Parvuz schreef:
Paar weekjes terug begonnen aan RDR2. Heel sick
Blij ook dat ik deze na Valhalla ben gaan doen en niet er voor.
Hier hetzelfde! Toen ie uitkwam voor de PS4 heb ik RDR2 al met veel plezier uitgespeeld. Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe pc met rtx 3080, dus nu RDR2 helemaal opnieuw spelen met alles op Ultra. Heb nog nooit een spel gezien dat er zo goed uitziet.
StanDuif schreef:
_theon_ schreef:
Ik hoop dat ze wel wat quality of life punten toevoegen inderdaad. Op zich kan je zonder een fire type wel prima door het spel heen komen. Ik bedoel meer dingen als optionele exp share, wisselen vanuit box en party waar je ook bent ipv alleen in een Pokémon center en het verhaal/de content vergelijkbaar met (of meer dan) Platinum. Voor de rest vind ik de artstyle wel prima want ik heb best wel wat nostalgische gevoelens richting de originele versies.
Het gaat niet zozeer om het feit dat je zonder fire type het spel doorkomt. Het gaat meer om de disbalans, je hebt 17 Fully Evolved Water types en maar 2 fully evolved Fire & Ice types. Dragon, Fairy en Electric hebben er maar 3. Hierdoor heb je een fire-type elite 4 leader waarvan 3 van zijn 5 Pokemon geen fire-type zijn. De laatste gymleader is een Electric Gymleader waarvan 2 van zijn 4 Pokemon niet electric zijn en de Ice Gym leader heeft maar 3 ice types waarvan 2 stuks van dezelfde line zijn. Vind ik vervelend en jammer. Platinum had dat veel beter voor elkaar, is ook in het completen van je Dex veel leuker imo

(Misschien ben ik ook een beetje een te fanatiek in dit spelletje

)
Ik ben ook een groot pokémon fan en moet zeggen dat ik sword/shield vrij weinig aan vond. Laat ze eens een difficulty optie toevoegen, de spellen zijn echt veeeel te makkelijk. En ja ik weet dat het spellen zijn die voor kinderen zijn ontworpen maar nu staat zelf overal bij wat super effective is en wat niet. Er zit niks geen spanning in, ieder deel hetzelfde knip en plak verhaal en geen fatsoenlijke endgame. Ik denk dat het misschien vooral nostalgie is maar kijk naar gold en silver en vooral de remakes van gold en silver: geweldige spellen met een goede endgame (terug naar kanto na de elite 4), veel uitdagender (gym met die tyfus miltank), alle legendarische pokemon tot dan toe in de game, youngster joey met zijn top percentage ratata, de legendarische honden etc. etc. etc. etc.