Uitslapen is geen probleem gelukkig. Even nieuwe album van rise against doorspitten 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Goeiendag... net een feestje meegemaakt... TERING
B-front moest draaien in Valkenswaard bij de Bora Bora..
Hij draaide zoooo lekker.. 2 edits (neophobia en inner creativity) en een nieuwe (onbekend)
Sloot af met Pattern 2... helemaal kapot gegaan en echt aantal keken me aan van wtf doet hij nou...
Olcay van Toneshifterz was er ook. Beetje gebuurt met hem buiten over Bioweapon en weet nu hoe het zit. Daarnaast nog beetje gebuurt over hun releases en toekomstplannen.
Hij gaf aan dat als hij dit jaar op Qlimax staat met Ellie dat hij zichzelf van kant zou maken.
Heb echt genoten en we kunnen nog heel veel van die 2 verwachten.
B-front moest draaien in Valkenswaard bij de Bora Bora..
Hij draaide zoooo lekker.. 2 edits (neophobia en inner creativity) en een nieuwe (onbekend)
Sloot af met Pattern 2... helemaal kapot gegaan en echt aantal keken me aan van wtf doet hij nou...
Olcay van Toneshifterz was er ook. Beetje gebuurt met hem buiten over Bioweapon en weet nu hoe het zit. Daarnaast nog beetje gebuurt over hun releases en toekomstplannen.
Hij gaf aan dat als hij dit jaar op Qlimax staat met Ellie dat hij zichzelf van kant zou maken.
Heb echt genoten en we kunnen nog heel veel van die 2 verwachten.
-
C
Ja, vooral omdat ik nu weet hoe heel die bioweapon zaak inelkaar zit... maar daar komt scantraxx nog wel mee naar buiten
Nog even snel een post voordat ik weg ga, kan het niet laten, jooo 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Goedemorgen, toch nog een waarschuwing binnen gekregen gister, komisch dit 
Waarschuwing voor wat?Skedoedelefloeps wrote:Goedemorgen, toch nog een waarschuwing binnen gekregen gister, komisch dit
Was je weer eens lekker bezig op HT
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik was heel rustig, Jor-D vroeg of we op konden houden over Biscuit en ik vroeg toen als ik nu dan een waarschuwing krijg voor deze post, krijgt hij dan een waarschuwing voor het bedreigen van 12 personen? Blijkbaar vond Jor-D dat niet zo leukKevin-Raw wrote:Waarschuwing voor wat?Skedoedelefloeps wrote:Goedemorgen, toch nog een waarschuwing binnen gekregen gister, komisch dit![]()
Skedoedelefloeps wrote:Ik was heel rustig, Jor-D vroeg of we op konden houden over Biscuit en ik vroeg toen als ik nu dan een waarschuwing krijg voor deze post, krijgt hij dan een waarschuwing voor het bedreigen van 12 personen? Blijkbaar vond Jor-D dat niet zo leukKevin-Raw wrote:Waarschuwing voor wat?Skedoedelefloeps wrote:Goedemorgen, toch nog een waarschuwing binnen gekregen gister, komisch dit![]()
Goedemorgen btw
Ging het nog steeds over die jonge meisjes van dat koekpersoontje?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nou het lachen om die shit was al over toch, het ging toen over "de lijst"Kevin-Raw wrote:Ging het nog steeds over die jonge meisjes van dat koekpersoontje?
wow er zijn er een paar al zo vroeg wakker !
goedemorgen btw
ja sommige mensen werken ook heInemiene wrote:wow er zijn er een paar al zo vroeg wakker !goedemorgen btw
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
naja werken...Kevin-Raw wrote:ja sommige mensen werken ook heInemiene wrote:wow er zijn er een paar al zo vroeg wakker !goedemorgen btw
Sommige mensen zitten op het werk ja
Oh jaKevin-Raw wrote:ja sommige mensen werken ook heInemiene wrote:wow er zijn er een paar al zo vroeg wakker !goedemorgen btw
Zit met vakantie tot halverwege september
Jaa okeSkedoedelefloeps wrote:naja werken...Kevin-Raw wrote:ja sommige mensen werken ook heInemiene wrote:wow er zijn er een paar al zo vroeg wakker !goedemorgen btw
Sommige mensen zitten op het werk jaoverigens kan ik gemakkelijk hardtraxx en werk tegelijk op hebben staan
Heb eigenlijk al sinds maandag vakantie hoor, ga vrijdag zelf op vakantie. Maar deze sombere dagen ken ik net zo goed werken, wat uren besparen en dan op een zomerse dag lekker vrij nemen.!
vrijdag eindelijk naar Albufeira vliegen!!!
Oh ik wil ook zo graag op vakantie gaan.. zit er voorlopig niet in
Veel vliegplezier vrijdag dan !
Gvd denk je uit te kunnen slapen word, je wakker ge smst. Hoe leuk het in kreta is,
Dat is ook balen !hardaddict wrote:Gvd denk je uit te kunnen slapen word, je wakker ge smst. Hoe leuk het in kreta is,
Thankyou!Inemiene wrote:Oh ik wil ook zo graag op vakantie gaan.. zit er voorlopig niet in![]()
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nou er zijn wel 2 moorden gepleegd in... Middelburg was het?oostzaner wrote:Is iedereen nog levend?