Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 445  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 10:00 

Hardtraxx Veteran

Ga NU naar bcc.nl voor PS5. Ik ben er doorgekomen na een paar keer refreshen! Lockdown mag weer verlengd worden :thumbsup:

edit: als je dit leest, ben je te laat

edit2: na 3 uur een mail gekregen dat ze er te veel verkocht hebben en mijn order niet leveren. :cry:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 10:16 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
wisselen vanuit box en party waar je ook bent ipv alleen in een Pokémon center

In Sword/Shield zit dat al, dus mogelijk dat ze dat ook toevoegen in de nieuwe games.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 11:07 

Hardtraxx Veteran

Zo gisteren echt full rage modus gegaan. Ik ben de hele dag bezig geweest met Breath of the Wild uitspelen. Elke keer Ganon verslaan. Aftiteling. Om telkens weer terug Ganon te moeten verslaan. Ik dacht dat er iets fout zat met de game, aangezien er geen post-game versie was. Blijkt dat gewoon zo geprogrameerd te zijn.... Waarom hebben ze dat gedaan?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 13:17 

Hardtraxx Veteran

Is in elke Zelda game voor zover ik me kan herinneren van de games die ik heb uitgespeeld vanaf Link to the Past, voelt idd een beetje on-rewarding.

Maar denk dat het te verklaren valt doordat er bijvoorbeeld geen blood moon meer zou zijn als Ganon verslagen is, en dat Ganon verslaan dus altijd het 'einde' van je 'verhaal' is.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 13:33 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Zo gisteren echt full rage modus gegaan. Ik ben de hele dag bezig geweest met Breath of the Wild uitspelen. Elke keer Ganon verslaan. Aftiteling. Om telkens weer terug Ganon te moeten verslaan. Ik dacht dat er iets fout zat met de game, aangezien er geen post-game versie was. Blijkt dat gewoon zo geprogrameerd te zijn.... Waarom hebben ze dat gedaan?

Dat is bij alle Zelda games (die ik heb gespeeld) zo geweest. Waarschijnlijk zodatt je nog wat rond kan lopen en de dingen kan doen die je gemist hebt.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 13:51 

Hardtraxx Veteran

Wacht, snap ik het nou goed? Als je BOTW uitspeelt kom je weer terug op je safe game vóór Ganon verslagen is?

Wat lame :lol:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 13:57 

Hardtraxx Veteran

Logisch toch? De corruptie verdwijnt met Ganon dus dan is de wereld een beetje leeg en saai niet?
Zo kan je alsnog de wereld verkennen en de dingen afronden die je gemist hebt. Enige verschil is dat er een ster achter je save game komt te staan en hier en daar wat andere dialoog opties.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 15:24 

Hardtraxx Veteran

Heb het spel inmiddels meer dan 2 jaar, heb net de 2e divine beast verslagen. Ik speel af en toe weer een paar uurtjes.

Denk dat ik dan eerst de hele game maar blijf uitwonen tot ik richting Ganon ga.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 16:21 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Heb het spel inmiddels meer dan 2 jaar, heb net de 2e divine beast verslagen. Ik speel af en toe weer een paar uurtjes.

Denk dat ik dan eerst de hele game maar blijf uitwonen tot ik richting Ganon ga.

Ik wil Zelda ook wel graag uitwonen.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 17:33 

M'n Xbox one met paar spellen geruild voor series s.

Mensen tips?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 17:42 

Hardtraxx Elite

Gamepass voor de Xbox is wel een aanrader. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 17:57 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
M'n Xbox one met paar spellen geruild voor series s.

Mensen tips?

Kan wel 100 games als tip opnoemen maar waar hou je van? :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 19:30 

Ik wil vooral next gen graphics op dit moment :lol: en een 'immersive' spel want heb even vakantie
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 20:01 

Hardtraxx Elite

Assassin Creed Valhalla misschien?
Kun je aardig wat uurtjes in steken
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 20:18 

Hardtraxx Veteran

Probleem met Next-gen is dat er nog geen Next-Gen is. Zijn allemaal nog games ontwikkeld op oudere devkits of vorige gen. Ik verwacht echte next-gen games pas eind dit jaar.

Mooie games met een goed/immers verhaal:

Halo Masterchief Collectie (zeker de Master Chief playlist, Halo 2 is graphisc zeker een goudmijn)
Mafia 1 remake (& 2 maar is graphisch minder)
Assassins Creed Valhalla (Leuk verhaal, grote wereld, fantastische graphics)
Red Dead Redemption (pracht wereld, sterk verhaal)
Witcher 3 (heeft 4k patch) (Gaaf verhaal, mooie wereld)
Titan Fall 2 (Dikke singleplayer)
The Medium (vage game maar wel leuk)
Ori & The Whisps

Edit: Flight Simulator komt straks naar Gamepas (Dacht eind deze maand). Hele mooie graphics!!

Non-graphicals:
Stardew Valley (leuke game)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 20:55 

Hardtraxx Veteran

Ik ben bijna door de games van PS Plus collectie heen, dus bijna tijd om over te schakelen naar de pure PS5 games.
Erg zin in Demons Souls, en hoop dat wanneer die gedaan is, de next-gen patch van Cyberpunk inmiddels daar is.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 12:40 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wacht, snap ik het nou goed? Als je BOTW uitspeelt kom je weer terug op je safe game vóór Ganon verslagen is?

Wat lame :lol:

Klopt, maar je kan wel zien in-game dat je hem verslagen hebt. Weet even niet meer waardoor, maar dacht iets van een completion icoontje bij je %.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 13:12 

immuunm schreef:

Nuracore schreef:

Thanks, hier ga ik wat meedoen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 16:05 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Ik hoop dat ze wel wat quality of life punten toevoegen inderdaad. Op zich kan je zonder een fire type wel prima door het spel heen komen. Ik bedoel meer dingen als optionele exp share, wisselen vanuit box en party waar je ook bent ipv alleen in een Pokémon center en het verhaal/de content vergelijkbaar met (of meer dan) Platinum. Voor de rest vind ik de artstyle wel prima want ik heb best wel wat nostalgische gevoelens richting de originele versies.

Het gaat niet zozeer om het feit dat je zonder fire type het spel doorkomt. Het gaat meer om de disbalans, je hebt 17 Fully Evolved Water types en maar 2 fully evolved Fire & Ice types. Dragon, Fairy en Electric hebben er maar 3. Hierdoor heb je een fire-type elite 4 leader waarvan 3 van zijn 5 Pokemon geen fire-type zijn. De laatste gymleader is een Electric Gymleader waarvan 2 van zijn 4 Pokemon niet electric zijn en de Ice Gym leader heeft maar 3 ice types waarvan 2 stuks van dezelfde line zijn. Vind ik vervelend en jammer. Platinum had dat veel beter voor elkaar, is ook in het completen van je Dex veel leuker imo :D

(Misschien ben ik ook een beetje een te fanatiek in dit spelletje :$ )
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ik geef je groot gelijk hoor. Gamefreak laat helaas vaker dingen vallen.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 09:59 

Hardtraxx Veteran

Allemachtig, ik denk dat ik nog nooit zoveel plezier heb gehad in gamen als ik nu heb met Valheim. Samen bouwen, exploreren, uitbreiden. Gisteren voor het eerst met de boot op zee op zoek naar een swamp. Heerlijk. We vullen elkaar als groep ook wel goed aan opzich. Maat van me is afgestudeerd engineer en die loopt ook continue de ene naar de andere mega gebouw uit de grond te stampen. Broken Balance die altijd wel in de black forest te vinden is met een pikaxe (surprise surprise). Echt heel gaaf.

Merk ook dat het me flink bezig houd. Op het werk al allemaal snode plannetjes aan het maken wat ik wil gaan doen als ik eindelijk thuis ben haha.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 12:29 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Merk ook dat het me flink bezig houd. Op het werk al allemaal snode plannetjes aan het maken wat ik wil gaan doen als ik eindelijk thuis ben haha.

Hahaha, dit had ik vroeger enorm veel met Runescape :lol:
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 13:06 

Hardtraxx Veteran

Paar weekjes terug begonnen aan RDR2. Heel sick :worship:
Blij ook dat ik deze na Valhalla ben gaan doen en niet er voor.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 15:43 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

RDR2 heeft echt de sandbox/openwereld game op een hoog niveau getild.
Dus ja, ik snap wat je bedoeld :P
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 15:44 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:

Hier hetzelfde! Toen ie uitkwam voor de PS4 heb ik RDR2 al met veel plezier uitgespeeld. Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe pc met rtx 3080, dus nu RDR2 helemaal opnieuw spelen met alles op Ultra. Heb nog nooit een spel gezien dat er zo goed uitziet. :drool: :drool:
StanDuif schreef:
_theon_ schreef:
Ik hoop dat ze wel wat quality of life punten toevoegen inderdaad. Op zich kan je zonder een fire type wel prima door het spel heen komen. Ik bedoel meer dingen als optionele exp share, wisselen vanuit box en party waar je ook bent ipv alleen in een Pokémon center en het verhaal/de content vergelijkbaar met (of meer dan) Platinum. Voor de rest vind ik de artstyle wel prima want ik heb best wel wat nostalgische gevoelens richting de originele versies.

Het gaat niet zozeer om het feit dat je zonder fire type het spel doorkomt. Het gaat meer om de disbalans, je hebt 17 Fully Evolved Water types en maar 2 fully evolved Fire & Ice types. Dragon, Fairy en Electric hebben er maar 3. Hierdoor heb je een fire-type elite 4 leader waarvan 3 van zijn 5 Pokemon geen fire-type zijn. De laatste gymleader is een Electric Gymleader waarvan 2 van zijn 4 Pokemon niet electric zijn en de Ice Gym leader heeft maar 3 ice types waarvan 2 stuks van dezelfde line zijn. Vind ik vervelend en jammer. Platinum had dat veel beter voor elkaar, is ook in het completen van je Dex veel leuker imo :D

(Misschien ben ik ook een beetje een te fanatiek in dit spelletje :$ )

Ik ben ook een groot pokémon fan en moet zeggen dat ik sword/shield vrij weinig aan vond. Laat ze eens een difficulty optie toevoegen, de spellen zijn echt veeeel te makkelijk. En ja ik weet dat het spellen zijn die voor kinderen zijn ontworpen maar nu staat zelf overal bij wat super effective is en wat niet. Er zit niks geen spanning in, ieder deel hetzelfde knip en plak verhaal en geen fatsoenlijke endgame. Ik denk dat het misschien vooral nostalgie is maar kijk naar gold en silver en vooral de remakes van gold en silver: geweldige spellen met een goede endgame (terug naar kanto na de elite 4), veel uitdagender (gym met die tyfus miltank), alle legendarische pokemon tot dan toe in de game, youngster joey met zijn top percentage ratata, de legendarische honden etc. etc. etc. etc.
Vorige  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic