Dude...gewoon...nee.Nando wrote: Kan ook leuk zijn.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Volgens mij begrijp je me verkeerd.Olijfboompje wrote:Dude...gewoon...nee.Nando wrote: Kan ook leuk zijn.
Oooh zoo, haha, alleen je geeft wel een verkeerde indruk met betrekking tot de context waarin wij spraken.Nando wrote:Volgens mij begrijp je me verkeerd.Olijfboompje wrote:Dude...gewoon...nee.Nando wrote: Kan ook leuk zijn.Ik bedoel niet perse DIE gedachte, gewoon over het algemeen.
Ik zeg het volgende;
Chukkels wrote:Dit gaat te furrrrrrrrrrrrrr.
Gaat niet te fur.
Wilde fantasie is baas. 
Niet waarin jij en ik elkaars paal knuffelenNando wrote:Gaat niet te fur.Wilde fantasie is baas.
Ik zet net een stukje kaas te eten, moest deze tekst nou echt op mijn beeldscherm verschijnen?!Olijfboompje wrote:Niet waarin jij en ik elkaars paal knuffelenNando wrote:Gaat niet te fur.Wilde fantasie is baas.
Daarom zeg ik ook dat het niet om die gedachte ging.Olijfboompje wrote:Niet waarin jij en ik elkaars paal knuffelenNando wrote:Gaat niet te fur.Wilde fantasie is baas.
Met Iris fantasie is het mogelijk dat wij jou paal gaan knuffelenChukkels wrote:Ik zet net een stukje kaas te eten, moest deze tekst nou echt op mijn beeldscherm verschijnen?!Olijfboompje wrote:Niet waarin jij en ik elkaars paal knuffelenNando wrote:Gaat niet te fur.Wilde fantasie is baas.
-
E
prachtig: palen knuffelen
real love here
real love here
Beter doe ik er wat aan.Olijfboompje wrote: Met Iris fantasie is het mogelijk dat wij jou paal gaan knuffelen
biscuit wrote:prachtig: palen knuffelen![]()
real love here
Soms heb ik egt mijn vraagtekens bij joubiscuit wrote:prachtig: palen knuffelen![]()
real love here
Hier moet je inderdaad wat aan gaan doenNando wrote:Beter doe ik er wat aan.Olijfboompje wrote: Met Iris fantasie is het mogelijk dat wij jou paal gaan knuffelen![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Soms heb ik m'n vraagtekens bij Daniel en Chukkels en Nando... en mezelf. Kan het iig niet over palen knuffelen gaan? 
Gaat het een keer niet over drugs, is het nog niet goedSkedoedelefloeps wrote:Soms heb ik m'n vraagtekens bij Daniel en Chukkels en Nando... en mezelf. Kan het iig niet over palen knuffelen gaan?
Skedoedelefloeps wrote:Soms heb ik m'n vraagtekens bij Daniel en Chukkels en Nando... en mezelf. Kan het iig niet over palen knuffelen gaan?
Over fietsen knuffelen dan?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Heb ik liever dat het over triptruffels gaat dan gay shitChukkels wrote:Gaat het een keer niet over drugs, is het nog niet goedSkedoedelefloeps wrote:Soms heb ik m'n vraagtekens bij Daniel en Chukkels en Nando... en mezelf. Kan het iig niet over palen knuffelen gaan?
Over knuffels fietsenOlijfboompje wrote:Skedoedelefloeps wrote:Soms heb ik m'n vraagtekens bij Daniel en Chukkels en Nando... en mezelf. Kan het iig niet over palen knuffelen gaan?![]()
Maar wat?Olijfboompje wrote:Hier moet je inderdaad wat aan gaan doenNando wrote:Beter doe ik er wat aan.Olijfboompje wrote: Met Iris fantasie is het mogelijk dat wij jou paal gaan knuffelen![]()
![]()
Knuffels fietsen over?Chukkels wrote:Over knuffels fietsenOlijfboompje wrote:Skedoedelefloeps wrote:Soms heb ik m'n vraagtekens bij Daniel en Chukkels en Nando... en mezelf. Kan het iig niet over palen knuffelen gaan?![]()
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Kijk op zo'n moment zet ik m'n vraagtekens bij deze lui 
Ik op dit moment ook.Skedoedelefloeps wrote:Kijk op zo'n moment zet ik m'n vraagtekens bij deze lui
Welke lui?Skedoedelefloeps wrote:Kijk op zo'n moment zet ik m'n vraagtekens bij deze lui
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
De stemmen in m'n hoofdOlijfboompje wrote:Welke lui?Skedoedelefloeps wrote:Kijk op zo'n moment zet ik m'n vraagtekens bij deze lui
"No no, master would never hurt Robin! Skedoedel! Skedoedel!"
of is dit een nerd verwijzing naar LOTR?