TiMOTHYb schreef:
katamaran schreef:
De bedoeling was gewoon elke dag lekker aan het strand liggen, naja, hebben we ook 2 dagen gedaan. Rest was wel dramatisch door de wind.
Okay, ik wou zeggen. Was er toevallig Dinsdag maar echt veel meer kun je er niet doen hè? Wij zijn maar een uur of 3 in dat zwembad gaan liggen omdat we niet meer wisten wat we met onszelf aan moesten daaro. Kan me voorstellen dat het op zich wel leuk is als het 30 graden is dat wel.
Naja, wij waren er 4 avonden, alle keren naar dezelfde club geweest. Er waren nog wel andere uitgaansgelegenheden, maar daar was het een stuk minder druk en zag er ook niet echt leuk uit. Nadeel was dat we elke avond naar dezelfde nummers moesten luisteren, dezelfde DJ, dus ja. En het was stop & play, en alleen maar de aller populairste kut dirty house nummers. Achja, was wel gezellig binnen. En de eerste avond was wel om te janken, qua muziek dan, komt die DJ om 2 uur ongeveer aanzetten met ''Huh?''. Ik zo denken, hmm eindelijk los gaan. Los gegaan op Huh?, komt Darude - Sandstorm. Heel vet nummer, maar beetje een rare opbouw. En daarna kwam direct, ja natuurlijk, Nobody Said It Was Easy. En als harde afsluiter kwam ook nog even Bruno Mars - Lazy Song. Hahahaha :'). Die DJ was gewoon om te janken.