Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:19 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Ow... ik dacht al >.< Ja natuurlijk heel intensief aan het werk dus dan bespeur ik de sarcasme minder snel :whistle:

Haha heel intensief met HT zeker :)
Ik ben op dit moment aan het 'leren' voor mijn herexamen, lukt aardig, halve boek al doorgenomen :) zodadelijk douchke doen, eten, schoenen poetsen, verjaardag vieren , en tussen door nog eventjes liedje luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:21 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat iemand uit mijn vriendenlijst mijn prikbord niet meer kan zien? (facebook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:26 

Hardtraxxer

oostzaner schreef:
Weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat iemand uit mijn vriendenlijst mijn prikbord niet meer kan zien? (facebook)

Jup, ga je naar bewerk profiel, dan naar privacy instellingen, en moet je het eventjes aanpassen zodat die gene zijn naam erbij staat zodat hij/zij daar geen toegang meer voor heeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:29 

Artiest

Inemiene schreef:
Ow... ik dacht al >.< Ja natuurlijk heel intensief aan het werk dus dan bespeur ik de sarcasme minder snel :whistle:

Ik ben op dit moment aan het 'leren' voor mijn herexamen, lukt aardig, halve boek al doorgenomen :) zodadelijk douchke doen, eten, schoenen poetsen, verjaardag vieren , en tussen door nog eventjes liedje luisteren :)

Hoezo intensief met hardstyle, mensen hier hebben een verkeerd beeld van mij, ik ben een uitstekende werknemer hoor, maar ik mag gewoon op hardtraxx zitten. Mijn werk neemt het heel nauw met relaxe werke omgeving, er staat hier ook een xbox met een massagestoel, als je wilt mag je zo even xboxen. Dus hardtraxx vinden ze niet zo erg en zoveel spam ik nu niet dus :lol: je schept een verkeerd beeld van mij jongedame :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:33 

Hardtraxxer

Inemiene schreef:

Hoezo intensief met hardstyle, mensen hier hebben een verkeerd beeld van mij, ik ben een uitstekende werknemer hoor, maar ik mag gewoon op hardtraxx zitten. Mijn werk neemt het heel nauw met relaxe werke omgeving, er staat hier ook een xbox met een massagestoel, als je wilt mag je zo even xboxen. Dus hardtraxx vinden ze niet zo erg en zoveel spam ik nu niet dus :lol: je schept een verkeerd beeld van mij jongedame :P

Haha oke :D mijn excuses.. wat voor werk doe je ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:36 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
oostzaner schreef:

Jup, ga je naar bewerk profiel, dan naar privacy instellingen, en moet je het eventjes aanpassen zodat die gene zijn naam erbij staat zodat hij/zij daar geen toegang meer voor heeft..

ik niet snap. :huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:39 

Hardtraxxer

rotweer hier in frankrijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:39 

Artiest

Ik kijk toetsen na van verschillende scholen voor onderzoek, die gegevens voer ik in het systeem in en uiteindelijk gaan alle gegevens naar het ministerie. Ik ben assistent hier, dus ik los ook wel eens probleempjes hier en daar op, maar meestal is het gewoon gegevens invoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:40 

Hardtraxxer

Releaxt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

vanmorgen weer een sigaretje gerookt.. als ik ook maar een pakje losmaak.. dan heb ik die grote drang weer.. als ik hem niet openmaak, kan ik gewoon 2 sloffen voor me neus zetten zonder ze aan te raken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:41 

Hardtraxxer

Ik kijk toetsen na van verschillende scholen voor onderzoek, die gegevens voer ik in het systeem in en uiteindelijk gaan alle gegevens naar het ministerie. Ik ben assistent hier, dus ik los ook wel eens probleempjes hier en daar op, maar meestal is het gewoon gegevens invoeren.

Ow oké, doe je je werk graag? :D
Nog noooit van gehoord iig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:47 

Artiest

Inemiene schreef:

Ow oké, doe je je werk graag? :D
Nog noooit van gehoord iig :D

Naja, ik ga niet met tegenzin naar m'n werk en het is een bijbaantje dus het is super chill. Zeker aangezien je heel vrij bent (flexibele werkplekken en werktijden) in alles. Dus je kunt het mooi aanpassen op je eigen schema. Ik doe nu het werk wat normaal gesproken 4 mensen tegelijk zouden moeten doen dus ik heb altijd wel genoeg te doen, maar omdat het vaak nogal eentonig is, maar je wel op moet blijven letten en dan mag je dus je werk heel relaxt doen. Zijn ook dames geweest voordat ik er werkte die rtl gemist met GTST op hadden ofzo tijdens het werken dus. Alles mag hier >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:02 

Hardtraxxer

Naja, ik ga niet met tegenzin naar m'n werk en het is een bijbaantje dus het is super chill. Zeker aangezien je heel vrij bent (flexibele werkplekken en werktijden) in alles. Dus je kunt het mooi aanpassen op je eigen schema. Ik doe nu het werk wat normaal gesproken 4 mensen tegelijk zouden moeten doen dus ik heb altijd wel genoeg te doen, maar omdat het vaak nogal eentonig is, maar je wel op moet blijven letten en dan mag je dus je werk heel relaxt doen. Zijn ook dames geweest voordat ik er werkte die rtl gemist met GTST op hadden ofzo tijdens het werken dus. Alles mag hier >.<

Als vaste baan zou ik er heel snel genoeg van krjgen, maar als bij baantje is het zeker releaxt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

hmm wat een bazenlunch heb ik toch voor mezelf gemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:16 

Artiest

hardaddict schreef:

Als vaste baan zou ik er heel snel genoeg van krjgen, maar als bij baantje is het zeker releaxt

Ja ik ben ook niet echt een persoon voor 9-5 mentaliteit ofzo en het is idd als vaste baan gewoon super saai na verloop van tijd, maar het is als bijbaan echt wel een jackpot voor een scholier/student. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:37 

Bierkoning

QnalQut schreef:
hmm wat een bazenlunch heb ik toch voor mezelf gemaakt :thumbsup:

+1, verse zelf gesneden kipdijfilet met satesaus op een pistoletje :drool:
Jammer dat je halve pauze dan alleen voorbij is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:52 

Artiest

Wat hebben mensen toch met satesaus, afgelopen zaterdag ook al was ik met wat vrienden bij iemand thuis, die lui allemaal aan de satesaus met stokbrood >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:54 

Bierkoning

Wat hebben mensen toch met satesaus, afgelopen zaterdag ook al was ik met wat vrienden bij iemand thuis, die lui allemaal aan de satesaus met stokbrood >.<

Jah jij leeft volgens mij alleen maar op water & brood, daar kan de rest ook niks aan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:56 

Artiest

Pommer schreef:

Jah jij leeft volgens mij alleen maar op water & brood, daar kan de rest ook niks aan doen

Agh valt wel mee hoor :lol: er zit ook wel iets op m'n brood namelijk :$ Alleen ben geen gigantische satesaus fanaat, maar om me heen likken ze allemaal hun vingers erbij af dus, vroeg me af wat nu the secret is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:58 

Bierkoning

Haha oke :P
Noujah ik eet het ook alleen bij patat of kip ofzo, maar heb het iig liever dan mayonaise ofzo

maarja ik ben weer aant werk :yay: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:13 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Haha oke :P
Noujah ik eet het ook alleen bij patat of kip ofzo, maar heb het iig liever dan mayonaise ofzo

maarja ik ben weer aant werk :yay: :')

Werkse
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:18 

Kraak... Piep...

Ik lust echt bijna elke saus wel, behalve satesaus :P

Vooral Speciaalsaus is delicious :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:26 

Artiest

Ben geen gigantische sausjes man, ketchup vind ik altijd wel lekker, tzatziki saus, knoblauch en dan heb je t wel zo ongeveer gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:27 

Kraak... Piep...

Die saus van de mac ook :love:

Euh.. American Fritesaus is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Ik lust echt bijna elke saus wel, behalve satesaus :P

Vooral Speciaalsaus is delicious :loving:

Ben totaal geen sausjesman, maar satesaus is juist heilig :woot:
Vorige  1 ... 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic