slecht ookSkedoedelefloeps wrote:Nou er zijn wel 2 moorden gepleegd in... Middelburg was het?oostzaner wrote:Is iedereen nog levend?Dus mocht iemand hier daarvandaan komen...
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Naja zag het op het nieuws, man van tussen de 25-30 zou 2 mensen hebben vermoord, lopen toch altijd nog gekken rond op deze aardkloot he, ongelooflijk.
Skedoedelefloeps wrote:Naja zag het op het nieuws, man van tussen de 25-30 zou 2 mensen hebben vermoord, lopen toch altijd nog gekken rond op deze aardkloot he, ongelooflijk.
Jaa ik zag het ook, en de dader rent daar nog ergens rond
HE'S COMING AFTER YOU!!!!!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
He's the son of torture and daughter of demise!
He's the blood of hatred that's bleeding from your eyes!

He's the blood of hatred that's bleeding from your eyes!
goedenmorgen
nu net maar is mn androidje op de comp aangesloten, blijkt dat dat ding alweer een update heeft.
maar beter ook, want die batterij is echt met een noodgang leeg tegenwoordig.. alleen dat duurt altijd zooooo verrekte lang
maar beter ook, want die batterij is echt met een noodgang leeg tegenwoordig.. alleen dat duurt altijd zooooo verrekte lang
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Het is hier trouwes gewoon mooi weer hoor (Arnhem).Inemiene wrote:Dat is ook balen !hardaddict wrote:Gvd denk je uit te kunnen slapen word, je wakker ge smst. Hoe leuk het in kreta is,en hier zit je dan, met dat kut weer
hij gaf bij ons bij de bank al 24 graden aanSkedoedelefloeps wrote:Het is hier trouwes gewoon mooi weer hoor (Arnhem).Inemiene wrote:Dat is ook balen !hardaddict wrote:Gvd denk je uit te kunnen slapen word, je wakker ge smst. Hoe leuk het in kreta is,en hier zit je dan, met dat kut weer
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik zit toch binne dus hoeveel graden maakt me niet zoveel uit, maar in Zutphen scheen het zonnetje gewoon rond 7 uur en in Arnhem was het gewoon lekker t-shirt weer (is het nog steeds als ik naar buiten kijk). Zij zit natuurlijk wel in Belgie he en aangezien de voorspelling voor Nijmegen is dat het vanmiddag gaat regenen zal daar nu wel een bui rondhangen die in de middag onze kant op komt.
Hier in Den haag is het ook heerlijk weer hoor!Skedoedelefloeps wrote:Ik zit toch binne dus hoeveel graden maakt me niet zoveel uit, maar in Zutphen scheen het zonnetje gewoon rond 7 uur en in Arnhem was het gewoon lekker t-shirt weer (is het nog steeds als ik naar buiten kijk). Zij zit natuurlijk wel in Belgie he en aangezien de voorspelling voor Nijmegen is dat het vanmiddag gaat regenen zal daar nu wel een bui rondhangen die in de middag onze kant op komt.
Hier schijnt de zon niet echt.. een beetje maar en veel wind, wat het weer kouder maakt 
Tongeren zuigt
Tongeren zuigt
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Voor zover ik weet ligt dat ook nog steeds in NederlandKevin-Raw wrote:Hier in Den haag is het ook heerlijk weer hoor!Skedoedelefloeps wrote:Ik zit toch binne dus hoeveel graden maakt me niet zoveel uit, maar in Zutphen scheen het zonnetje gewoon rond 7 uur en in Arnhem was het gewoon lekker t-shirt weer (is het nog steeds als ik naar buiten kijk). Zij zit natuurlijk wel in Belgie he en aangezien de voorspelling voor Nijmegen is dat het vanmiddag gaat regenen zal daar nu wel een bui rondhangen die in de middag onze kant op komt.
ik kan hier een hele flauwe woordgrap op maken, maar dat doe ik gewoon even nietInemiene wrote:Hier schijnt de zon niet echt.. een beetje maar en veel wind, wat het weer kouder maakt
Tongeren zuigt
hier is het echt lekker weer..
heb trouwens geen last van een dip
Je weet waarschijnlijk wel maastricht liggen.. Hasselt misschien ook, en Luik?Skedoedelefloeps wrote:Voor zover ik weet ligt dat ook nog steeds in NederlandKevin-Raw wrote:Hier in Den haag is het ook heerlijk weer hoor!Skedoedelefloeps wrote:Ik zit toch binne dus hoeveel graden maakt me niet zoveel uit, maar in Zutphen scheen het zonnetje gewoon rond 7 uur en in Arnhem was het gewoon lekker t-shirt weer (is het nog steeds als ik naar buiten kijk). Zij zit natuurlijk wel in Belgie he en aangezien de voorspelling voor Nijmegen is dat het vanmiddag gaat regenen zal daar nu wel een bui rondhangen die in de middag onze kant op komt.Ligt Tongeren vlakbij de grens met NL? Niet aankomen met "google maps" geen tijd voor
Van hasselt is het kilometertje of 25 denk ik.. en van maastricht euh 20 denkt ik..
Luik daarin tegen ligt ook nog eventjes rijden, maar waalse grens, goh dat is 10min van mijn thuis, jammer genoeg
Iig ik rij 20min richting mijn werk in maastricht
Lol.. Ja ik kom uit haaaaaaasselt
15jaar gewoont
Kan wel het dialect niet spreken, behalve een paar woorden en zinnen , maar verstaan wel
Kan wel het dialect niet spreken, behalve een paar woorden en zinnen , maar verstaan wel
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Maastricht... 1 keer geweest nooit en noooit meer
Zal nooit vergeten dat we daar waren voor school, liep ik met wat vrienden door Maastricht zeggen 3 gasten zo van, "ja we moeten pissen, ff cafe binnen lopen." Nou ok, zij lopen zo'n bar in en ik bleef met een vriend van me buiten wachten. Komen die gasten paar minuten later naar buiten gestormd.
"Wtf doen jullie dan wat is er?"
"Dude... weg wezen nu!"
"Hoezo, wat is er aan de hand dan."
"Gast.... dis een gay bar!"
haha, zal dat nooit vergeten
Zal nooit vergeten dat we daar waren voor school, liep ik met wat vrienden door Maastricht zeggen 3 gasten zo van, "ja we moeten pissen, ff cafe binnen lopen." Nou ok, zij lopen zo'n bar in en ik bleef met een vriend van me buiten wachten. Komen die gasten paar minuten later naar buiten gestormd.
"Dude... weg wezen nu!"
HahaSkedoedelefloeps wrote:Maastricht... 1 keer geweest nooit en noooit meer![]()
"Dude... weg wezen nu!"
Het is wel leuk shoppen daar
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Niet in elke stad, Zutphen zou je niet leuk vinden
faal stad, wel mooi, maar voor kleren mot je er niet wezen. Vond Maastricht opzich wel mooie stad, maar daar lopen mensen rond... alternatieve figuurtjes allemaal 
HahhaahaSkedoedelefloeps wrote:Niet in elke stad, Zutphen zou je niet leuk vindenfaal stad, wel mooi, maar voor kleren mot je er niet wezen. Vond Maastricht opzich wel mooie stad, maar daar lopen mensen rond... alternatieve figuurtjes allemaal
Meeste zijn studenten denk ik
Waar woon jij ergens? Zutphen?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Wel alternatieve studenten, van die kunstacademie studenten en conservatorium lui weetjewel. Veel respect voor mensen die conservatorium ofzo doen, maar je moet daar toch een beetje autistisch voor wezen ofzoInemiene wrote:HahhaahaSkedoedelefloeps wrote:Niet in elke stad, Zutphen zou je niet leuk vindenfaal stad, wel mooi, maar voor kleren mot je er niet wezen. Vond Maastricht opzich wel mooie stad, maar daar lopen mensen rond... alternatieve figuurtjes allemaal
ja dat wel !
Meeste zijn studenten denk ik
Waar woon jij ergens? Zutphen?
Owww zutphen.. maar 200km van bij mij hoor 
Tilburg ligt toch beetje boven eindhoven hé?
Tilburg ligt toch beetje boven eindhoven hé?
Al een kamer gevonden jonge?Skedoedelefloeps wrote:Dus ik behoor tot de Nederlanders die eerder Duitsland in zijn dan hun eigen hoofdstad, maar vanaf september is de bedoeling dat ik in Tilburg ga wonen, dus in het gezellige Brabant, althans dat maken ze je dan wijs
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Wellicht wel, volgende week weer even een kamer bezichtigenb-ram wrote:Al een kamer gevonden jonge?Skedoedelefloeps wrote:Dus ik behoor tot de Nederlanders die eerder Duitsland in zijn dan hun eigen hoofdstad, maar vanaf september is de bedoeling dat ik in Tilburg ga wonen, dus in het gezellige Brabant, althans dat maken ze je dan wijs
@Ine, lol maar 200 kilometer, dat vind ik toch een aardig eind, je bent best welkom in Zutphen te komen hoor als je 200 kilometer niet zo ver vind
In Amerikaanse termen is het overigens natuurlijk wel dichtbij, maar voor de Benelux is 200 km imo toch nog een end
Het was meer sarcastisch bedoelt hahaSkedoedelefloeps wrote:Wellicht wel, volgende week weer even een kamer bezichtigenb-ram wrote:Al een kamer gevonden jonge?Skedoedelefloeps wrote:Dus ik behoor tot de Nederlanders die eerder Duitsland in zijn dan hun eigen hoofdstad, maar vanaf september is de bedoeling dat ik in Tilburg ga wonen, dus in het gezellige Brabant, althans dat maken ze je dan wijsHopen dat het wat is
![]()
@Ine, lol maar 200 kilometer, dat vind ik toch een aardig eind, je bent best welkom in Zutphen te komen hoor als je 200 kilometer niet zo ver vind![]()
In Amerikaanse termen is het overigens natuurlijk wel dichtbij, maar voor de Benelux is 200 km imo toch nog een endTilburg ligt tussen Den Bosch en Breda in.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ow... ik dacht al
Ja natuurlijk heel intensief aan het werk dus dan bespeur ik de sarcasme minder snel