Aha, ik vind er niks stoers aan.tommetjeuh wrote:dat is toch mega stoer jongensbegrijp dat nou
Ik ga nu ''tv kijken'' met mijn poes..
Als je snapt wat ik bedoel tenminste.
Aha, ik vind er niks stoers aan.tommetjeuh wrote:dat is toch mega stoer jongensbegrijp dat nou
ik ga zes koeien melken met een pet opOlijfboompje wrote:Aha, ik vind er niks stoers aan.tommetjeuh wrote:dat is toch mega stoer jongensbegrijp dat nou
Ik ga nu ''tv kijken'' met mijn poes..
Als je snapt wat ik bedoel tenminste.
Damn, waarom heb ik dat geluk nou nooit?tommetjeuh wrote: ik ga zes koeien melken met een pet op
Masturberen?roberttt wrote:Ga eerst tv kijken met me 2de persoonlijkheid en daarna slapen
Het lukte mij gewoon.roberttt wrote:nee jo dat doe ik niet op een zondag..
Ja en je bent 2 uur verderOlijfboompje wrote:Het lukte mij gewoon.roberttt wrote:nee jo dat doe ik niet op een zondag..
Zonder pijn.
Echt te gek.
Duurde 5 minuten ofzo.roberttt wrote:Ja en je bent 2 uur verderOlijfboompje wrote:Het lukte mij gewoon.roberttt wrote:nee jo dat doe ik niet op een zondag..
Zonder pijn.
Echt te gek.
Olijfboompje wrote: Duurde 5 minuten ofzo.
Olijfboompje wrote: Waarom wil je dit überhaupt aan Hardtraxx laten weten?
Achja, ik en mijn simpele ziel.
Dit deed ik expres om te kijken of mensen het door zouden hebben.Nando wrote:Olijfboompje wrote: Duurde 5 minuten ofzo.Olijfboompje wrote: Waarom wil je dit überhaupt aan Hardtraxx laten weten?
Achja, ik en mijn simpele ziel.
Uhuh, ik heet dan ook geen Nando.Nando wrote:Zou ik ook zeggen.
Mja mijn weekend eindigde toch in een baalweekend door een aanrijding (niet mijn schulddawasiknie wrote:Dit weekend kan echt in de boeks. Dé tering haha
Ik wil mijn foto's wel even zien :pdawasiknie wrote:Filmpjes wel. Ik denk dat van de foto's 90% niet het levenslicht zullen zien...
dawasiknie wrote:Filmpjes wel. Ik denk dat van de foto's 90% niet het levenslicht zullen zien...
Zet de foto´s dan als friends only op partyflockdawasiknie wrote:Filmpjes wel. Ik denk dat van de foto's 90% niet het levenslicht zullen zien...
fap materiaalHoofdcoach wrote:dawasiknie wrote:Filmpjes wel. Ik denk dat van de foto's 90% niet het levenslicht zullen zien...ook niet op je PF, is het zo erg?
je mag ze ook mailen van mij zodat ik ze in mijn prive collectie kan doen
roberttt wrote:fap materiaalHoofdcoach wrote:dawasiknie wrote:Filmpjes wel. Ik denk dat van de foto's 90% niet het levenslicht zullen zien...ook niet op je PF, is het zo erg?
je mag ze ook mailen van mij zodat ik ze in mijn prive collectie kan doen