dezeOlijfboompje wrote:Welke lui?Skedoedelefloeps wrote:Kijk op zo'n moment zet ik m'n vraagtekens bij deze lui

dezeOlijfboompje wrote:Welke lui?Skedoedelefloeps wrote:Kijk op zo'n moment zet ik m'n vraagtekens bij deze lui

Over een knuffelfietsOlijfboompje wrote:Knuffels fietsen over?Chukkels wrote:Over knuffels fietsenOlijfboompje wrote:![]()
Over fietsen knuffelen dan?
Fuuuu.Skedoedelefloeps wrote:
De stemmen in m'n hoofd
"No no, master would never hurt Robin! Skedoedel! Skedoedel!"
of is dit een nerd verwijzing naar LOTR?
YMCAtommetjeuh wrote: deze
Knuffel een fiets over?Chukkels wrote: Over een knuffelfiets
Je bent aan het hallucineren, die stemmen bestaan helemaal niet!Skedoedelefloeps wrote:De stemmen in m'n hoofdOlijfboompje wrote:Welke lui?Skedoedelefloeps wrote:Kijk op zo'n moment zet ik m'n vraagtekens bij deze lui
"No no, master would never hurt Robin! Skedoedel! Skedoedel!"
of is dit een nerd verwijzing naar LOTR?
Olijfboompje wrote: Knuffel een fiets over knuffels!
And Daniël strikes again!Skedoedelefloeps wrote:Stiekem wel, maar alleen op zaterdagen!
Wtfux?!Skedoedelefloeps wrote:Stiekem wel, maar alleen op zaterdagen!
Wut se fuck?Chukkels wrote: And Daniël strikes again!![]()
Hij sleurt iedereen mee in z'n behoeftes naar de chemicale middelen
Dat denken schizo's en borderliners ookSkedoedelefloeps wrote:Ik ben geen skitzo, ben een hele normale jongen
You know what I meanOlijfboompje wrote:Wut se fuck?Chukkels wrote: And Daniël strikes again!![]()
Hij sleurt iedereen mee in z'n behoeftes naar de chemicale middelen
Had het na 19 jaar wel gemerkt denk ik, iig de mensen om me heen wel. Me no schizofreen.Olijfboompje wrote:Dat denken schizo's en borderliners ookSkedoedelefloeps wrote:Ik ben geen skitzo, ben een hele normale jongen
Psychoses komen meestal pas op rond de vroege volwassenheid oftewel de periode van 18-25Skedoedelefloeps wrote:
Had het na 19 jaar wel gemerkt denk ik, iig de mensen om me heen wel. Me no schizofreen.
Enlighten me, oh chemical Baron.Chukkels wrote: You know what I mean
Dus niet altijd.. I rest my caseOlijfboompje wrote:Psychoses komen meestal pas op rond de vroege volwassenheid oftewel de periode van 18-25Skedoedelefloeps wrote:
Had het na 19 jaar wel gemerkt denk ik, iig de mensen om me heen wel. Me no schizofreen.
Enlighten me, oh chemical Baron.Chukkels wrote: You know what I mean
Of misschien wel..I stand by my caseSkedoedelefloeps wrote:
Dus niet altijd.. I rest my case
de vraag van vandaagMartin wrote:Watskebeurt met onze hslover eigenlijk?
Dit is een mogelijkheid binnen het ruimte tijd continuüm!tommetjeuh wrote:of misschien zijn we allemaal aliens
dat had ik zelf gepostQnalQut wrote:de vraag van vandaagMartin wrote:Watskebeurt met onze hslover eigenlijk?![]()
, moet je even het nieuws lezen, er waren 2 mensen in middelburg vermoord.. dat was geloof ik in de buurt van onze hslover
Iemand heeft op ~ gedrukt en toen /lifeban hardstylelover1997 gedaanMartin wrote:Watskebeurt met onze hslover eigenlijk?
Ik denk dat ze beetje geschrokken is van gisterSkedoedelefloeps wrote:Dat meisje is pas 14 he, even rustiger over d'r praten mensen dis anders sneu.