was er dan gebeurt?>Hoofdcoach wrote:Net naar schadebedrijf geweest... Schatting: 1250€
Hopelijk kan ik dat verhalen op de verkeersregelaars/hun bedrijf
Reden nog geen 5 minuten naderde ik een kruispunt waar verkeersregelaars stonden.. die regelaar gebaren maken dat ik door mocht rijden dus dat deed ik. Geeft opeens een andere regelaar ook een doorrijd gebaar aan een andere rij auto's dus toen ik al op het kruispunt was kwam er opeens een auto voor me moest vol remmen maar het was nat dus gleed door boem...![]()
![]()
Regelaars hebben toegegeven dat ze fout zaten en heb getuige enz... Politie was er ook bij en die hebben het in de computer gezet.. dus komt wel goed denk ik. Deuk moet eruit, nieuwe koplamp+knipper+bumper + nog wat andere schade
sjobie wrote:EforceNL Edward Aandewiel
Busy with a anthem at the moment...
?
Qlimax anthem denk ik.sjobie wrote:EforceNL Edward Aandewiel
?
Ik zeg toch Defqon 2012 anthemParvuz wrote:Qlimax anthem denk ik.sjobie wrote:EforceNL Edward Aandewiel
?