Zie ik je wel een keer in de stad, of bij loos ofzoSkedoedelefloeps wrote:Dus ik behoor tot de Nederlanders die eerder Duitsland in zijn dan hun eigen hoofdstad, maar vanaf september is de bedoeling dat ik in Tilburg ga wonen, dus in het gezellige Brabant, althans dat maken ze je dan wijs
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Jeeej, na 2 dagen werken en een weekend met mn meisje heb ik weer tijd voor HT haha. 
Brabant is gezelligstefaneke wrote:Zie ik je wel een keer in de stad, of bij loos ofzoSkedoedelefloeps wrote:Dus ik behoor tot de Nederlanders die eerder Duitsland in zijn dan hun eigen hoofdstad, maar vanaf september is de bedoeling dat ik in Tilburg ga wonen, dus in het gezellige Brabant, althans dat maken ze je dan wijs
Ik had hallucinatiesOlijfboompje wrote:What?Nando wrote:What the fuck.Olijfboompje wrote:Ik heb je lul 30000000 keer geknuffeldHahahaha
Hallucinaties zijn een weerspiegeling van werkelijke gedachte.Iris93 wrote:
Ik had hallucinaties
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dr. Frasier Crane has once again entered the building.
And Elvis left the buildingSkedoedelefloeps wrote:Dr. Frasier Crane has once again entered the building.
fucking hell. Mobiel internet wordt duurder. Bijv.: je hebt nu 1000mb per maand dan heb je straks maar 250 mb per maand, maar je blijft hetzelfde betalen.
Klote kpn...oostzaner wrote:fucking hell. Mobiel internet wordt duurder. Bijv.: je hebt nu 1000mb per maand dan heb je straks maar 250 mb per maand, maar je blijft hetzelfde betalen.
Ik ga gelijk mijn abo naar beneden bijstellen.
-
S
whut 
ik heb prepaid bij Hi. Ik betaal een tientje voor mobiel internet. Dat is dan 200mb het is genoeg maar ik ga geen filmpjes kijken op me mobiel maar voorderest is het goed te doen.
Maar als Hi duurder wordt ten opzichte van andere providers dan stapt iedereen toch over? En dan heeft Hi helemaal geen inkomsten meer.
KPN gaat hier vanaf 5 september mee beginnen. T-moible heeft gezegd hier niet aan mee te willen doen, maar dat moeten we nog maar is zien.
en de rest heeft er nog niks over gezegd.
en de rest heeft er nog niks over gezegd.
Gotver, wat vind ik mijzelf ongelofelijk stom zeg.
Ik zit bij dat achterlijke KPN.
Contractovername zal wel vrij snel gebeuren nu, als die geldwolven door blijven gaan ermee.
Ik zit bij dat achterlijke KPN.
Contractovername zal wel vrij snel gebeuren nu, als die geldwolven door blijven gaan ermee.
Zolang Vodafone maar niet aan mijn abo gaat knoeien.
Iris93 wrote: Ik had hallucinaties
Leuke vriendin heb jeNando wrote:Iris93 wrote: Ik had hallucinaties
Zeker.Olijfboompje wrote:Leuke vriendin heb jeNando wrote:Iris93 wrote: Ik had hallucinaties
Meer vanwege de hallucinaties die ze ervaart over jou en mijNando wrote: Zeker.Ben heel blij met haar.
Wilde fantasie.Olijfboompje wrote:Meer vanwege de hallucinaties die ze ervaart over jou en mijNando wrote: Zeker.Ben heel blij met haar.
.... edit..Nando wrote:Wilde fantasie.Olijfboompje wrote:Meer vanwege de hallucinaties die ze ervaart over jou en mijNando wrote: Zeker.Ben heel blij met haar.
Nogal..Nando wrote:Wilde fantasie.Olijfboompje wrote:Meer vanwege de hallucinaties die ze ervaart over jou en mijNando wrote: Zeker.Ben heel blij met haar.