Jah misschien was het nog wat te vroeg om al bij dr te blijven slapen... sorry mensenhardaddict wrote:Ik denk dat ze beetje geschrokken is van gisterSkedoedelefloeps wrote:Dat meisje is pas 14 he, even rustiger over d'r praten mensen dis anders sneu.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Met die bier penis van jou wel ja.Pommer wrote:Jah misschien was het nog wat te vroeg om al bij dr te blijven slapen... sorry mensenhardaddict wrote:Ik denk dat ze beetje geschrokken is van gisterSkedoedelefloeps wrote:Dat meisje is pas 14 he, even rustiger over d'r praten mensen dis anders sneu.
-
E
Pommer wrote:Jah misschien was het nog wat te vroeg om al bij dr te blijven slapen... sorry mensenhardaddict wrote:Ik denk dat ze beetje geschrokken is van gisterSkedoedelefloeps wrote:Dat meisje is pas 14 he, even rustiger over d'r praten mensen dis anders sneu.
prachtig.
mare: iemand die naar de venrayse kermis komt?
ik was laatst voor het eerst serieus naar een kermis, hele happening daar in brabant 
De plek waar je vrouwen ontmoettommetjeuh wrote:ik was laatst voor het eerst serieus naar een kermis, hele happening daar in brabant
-
E
venrayse is een na grootste na die van tilburg.

haha mn brabantse vriendin heb ik toch echt hier in het westen ontmoetenOlijfboompje wrote:De plek waar je vrouwen ontmoettommetjeuh wrote:ik was laatst voor het eerst serieus naar een kermis, hele happening daar in brabant
Dan heeft jou vriendin smaaktommetjeuh wrote:haha mn brabantse vriendin heb ik toch echt hier in het westen ontmoetenOlijfboompje wrote:De plek waar je vrouwen ontmoettommetjeuh wrote:ik was laatst voor het eerst serieus naar een kermis, hele happening daar in brabant
Zuid Hollandse boys zijn de ekte ekte
ben een tukker die in noord holland woont, net een paar km boven zuid holland
maar smaakt heeft ze wel al zeg ik het zelf
Oke oke...tommetjeuh wrote:ben een tukker die in noord holland woont, net een paar km boven zuid holland![]()
Ik neem mijn woorden terug.
Niks persoonlijks man
Jaloers dat ik je vriendinnetje af gepakt heb?Olijfboompje wrote: Met die bier penis van jou wel ja.

waarom doet dit dan zon pijn van binnenOlijfboompje wrote:Oke oke...tommetjeuh wrote:ben een tukker die in noord holland woont, net een paar km boven zuid holland![]()
Ik neem mijn woorden terug.
Niks persoonlijks man![]()
Welk vriendinnetje?Pommer wrote:Jaloers dat ik je vriendinnetje af gepakt heb?Olijfboompje wrote: Met die bier penis van jou wel ja.
Dit komt...omdat je zelf ook wel beseft dat je in zuid holland thuis hoort!tommetjeuh wrote: waarom doet dit dan zon pijn van binnen
ik heb lang nagedacht en denk dat ik in uganda thuishoor
Wie was verliefd op mij?Pommer wrote:ze was toch verliefd op je
Ik snap je keuze.tommetjeuh wrote:ik heb lang nagedacht en denk dat ik in uganda thuishoor
Waarom ook alweer?
Warom???!!!tommetjeuh wrote:ik heb lang nagedacht en denk dat ik in uganda thuishoor
defqon uganda komt volgend jaar weer terug, er is in het afgelopen jaar genoeg drinken en voedsel bij elkaar gespaart voor de catering 
Wut, wut,tommetjeuh wrote:defqon uganda komt volgend jaar weer terug, er is in het afgelopen jaar genoeg drinken en voedsel bij elkaar gespaart voor de catering
In the butt!
Pfff vette mafkeestommetjeuh wrote:defqon uganda komt volgend jaar weer terug, er is in het afgelopen jaar genoeg drinken en voedsel bij elkaar gespaart voor de catering
Op wie ben je verliefd?Olijfboompje wrote:Wie was verliefd op mij?Pommer wrote:ze was toch verliefd op je
ik heet geen kees ik ben tom, better recognize
Op wie ben jij verliefd?Pommer wrote:Op wie ben je verliefd?Olijfboompje wrote:Wie was verliefd op mij?Pommer wrote:ze was toch verliefd op je
Ik ben verliefd op degene op wie jij verliefd bentOlijfboompje wrote:Op wie ben jij verliefd?Pommer wrote:Op wie ben je verliefd?Olijfboompje wrote: Wie was verliefd op mij?