Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 09:47 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
oostzaner schreef:
Is iedereen nog levend?

Nou er zijn wel 2 moorden gepleegd in... Middelburg was het? :lol: Dus mocht iemand hier daarvandaan komen...

slecht ook :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 09:50 

Artiest

Naja zag het op het nieuws, man van tussen de 25-30 zou 2 mensen hebben vermoord, lopen toch altijd nog gekken rond op deze aardkloot he, ongelooflijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 09:51 

Donateur

Naja zag het op het nieuws, man van tussen de 25-30 zou 2 mensen hebben vermoord, lopen toch altijd nog gekken rond op deze aardkloot he, ongelooflijk.

Jaa ik zag het ook, en de dader rent daar nog ergens rond :P

HE'S COMING AFTER YOU!!!!! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 09:55 

Artiest

He's the son of torture and daughter of demise!
He's the blood of hatred that's bleeding from your eyes!
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 09:56 

Hardtraxx Veteran

goedenmorgen :D nu net maar is mn androidje op de comp aangesloten, blijkt dat dat ding alweer een update heeft.
maar beter ook, want die batterij is echt met een noodgang leeg tegenwoordig.. alleen dat duurt altijd zooooo verrekte lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:16 

Artiest

Inemiene schreef:
hardaddict schreef:
Gvd denk je uit te kunnen slapen word, je wakker ge smst. Hoe leuk het in kreta is,

Dat is ook balen ! :D en hier zit je dan, met dat kut weer

Het is hier trouwes gewoon mooi weer hoor (Arnhem). ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:17 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
hardaddict schreef:
Gvd denk je uit te kunnen slapen word, je wakker ge smst. Hoe leuk het in kreta is,

Dat is ook balen ! :D en hier zit je dan, met dat kut weer

Het is hier trouwes gewoon mooi weer hoor (Arnhem). ^^

hij gaf bij ons bij de bank al 24 graden aan :lol: , maar dat geloof ik niet helemaal.. maar lekker weer is het zeker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:20 

Artiest

Ik zit toch binne dus hoeveel graden maakt me niet zoveel uit, maar in Zutphen scheen het zonnetje gewoon rond 7 uur en in Arnhem was het gewoon lekker t-shirt weer (is het nog steeds als ik naar buiten kijk). Zij zit natuurlijk wel in Belgie he en aangezien de voorspelling voor Nijmegen is dat het vanmiddag gaat regenen zal daar nu wel een bui rondhangen die in de middag onze kant op komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:20 

Donateur

Ik zit toch binne dus hoeveel graden maakt me niet zoveel uit, maar in Zutphen scheen het zonnetje gewoon rond 7 uur en in Arnhem was het gewoon lekker t-shirt weer (is het nog steeds als ik naar buiten kijk). Zij zit natuurlijk wel in Belgie he en aangezien de voorspelling voor Nijmegen is dat het vanmiddag gaat regenen zal daar nu wel een bui rondhangen die in de middag onze kant op komt.

Hier in Den haag is het ook heerlijk weer hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:23 

Hardtraxxer

Hier schijnt de zon niet echt.. een beetje maar en veel wind, wat het weer kouder maakt :)
Tongeren zuigt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:25 

Artiest

Kevin-Raw schreef:

Voor zover ik weet ligt dat ook nog steeds in Nederland xd Ligt Tongeren vlakbij de grens met NL? Niet aankomen met "google maps" geen tijd voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:25 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
Hier schijnt de zon niet echt.. een beetje maar en veel wind, wat het weer kouder maakt :)
Tongeren zuigt :)

ik kan hier een hele flauwe woordgrap op maken, maar dat doe ik gewoon even niet

hier is het echt lekker weer..
heb trouwens geen last van een dip :whistle: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:27 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Voor zover ik weet ligt dat ook nog steeds in Nederland xd Ligt Tongeren vlakbij de grens met NL? Niet aankomen met "google maps" geen tijd voor :P

Je weet waarschijnlijk wel maastricht liggen.. Hasselt misschien ook, en Luik?

Van hasselt is het kilometertje of 25 denk ik.. en van maastricht euh 20 denkt ik..
Luik daarin tegen ligt ook nog eventjes rijden, maar waalse grens, goh dat is 10min van mijn thuis, jammer genoeg
Iig ik rij 20min richting mijn werk in maastricht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:30 

Hardtraxx Veteran

ohh.. jie kumt uut haaaaaaaaaaaaaaaaaasselt

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:34 

Hardtraxxer

Lol.. Ja ik kom uit haaaaaaasselt :D 15jaar gewoont
Kan wel het dialect niet spreken, behalve een paar woorden en zinnen , maar verstaan wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:40 

Artiest

Maastricht... 1 keer geweest nooit en noooit meer :lol:
Zal nooit vergeten dat we daar waren voor school, liep ik met wat vrienden door Maastricht zeggen 3 gasten zo van, "ja we moeten pissen, ff cafe binnen lopen." Nou ok, zij lopen zo'n bar in en ik bleef met een vriend van me buiten wachten. Komen die gasten paar minuten later naar buiten gestormd.
"Wtf doen jullie dan wat is er?"
"Dude... weg wezen nu!"
"Hoezo, wat is er aan de hand dan."
"Gast.... dis een gay bar!"
haha, zal dat nooit vergeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:42 

Hardtraxxer

Maastricht... 1 keer geweest nooit en noooit meer :lol:
Zal nooit vergeten dat we daar waren voor school, liep ik met wat vrienden door Maastricht zeggen 3 gasten zo van, "ja we moeten pissen, ff cafe binnen lopen." Nou ok, zij lopen zo'n bar in en ik bleef met een vriend van me buiten wachten. Komen die gasten paar minuten later naar buiten gestormd.
"Wtf doen jullie dan wat is er?"
"Dude... weg wezen nu!"
"Hoezo, wat is er aan de hand dan."
"Gast.... dis een gay bar!"
haha, zal dat nooit vergeten :lol:

Haha :D
Het is wel leuk shoppen daar :) maar dat vind ik wel in elke stad
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:46 

Artiest

Niet in elke stad, Zutphen zou je niet leuk vinden >.< faal stad, wel mooi, maar voor kleren mot je er niet wezen. Vond Maastricht opzich wel mooie stad, maar daar lopen mensen rond... alternatieve figuurtjes allemaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:47 

Hardtraxxer

Niet in elke stad, Zutphen zou je niet leuk vinden >.< faal stad, wel mooi, maar voor kleren mot je er niet wezen. Vond Maastricht opzich wel mooie stad, maar daar lopen mensen rond... alternatieve figuurtjes allemaal >.<

Hahhaaha :D ja dat wel !
Meeste zijn studenten denk ik :D
Waar woon jij ergens? Zutphen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:55 

Artiest

Inemiene schreef:

Hahhaaha :D ja dat wel !
Meeste zijn studenten denk ik :D
Waar woon jij ergens? Zutphen?

Wel alternatieve studenten, van die kunstacademie studenten en conservatorium lui weetjewel. Veel respect voor mensen die conservatorium ofzo doen, maar je moet daar toch een beetje autistisch voor wezen ofzo xd Ik woon in Zutphen ja, geboren en getogen dus een zogenaamde Zutphenees. Mocht je niet weten waar het ligt, in de buurt van Deventer, the city of aso's :lol: Dus ik behoor tot de Nederlanders die eerder Duitsland in zijn dan hun eigen hoofdstad, maar vanaf september is de bedoeling dat ik in Tilburg ga wonen, dus in het gezellige Brabant, althans dat maken ze je dan wijs >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:58 

Hardtraxxer

Owww zutphen.. maar 200km van bij mij hoor :D
Tilburg ligt toch beetje boven eindhoven hé? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:00 

Hardtraxx Veteran

Dus ik behoor tot de Nederlanders die eerder Duitsland in zijn dan hun eigen hoofdstad, maar vanaf september is de bedoeling dat ik in Tilburg ga wonen, dus in het gezellige Brabant, althans dat maken ze je dan wijs >.<

Al een kamer gevonden jonge? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:04 

Artiest

b-ram schreef:
Dus ik behoor tot de Nederlanders die eerder Duitsland in zijn dan hun eigen hoofdstad, maar vanaf september is de bedoeling dat ik in Tilburg ga wonen, dus in het gezellige Brabant, althans dat maken ze je dan wijs >.<

Wellicht wel, volgende week weer even een kamer bezichtigen >.< Hopen dat het wat is ^^

@Ine, lol maar 200 kilometer, dat vind ik toch een aardig eind, je bent best welkom in Zutphen te komen hoor als je 200 kilometer niet zo ver vind :lol:
In Amerikaanse termen is het overigens natuurlijk wel dichtbij, maar voor de Benelux is 200 km imo toch nog een end :P Tilburg ligt tussen Den Bosch en Breda in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:09 

Hardtraxxer

b-ram schreef:

Wellicht wel, volgende week weer even een kamer bezichtigen >.< Hopen dat het wat is ^^

@Ine, lol maar 200 kilometer, dat vind ik toch een aardig eind, je bent best welkom in Zutphen te komen hoor als je 200 kilometer niet zo ver vind :lol:
In Amerikaanse termen is het overigens natuurlijk wel dichtbij, maar voor de Benelux is 200 km imo toch nog een end :P Tilburg ligt tussen Den Bosch en Breda in.

Het was meer sarcastisch bedoelt haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:15 

Artiest

Ow... ik dacht al >.< Ja natuurlijk heel intensief aan het werk dus dan bespeur ik de sarcasme minder snel :whistle:
Vorige  1 ... 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic