Die moest toch raw worden? Denk ik niet dusD-Nemacyst wrote:Decibel Remix ?
Misschien Lost In Dreams remix?
Die moest toch raw worden? Denk ik niet dusD-Nemacyst wrote:Decibel Remix ?
Dream Village denk iksjobie wrote:EforceNL Edward Aandewiel
Busy with a anthem at the moment...
?
Refurbished = Gerenoveerd. Dus die is tweedehands en opgeknapt.D-Nemacyst wrote:Wat is het verschil tussen
http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Rel ... 003607-000
en
http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Rel ... 004188-000
Want ik heb geen idee wat factory refurbished is. Iets met een furby ofzo..
En t scheelt wel degelijk een beste bol geld.
Is het zo erg?robkuh1990 wrote:wat ben ik blij als overmorgen mijn kop weer bekant kaal is
Jij kijkt films tijdens TMS?Parvuz wrote:Zo mooi 2 films kijken op rtl7.Notorious en 8Mile.
MULTITASKING!wootum wrote:Jij kijkt films tijdens TMS?Parvuz wrote:Zo mooi 2 films kijken op rtl7.Notorious en 8Mile.
Da kunne alleen vrouwen.biscuit wrote:MULTITASKING!wootum wrote:Jij kijkt films tijdens TMS?Parvuz wrote:Zo mooi 2 films kijken op rtl7.Notorious en 8Mile.
mannen met een vagina kunnen t ook.wootum wrote:Da kunne alleen vrouwen.biscuit wrote:MULTITASKING!wootum wrote:
Jij kijkt films tijdens TMS?
nee. moet ik t even laten zien, mn tuinslang?QnalQut wrote:dat wil dus zeggen, dat je een vrouw bent biscuit?
ik zit op dit moment eerder te denken aan een zuignap systeem..biscuit wrote:nee. moet ik t even laten zien, mn tuinslang?QnalQut wrote:dat wil dus zeggen, dat je een vrouw bent biscuit?
QnalQut wrote:ik zit op dit moment eerder te denken aan een zuignap systeem..biscuit wrote:nee. moet ik t even laten zien, mn tuinslang?QnalQut wrote:dat wil dus zeggen, dat je een vrouw bent biscuit?
maar als dat er net zo uit ziet als je hoofd.. dan heb ik er een hardhoofd in dat het een tuinslang is

TMS luister ik andere keer wel.wootum wrote:Jij kijkt films tijdens TMS?Parvuz wrote:Zo mooi 2 films kijken op rtl7.Notorious en 8Mile.
Parvuz wrote:TMS luister ik andere keer wel.wootum wrote:Jij kijkt films tijdens TMS?Parvuz wrote:Zo mooi 2 films kijken op rtl7.Notorious en 8Mile.
Kan het nu toch niet op vol volume luisteren. Zusje in bed.