Yo is goed je zal ze ergens de komende dagen wel zien verschijnen 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Waar zet je ze nou neer? Of mail je ze?dawasiknie wrote:Yo is goed je zal ze ergens de komende dagen wel zien verschijnen
-
C
Zo... Dat was me een avondje wel... Volle bak en nog alles moeten poetsen...
Maar nu heb ik 2.5 week geen opkijken naar restaurant omdat die dicht is
Over 6 uur gaat de wekker weer en dan begint 3 weken vakantie werk a 40 uur de week
Maar nu heb ik 2.5 week geen opkijken naar restaurant omdat die dicht is
Over 6 uur gaat de wekker weer en dan begint 3 weken vakantie werk a 40 uur de week
Kga maar ff jointje roken, kan ik tenminste slapen
(niet dat ik dit elke nacht nodig heb)
Zo nu kan ik heerlijk slapen
..trusten mensen 
Vanavond. Ga nu eerst even werken. Heb gvd nog steeds een verlepte kop...Iris93 wrote:Waar zet je ze nou neer? Of mail je ze?dawasiknie wrote:Yo is goed je zal ze ergens de komende dagen wel zien verschijnen
Kopje koffie of thee met suiker doet wonderendawasiknie wrote:Vanavond. Ga nu eerst even werken. Heb gvd nog steeds een verlepte kop...Iris93 wrote:Waar zet je ze nou neer? Of mail je ze?dawasiknie wrote:Yo is goed je zal ze ergens de komende dagen wel zien verschijnen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Stapte net mijn bed uit kon gewoon niet lopen 
HahaHoofdcoach wrote:Stapte net mijn bed uit kon gewoon niet lopen
En ik heb net het klokje rond geslapen 
Ik sta gewoon weer op de werkvloer..
ik zo ook weer
voor een dagje van 8.30 uur. wordt weer lang doorhalen vandaag.
gvd ik ben echt niet vooruit te branden op me werk
ik sliep ook pas om 4 uur ofzo vannacht
gelukkig hoef ik vandaag maar 10 uur te werken in totaal :')
10 uur?!Pommer wrote:gvd ik ben echt niet vooruit te branden op me werkik sliep ook pas om 4 uur ofzo vannacht
![]()
Haha jah ik heb ook fucking spierpijn, vooral in me schouders, en die gebruik ik juist het meest met mijn werkNando wrote:10 uur?!Pommer wrote:gvd ik ben echt niet vooruit te branden op me werkik sliep ook pas om 4 uur ofzo vannacht
![]()
gelukkig hoef ik vandaag maar 10 uur te werken in totaal :')Ik moet half 5 beginnen, tot half 10. Ben benieuwd hoe dat gaat lukken met deze spierpijn.
Maarja ik werk elke dag in principe 10 uur, maar de ene x is het werk af en kan ik eerder naar huis en de andere x niet, alleen vandaag gaat dat niet gebeuren ben ik bang
Ja ik ook in m'n schouders, en m'n armen zijn ook naar de klote.
Hmm oke, balen. Wat voor werk doe je dan?
Haha oke nou succes dan
Ik ben kipfileerder haha, dus de hele dag snijen & kratten/stapels tillen etc.
Maar gelukkig heb ik vanaf donderdag vakantie
Maar gelukkig heb ik vanaf donderdag vakantie
Haha oke, lachen! Apart baantje.
Wel nice dat je donderdag vakantie hebt!
Jah zeker, iedereen uit het dorp werkt in de vis of bakkerij, en van mijn vriendengroepje toevallig 5 vd 8 in de kip hahaNando wrote:Haha oke, lachen! Apart baantje.Wel nice dat je donderdag vakantie hebt!
Maarja ik moet weer gaan, tot vanavond
Kip is dan ook wel de shit.
Werkse!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Net naar schadebedrijf geweest... Schatting: 1250€
Hopelijk kan ik dat verhalen op de verkeersregelaars/hun bedrijf
Zo, afgewerkt. Weer een dag dichter bij de vakantie!
Wat was er dan gebeurt?>Hoofdcoach wrote:Net naar schadebedrijf geweest... Schatting: 1250€
En weer 100 % boven water, gisteravond teruggekomen van 10 dagen Lloret meteen me graf ingedoken en net weer ontwaakt en al me slaaptekort ingehaald. Wat een top vakantie was het.
Wel genoeg house gehoord voor het komende jaar dus nu maar weer op naar The Qontinent, Decibel, en Q-Baas natuurlijk.
Wel genoeg house gehoord voor het komende jaar dus nu maar weer op naar The Qontinent, Decibel, en Q-Baas natuurlijk.